007 RoadRunner Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Netjes tim, doet me een beetje denken aan die oude gebouwen die je in Brooklyn en Manhatten had in de jaren 20/40
Tjerk Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 (bewerkt) Ziet er prachtig uit Bewerkt: 23 februari 2008 door tjerk
Tim Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 ik zit nu serieus met een vaag probleem. OP mijn nieuwe pc crashed GTA SAN ANDREAS wanneer ik MS erover heb geinstalleert. IK heb alles juist geinstalleert, en de bistro.txd ben ik ook niet vergeten, ik heb zelf alle mogelijke dingen proberen uit te zoeken, maar ik kan niets vinden. Ik vind het echt raar dat MS0.7.2 het wel deed op mijn oude pc en niet op deze. moet er iets in de instellingen worden gedaan ofzo. Want alles staat bij mij op zn hoogst
Tjerk Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Misschien kunnen we je beter helpen als je verteld wanneer hij crashed.
Tim Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Misschien kunnen we je beter helpen als je verteld wanneer hij crashed. ' het is al opgelost, er was iets mis met de clean sA, met mapcleaner crashete die niet meer
Tim Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Beste mensen, ik heb geweldig nieuws. Op gtaforums.com had ik een PM gekregen van pgtipsp. Hij vertelde dat wij zijn peds mogen gebruiken voor MS. Hij liet mij ook een paar plaatjes zien. Hij vermelde ook dat hij er nog veel meer was. En een aantal van deze peds zijn echt ubergeschikt. ped1 ped2 ped3 ped4 ped5 ped6 ped7 ped8 ped9 ped10 ped11 ped12 ped13 ped14 ped15 ped16 ped17 ped18 ped19 ped20 en nog veel meer: greetz. Tim
DaBeast Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Inderdaat heel erg bruikbaar, past volledig in de stijl. Aleen vraag ik me af als hij die wel echt zelf heeft gemaakt. Want het lijkt me een soort van massa productie (convert dus?). Het is niet echt meer toegestaan om geconverteerde dingen uit andere games ten downloaden te stellen op gtagames. Kan je eens navragen of hij die wel echt zelf heeft gemaakt? Als hij die zelf heeft gemaakt vind ik het een knap staaltje werk, echt top. Maar voorlopig heb ik twijfels . Vriendelijke groeten, DaBeast
Twenty Eyes Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Die peds zijn echt supergeil. Ik ben er zelf jamergenoeg ook niet helemaal zeker van dat de peds zelfgemaakt zijn. Maar dat probleem kunnen we toch gewoon oplossen door iedere maker om toestemming te vragen als hte nodig is?
Galiorix Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Die peds zijn echt supergeil. Ik ben er zelf jamergenoeg ook niet helemaal zeker van dat de peds zelfgemaakt zijn.Maar dat probleem kunnen we toch gewoon oplossen door iedere maker om toestemming te vragen als hte nodig is? Het zou goed kunnen dat hij ze geconverteerd heeft.. Dan is het best nutteloos om de maker van de game waar hij ze uit heeft, te vragen of hij die peds mag gebuiken, want dat zal waarschijnlijk toch niet mogen Ze zijn wel vet ja, zouden we goed kunnen gebruiken voor de bij- en hoofdpersonen van de storyline. Ik hoop dus dat ze niet geconverteerd zijn, dan hebben we über geile peds
Twenty Eyes Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Tsjah, wie zegt dat ze uit een andere game komen?
Tim Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Tsjah, wie zegt dat ze uit een andere game komen? Ha good nieuws, Het zijn bestaande models met een texture-job, hij heeft o.a. wel textures uit mafia gebruikt, maar dat boeit niet, wij gebruiken ook textures uit The Godfather e.d. Bewerkt: 24 februari 2008 door Tim
Tim Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 download lotverhuur middenste gedeelte. de download link, (zie gewoon forum voor post) DOWNLOAD
gta-pilot Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) 1- Wat is je nickname? Gta-Pilot (toch?) 2- Heb je GTA San Andreas* Ja 3- Welke functie(s) wil je doen? Modeller 4- Kun je models in GTA SA zetten?** Nee 5- Met welk tekenprogramma werk je?*** AC3D. Gtaloverboy had models van mij ingame gezet zonder bugs dus... WIP randen waren weggewerkt. Model weg doormiddel van nieuwe PC Ook WIP sommige randen moesten brederer en alles moet worden textuurd. Bewerkt: 29 februari 2008 door gta-pilot
Tim Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 dat ziet er wel goed uit. Maar natuurlijk kun je voor MS niet alleen maar kleine models maken, MS heeft gebuowen nodig. Zal je misschien een gebouw kunnen maken met textures, zodat we ook kunnen zien of je goede texture skills hebt.
Wazuup Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Dat zijn zieke textures Tim, ik ben btw terug van vakantie.
Recommended Posts