DB10 Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 (bewerkt) Ik dacht laat ik ook maar weer eens een reclamebord maken, ik heb er een gemaakt voor Café della Corruzione. Mij leek het wel leuk om het een beetje een oud effect te geven vandaar dat er wat gaatjes in de letters zitten en tekst een beetje vervaagd is. Wat vinden jullie ervan? Bewerkt: 31 januari 2008 door DB10
Tim Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 (bewerkt) Ik dacht laat ik ook maar weer eens een reclamebord maken, ik heb er een gemaakt voor Café della Corruzione. Mij leek het wel leuk om het een beetje een oud effect te geven vandaar dat er wat gaatjes in de letters zitten en tekst een beetje vervaagd is. Wat vinden jullie ervan?plaatje ziet er leuk uit. Alleen eerlijk gezegt hou ik zelf niet zo van dat schutting gedoe. Maar het is wel een goed idee. Ik vind wel dat de tekst duidelijker moet (vooral de onderzin) want ik kan niet lezen wat er staat. Bewerkt: 1 februari 2008 door Tim
Tim Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 nu over het aantal moddels.als je 1 hoofd maakt en die 15 keer in de img plaatst heb je geen cj meer alleen bruine handen maar die fix je dan ook toch? Lijkt mij ook, en dat we die hoofden en kapsels etc. gewoon veranderen Greetz maar ik vraag me af, waarom is het wanneer je een hoofd 15 keer in de IMG zet, dat je dan een ander poppetje krijgt. Er is toch maar 1 dff voor het hoofd, en 2 of 3 voor andere lichaamsdelen.
DB10 Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Ok ik zal de kleur van de letters wat lichter maken en de afbeelding zelf ook hij is toch wat te donker.
DB10 Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Ze zijn aangepast ik heb de eerste een stukkie lichter gemaakt en de 2e nog lichter: V1: V2: Ik heb de letters ook een beetje ruw gemaakt, vandaar als die kleine stipjes leek me wel leuk om de verf nog ouder te laten lijken. Wat vinden jullie ervan? En trouwens dat zinnetje onderaan staat: Ice cold beer, for the most Ice cold people
Galiorix Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Looks nice, maar please, zorg dat de tekst onder de grote tekst gewoon leesbaar is Maar verder ziet het er goed uit Greetz
Traser Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Probeer deze font`s is http://www.dafont.com/chopin-script.font http://www.dafont.com/dirty-english.font http://www.dafont.com/hawaii-killer.font zo ziet het er beter uit .
DB10 Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Bedankt, zijn best wel mooie lettertypen zal ze zometeen ff downloaden
gybrus Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) elk kapsel + bijbehorend hoofd heeft een model. Als je naar de kapper gaat krijg je een nieuw hoofd omdat deze eerst geladen moet worden staat die jan jaap voor je. Dit zelfde principe geld voor kleding stukken. De player bestaat dus niet uit 1 model maar uit een stuk of 3 tot 5 EDIT: 15 keer onder een andere naam he dan heb je afro vervangen en een aantal baardjes en dan zie je telkens maar 1 model. Alleen dan met een andere naam het uiterlijk blijft hetzelfde . Bewerkt: 1 februari 2008 door Dhr.Gybrus
Tim Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Traser dat ziet er mooi uit. Alleen vind ik het lettertype in de naam Mafia Stories te druk. Het zal beter zijn als deze wat meer basic was. Zoals de letters in de trailer Greetz. Tim
Traser Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Traser dat ziet er mooi uit. Alleen vind ik het lettertype in de naam Mafia Stories te druk.Het zal beter zijn als deze wat meer basic was. Zoals de letters in de trailer Greetz. Tim Ik had met wazuup gesproken en hij zij dat hij super was en word gebruikt als startscherm
Traser Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 2 uit het lijstje en een gewoon verzonnen en eentje verzonnen
Tim Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Beste mensen, ik vond het weeres tijd voor wat nieuwe screens van CDC
Recommended Posts