Wazuup Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Voor wachtwoord, zie pb, ms_maps moet zoals duidelijk vermeld staat in de readme, in de rootmap van SA, oftewel in dezelfde map als de gta_sa.exe staat.
DB10 Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Of we moeten gaan kiezen voor een ander model, als ze deze niks vinden. Ik zal nog even kijken naar een ander shirt
DB10 Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Mijn GTA3.img werkt niet meer krijg de foutmelding ''read beyond end of file''. Maar ik heb wel een nieuwe skin gemaakt, dus die moet iemand anders maar ingame proberen. De bijlage heb ik toegevoegd Lucas_Mafia_Stories.rar
Black Force Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Wow, ik vind die screen echt fantastisch. Mafia Stories word echt geweldig. Greetz, Black Force
DenkaanHenk Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Leuke screen Tim, dat zal vast wel een missie wezen. Want zo te zien is die screen een cutscene.
Galiorix Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 Leuke screen Tim, dat zal vast wel een missie wezen. Want zo te zien is die screen een cutscene. To be honest, er zijn nog géén missie's gescriped voor MS Dat komt later pas, we moeten eerst er voor zorgen dat we de hoofdzaken klaar hebben, zodat we echt goed kunnen gaan scripten. De missies van te voren scripten is wel mogelijk, maar het veranderen van coördinaten is echt een rot werkje, dus dat willen we liever vermijden. Maar om ons publiek c.q. fans niet te laten wachten tot na 2009, komt er een release zonder missies en later eentje met. Greetz
Pennywise The Clown Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Geen idee of ik überhaupt nog lid ben van het Modding Team.. heb en blijf het enorm druk hebben in daily life. Ongeveer een uurtje mee bezig geweest. Mijn eerste artwork sinds Augustus 2007. »» Nummer 1 »» Nummer 2
Wazuup Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Vanaf nu zoeken wwij alleen nog stijlvol mafia artwork met screens uit het PTT topic, en dus niet van andere spellen. Mooi PTC, alleen de bovenstaande regel is van kracht.
Traser Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Vanaf nu zoeken wwij alleen nog stijlvol mafia artwork met screens uit het PTT topic, en dus niet van andere spellen. Mooi PTC, alleen de bovenstaande regel is van kracht. Btw mijn Artwork / startscherm is goed zo toch? geen ander lettertype enzo
Wazuup Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Ja hij is al in gebruik ook, zie ledenversie MS v0.7.2
Black Force Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Sorry voor de dubbelpost, maar ik dacht dat dit toch wel min of meer een belangrijke mededeling is. Ik heb namelijk van een andere SCMér geleerd hoe geluid afspeelt via SCM, het gaat hierbij om ALLE STANDAARD STEMMEN die in GTA San Andreas zitten. Misschien is er een mogelijkheid deze te veranderen? Ze afspelen via SCM is mafia stories is dus in ieder geval geen beperking meer voor de mod. Greetz, Black Force
Galiorix Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Sorry voor de dubbelpost, maar ik dacht dat dit toch wel min of meer een belangrijke mededeling is. Ik heb namelijk van een andere SCMér geleerd hoe geluid afspeelt via SCM, het gaat hierbij om ALLE STANDAARD STEMMEN die in GTA San Andreas zitten.Misschien is er een mogelijkheid deze te veranderen? Ze afspelen via SCM is mafia stories is dus in ieder geval geen beperking meer voor de mod. Greetz, Black Force Zeker, dat gaat met gemak met.....*trom geroffel* SAAT Maar fijn om te weten dat dat nu kan, dat is weer een beperking minder Greetz
Black Force Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Nouja, niet uber belangrijk toch? Je weet toch dat je lid bent en wij ook.
Recommended Posts