Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Hoever zijn de plannen voor de coordinaten en dergelijke op dit moment al uitgewerkt, want ik zou onderhand wel eens een begin willen maken met het scripten. Daarmee zeg ik natuurlijk niet dat we het al moeten releasen, maar het feit dat ik er alvast mee kan beginnen zou wel goed zijn al zeg ik het zelf. Op die manier hebben we langer de tijd om misschien eventuele weizigingen door te voeren etc.

Greetz,

Black Force

He, We hebben nog niet alle models in orde. Het is beter als we alle gebouwen al hebben gemaakt. SCM zal pas later kunnen, ergens in maart enzo. In ieder geval kunnen we nu wel coordinaten bepalen, maar ik weet of dat dan overeen zal komen met het gewenste reslultaat, omdat de gebouwen nog niet in orde zijn.\

In ieder geval geef ik galiorix de opdracht. mbv MS0.7.2.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb zoals beloofd weer een nieuwe skin gemaakt voor Lucas, dit is het resultaat mijn beeld is bagger van SA, dus waarschijnlijk als Tim de skin in zijn game gebruikt ziet hij er daar veel beter uit ;)

gallery72ro3.jpg

gallery71af7.jpg

gallery70ri6.jpg

De download heb ik bijgevoegd, ik hoor wel wat jullie ervan vinden ;)

Lucas_MS_2.rar

Link to comment
Delen op andere websites

nou db10,

ik moet je eerlijk zeggen dat ik het shirt verschrikkelijk vind. Het lijkt nog niet eens op een shirt. Misschien kan je zwart en grijs doen, dat is meer mafia.

Btw, ik heb ook veel commentaar gekregen over de player. Ze zeggen dat zijn armen te dik zijn, en dat hij er maar groezelig uitziet

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...