Lionel Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 Lijkt me een Goed iedee En met wiet zakjes en coke pakketjes in een speciaal gebouwt kamertje In the Airs Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 ik dacht ook al aan een wapen plek of easter egg ofzo voor de volgende mod xD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 ik ga er om 8 uuur mee beginnen. en nog een klein screentje van de paketjes. nou dat was de laatste van de pakskes. greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 uhum kuch kuch dat zij ik niet hard op.. uhum... blaster alle packages staan zonder bugs in game nu maar es men huiske. greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 (bewerkt) Ik heb wel een ideetje Gybrus . Als we de standaard pakage nu eens veranderen door een maria beeldje (de zelfde als die van LOST). Dat andere vertel ik je op MSN, want anders weten mensen waar hij ligt . Greetz Bewerkt: 25 april 2006 door dabeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 25 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 Om de dff ter vervnagen door een andere was ik al wel van plan, iemand iedeeen ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2006 (bewerkt) leuk ik ga es kijken of beest online is. greets gybrus EDIT: ok ik heb lot 18 gereset en ik kom nu met nieuwe 3ds screens. nog een beetje wips en nog niet volledig af (snap je denk ik wel he.) was alleen even een previeuw heb er nu een half uurtje aan gewerkt en is al bijna af :( is dit nou een goed of slecht teken? nou screens komen zo die moet ik nog maken. Greets me gybrus. EDIT: Bewerkt: 26 april 2006 door gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Laat maar! Bewerkt: 27 april 2006 door Ikkes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2006 Leuk maar we willlen een model zien in 3Ds Max geen getextuurde san andreas dingentjes. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Beste mensen, We hebben een beetje heel erg grote discussie over wat voor verbindingn er tussen de 3 eilanden gaat komen. er komt zoiezo een grote Country Side tussen de eilanden maar deze word niet helemaal verbonden me de eiland zelf mdat ze zo van thema en textures verschilen. We zitten er aan te denken of we bruggen, een tunnel, een veerpont of een treinrails maken. We kunnen er mischien ook meerdere doen, maar we beginnen met degene die de meeste stemmen heeft Stem nu zelf ook ! Bewerkt: 26 april 2006 door Blaster27 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2006 Doe mij maar die trein, is lekker chillen. Zou ook wel vet zijn. Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2006 Ik stem ook trein. Maar ik vind de veerpont ook wel een leuk idee. Greets, Mickey Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Laat maar! Bewerkt: 27 april 2006 door Ikkes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2006 Trein, veerpont moet wel traag anders is het niet realistich, tunnel is zo geklooi, veel bugs denk, nouja zoiets KAN het dan worden http://img272.imageshack.us/my.php?image=train3yv.jpg (nouja het lukt niet anders ) Greetz Bazzzzzzzzz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 26 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2006 Lees de F.A.Q. we hebben geen textuurders nodig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts