Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

Geplaatst:

Netjes tim, doet me een beetje denken aan die oude gebouwen die je in Brooklyn en Manhatten had in de jaren 20/40

• Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik zit nu serieus met een vaag probleem.

OP mijn nieuwe pc crashed GTA SAN ANDREAS wanneer ik MS erover heb geinstalleert. IK heb alles juist geinstalleert, en de bistro.txd ben ik ook niet vergeten,

ik heb zelf alle mogelijke dingen proberen uit te zoeken, maar ik kan niets vinden. Ik vind het echt raar dat MS0.7.2 het wel deed op mijn oude pc en niet op deze.

moet er iets in de instellingen worden gedaan ofzo. Want alles staat bij mij op zn hoogst

Geplaatst:
Misschien kunnen we je beter helpen als je verteld wanneer hij crashed.

'

het is al opgelost, er was iets mis met de clean sA, met mapcleaner crashete die niet meer

Geplaatst:

Beste mensen, ik heb geweldig nieuws.

Op gtaforums.com had ik een PM gekregen van pgtipsp. Hij vertelde dat wij zijn peds mogen gebruiken voor MS. Hij liet mij ook een paar plaatjes zien. Hij vermelde ook dat hij er nog veel meer was. En een aantal van deze peds zijn echt ubergeschikt.

ped1

ped2

ped3

ped4

ped5

ped6

ped7

ped8

ped9

ped10

ped11

ped12

ped13

ped14

ped15

ped16

ped17

ped18

ped19

ped20

en nog veel meer:

greetz. Tim

Geplaatst:

Inderdaat heel erg bruikbaar, past volledig in de stijl. Aleen vraag ik me af als hij die wel echt zelf heeft gemaakt. Want het lijkt me een soort van massa productie (convert dus?). Het is niet echt meer toegestaan om geconverteerde dingen uit andere games ten downloaden te stellen op gtagames. Kan je eens navragen of hij die wel echt zelf heeft gemaakt?

Als hij die zelf heeft gemaakt vind ik het een knap staaltje werk, echt top. Maar voorlopig heb ik twijfels :7 .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Die peds zijn echt supergeil. Ik ben er zelf jamergenoeg ook niet helemaal zeker van dat de peds zelfgemaakt zijn.

Maar dat probleem kunnen we toch gewoon oplossen door iedere maker om toestemming te vragen als hte nodig is? ^_^

Geplaatst:
Die peds zijn echt supergeil. Ik ben er zelf jamergenoeg ook niet helemaal zeker van dat de peds zelfgemaakt zijn.

Maar dat probleem kunnen we toch gewoon oplossen door iedere maker om toestemming te vragen als hte nodig is? ^_^

Het zou goed kunnen dat hij ze geconverteerd heeft.. Dan is het best nutteloos om de maker van de game waar hij ze uit heeft, te vragen of hij die peds mag gebuiken, want dat zal waarschijnlijk toch niet mogen

Ze zijn wel vet ja, zouden we goed kunnen gebruiken voor de bij- en hoofdpersonen van de storyline. Ik hoop dus dat ze niet geconverteerd zijn, dan hebben we über geile peds :D

Geplaatst: (bewerkt)
Tsjah, wie zegt dat ze uit een andere game komen? :7

Ha good nieuws,

Het zijn bestaande models met een texture-job, hij heeft o.a. wel textures uit mafia gebruikt, maar dat boeit niet, wij gebruiken ook textures uit The Godfather e.d.

Bewerkt: door Tim
Geplaatst: (bewerkt)

1- Wat is je nickname? Gta-Pilot (toch?)

2- Heb je GTA San Andreas* Ja

3- Welke functie(s) wil je doen? Modeller

4- Kun je models in GTA SA zetten?** Nee

5- Met welk tekenprogramma werk je?*** AC3D. Gtaloverboy had models van mij ingame gezet zonder bugs dus...

naamloosmc5.png

WIP randen waren weggewerkt. Model weg doormiddel van nieuwe PC

naamloosma1.png

Ook WIP sommige randen moesten brederer en alles moet worden textuurd.

Bewerkt: door gta-pilot
Geplaatst:

dat ziet er wel goed uit. Maar natuurlijk kun je voor MS niet alleen maar kleine models maken, MS heeft gebuowen nodig. Zal je misschien een gebouw kunnen maken met textures, zodat we ook kunnen zien of je goede texture skills hebt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...