Gangsta-CJ Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 ziet er heet uit. alleen het personage ziet er dom uit. zijn armen zijn wat groot voor zijn lichaam
Black Force Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ziet er helemaal top uit, wat een fantastische mod!! Greetz, Black Force
Tjerk Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Prachtig, het hele landschap ademd sfeer uit
.Sharingan Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Ik zoek dan gewoon op GTA Modding website's, en zoek de auto's. Neem contact op met de eigenaar, of we hem mogen gebruiken in MS. Zegt ie ja, dan bewerk je hem, tot Mafia style. Zegt ie nee, doe je niks
FerryN Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Voor welke spel komt MS uit, want op de eerste pagina staan wapens van VC en paar pagina's zag ik CJ met een mafiagun en hier staat voor SA ? Ik weet het niet meer? Voor de rest staan er mooie wapens tussen! Greetz Ferryn
AwiVC Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 Voor welke spel komt MS uit, want op de eerste pagina staan wapens van VC en paar pagina's zag ik CJ met een mafiagun en hier staat voor SA ?Ik weet het niet meer? Voor de rest staan er mooie wapens tussen! Greetz Ferryn Hier staat heel duidelijk dat het begon voor VC en overgestapt is naar San Andreas.
gangster28 Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Ziet er wel netjes uit alleen volgens mij loopt hij een beetje vernegerd maar dat krijg je er denk niet zo makkelijk uit.
FIRE1BULL Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Wow, de vorige screens van MS waren wel leuk enzo... maar deze ademen echt de sfeer uit! Deze waren echt fantastisch! Ik zei spontaan: WOW... <- dat betekent veel! Keep up the amazing work! EDIT: Wil je de eerste screens nogeens nemen maar dan met een hogere resolutie? Ik wil die namelijk zeer graag hebben als bureaublad! Bewerkt: 5 februari 2008 door FIRE1BULL
DaBeast Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Trouwens, absoluut geen converts meer uit andere games zoals Need For Speed. Er word een nieuwe regel ingevoert waarmee het aleen tonen van screens (dus geen download links) is toegestaan. Maar in ruil daarvoor, maak ik een enorma tut hoe je zelf een auto kan maken. Over die andere voertuigen van andere auteurs: Is dat wel zon goed idee? Ik bedoel, het is toch leuker om het zelf allemaal te doen? Wat is er trouwens mis aan de auto's van SA? Ze zijn lowpoly, klopt. Maar dat straalt net wat uit, met de reflectie en grunge. Als je 1 auto met 100 000 polygonen er in zou stoppen is heel de SA-stijl van auto's omzeep vind ik.. Vriendelijke groeten, DaBeast
Tim Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Trouwens, absoluut geen converts meer uit andere games zoals Need For Speed. Er word een nieuwe regel ingevoert waarmee het aleen tonen van screens (dus geen download links) is toegestaan. Maar in ruil daarvoor, maak ik een enorma tut hoe je zelf een auto kan maken.Over die andere voertuigen van andere auteurs: Is dat wel zon goed idee? Ik bedoel, het is toch leuker om het zelf allemaal te doen? Wat is er trouwens mis aan de auto's van SA? Ze zijn lowpoly, klopt. Maar dat straalt net wat uit, met de reflectie en grunge. Als je 1 auto met 100 000 polygonen er in zou stoppen is heel de SA-stijl van auto's omzeep vind ik.. Vriendelijke groeten, DaBeast MS is niet echt meer GTA SA style kwa qualiteit en polycount. Een gebouw in GTA SA is gemiddeld zon 700/1000 polies, onze gebouwen zijn 2000 tot wel 8000 polygonen, (met cols van 200 polies, maargoed ). Ik denk niet dat een highpoly auto zou vloeken. In iedergeval is het wel vet als we de grunch nog wat realistischer kunnen maken.
DaBeast Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Als je de stijl van de auto's gaat veranderen, kunnen alle san andreas auto van de baan, en moeten we zowiezo opnieuw beginnen. Als we de low-poly stijl houden, kunnen we de autos er uit pikken die een beetje mafia zijn, en die wat aanpassen.. Vriendelijke groeten, DaBeast
Black Force Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Hoever zijn de plannen voor de coordinaten en dergelijke op dit moment al uitgewerkt, want ik zou onderhand wel eens een begin willen maken met het scripten. Daarmee zeg ik natuurlijk niet dat we het al moeten releasen, maar het feit dat ik er alvast mee kan beginnen zou wel goed zijn al zeg ik het zelf. Op die manier hebben we langer de tijd om misschien eventuele weizigingen door te voeren etc. Greetz, Black Force
DB10 Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Ok als je tut er is hoor ik het wel, ga ik het misschien ook proberen
Wazuup Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 GTA MAFIA STORIES v0.7.2 Let op: Voor alle downloads word het oude MS password gebruikt. Ik heb voor jullie een nieuw basicpack gemaakt, omdat ik die andere outdated vond, wat hij ook is. Dus iedereen dient zijn oude versie van MS te verwijderen, en alles geheel opnieuw te installeren volgens deze handleiding. >>> INHOUD <<< ---------------------- - Alles uit MS v0.6.8 - Meer Generics - COl Surface Fixes - Mafia Sentinel - Crowning Hills - Corruzione Squires WIP - Verschillende lots Tim - Nick1123's lot - Lot7 CDCR (bugged) - Lot8 CDCR - MetroStation WIP - Loadscreens - Mafia Peds >>> INSTALLATIE <<<- Download ''CLEAN SA'' van http://wazuup.dabeast.net/MS/Clean_SA.rar - Pak het rar bestand uit en kopieer en plak de audiomap uit je orginele SA map. Tot zover het clean sa gedeelte, nu installeren we deze versie van MS: - In dezelfde map waar deze readme staat, bevinden zich verschillende andere mappen. Deze mappen verwijzen naar mappen in de Clean SA map. Kopieer alle BESTANDEN (geen mappen) in de ''data'' map van deze MS versie. Plak deze in de data map van je clean SA. - Doe hetzelfde met de bestanden in de mappen in de data map van deze MS versie (tracks.dat en main.scm). - Doe hetzelfde met de bestanden in de mappen Root_Models_TXD en Root_Models. De bestanden in Root_Models_TXD moeten in CleanSA\Models\TXD overschreven worden en de bestanden in Root_Models in CleanSA\Models. - Ook het bestand american.gxt in de map text moet worden overschreven in de cleanSA ''text'' map. - Alle bestanden in de ''replace in gta3.img'' dienen overschreven te worden in de GTA3.img in de Models map. - Verwijder alle 64 ''nodes.dat'' bestanden uit de gta3.img - Kopieer nu de HELE map ''MS_maps'' en plak deze in de CleanSA Root map (waar ook de gta_sa.exe staat). Open nu de gta_sa.exe en bekijk deze ledenversie van GTA Mafia Stories. >>>DOWNLOAD MS v0.7.2<<< In dit topic kun je al je vragen, problemen of commentaar kwijt. Met vriendelijke groet, Frank
Recommended Posts