Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Ik dacht laat ik ook maar weer eens een reclamebord maken, ik heb er een gemaakt voor Café della Corruzione. Mij leek het wel leuk om het een beetje een oud effect te geven vandaar dat er wat gaatjes in de letters zitten en tekst een beetje vervaagd is. Wat vinden jullie ervan?

gallery67fffil6.jpg

Bewerkt: door DB10
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik dacht laat ik ook maar weer eens een reclamebord maken, ik heb er een gemaakt voor Café della Corruzione. Mij leek het wel leuk om het een beetje een oud effect te geven vandaar dat er wat gaatjes in de letters zitten en tekst een beetje vervaagd is. Wat vinden jullie ervan?

plaatje

ziet er leuk uit. Alleen eerlijk gezegt hou ik zelf niet zo van dat schutting gedoe. Maar het is wel een goed idee. Ik vind wel dat de tekst duidelijker moet (vooral de onderzin) want ik kan niet lezen wat er staat.

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

nu over het aantal moddels.

als je 1 hoofd maakt en die 15 keer in de img plaatst heb je geen cj meer alleen bruine handen maar die fix je dan ook toch?

Lijkt mij ook, en dat we die hoofden en kapsels etc. gewoon veranderen :)

Greetz :sigaar:

maar ik vraag me af, waarom is het wanneer je een hoofd 15 keer in de IMG zet, dat je dan een ander poppetje krijgt.

Er is toch maar 1 dff voor het hoofd, en 2 of 3 voor andere lichaamsdelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn aangepast ik heb de eerste een stukkie lichter gemaakt en de 2e nog lichter:

V1:

gallery67ffggib2.png

V2:

gallery67ffggggxb5.png

Ik heb de letters ook een beetje ruw gemaakt, vandaar als die kleine stipjes leek me wel leuk om de verf nog ouder te laten lijken. Wat vinden jullie ervan? En trouwens dat zinnetje onderaan staat: Ice cold beer, for the most Ice cold people ;)

Link to comment
Delen op andere websites

elk kapsel + bijbehorend hoofd heeft een model.

Als je naar de kapper gaat krijg je een nieuw hoofd omdat deze eerst geladen moet worden staat die jan jaap voor je.

Dit zelfde principe geld voor kleding stukken.

De player bestaat dus niet uit 1 model maar uit een stuk of 3 tot 5 :7

EDIT:

15 keer onder een andere naam he dan heb je afro vervangen en een aantal baardjes en dan zie je telkens maar 1 model.

Alleen dan met een andere naam het uiterlijk blijft hetzelfde :7.

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Traser dat ziet er mooi uit. Alleen vind ik het lettertype in de naam Mafia Stories te druk.

Het zal beter zijn als deze wat meer basic was. Zoals de letters in de trailer

Greetz. Tim

Ik had met wazuup gesproken en hij zij dat hij super was en word gebruikt als startscherm :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...