Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Daarstraks kwam ik een mod op GTAForums.com tegen die wat HDRI effecten zoals occusion (schaduwen), bloom (blur effect) en reflection toevoegd aan San Andreas. Natuurlijk moest ik dat meteen testen, en het was supergeil. Bij MS zelf vind ik het ook geil en best wel passen. Dus leek het me een goed idee om toestemming te vragen om de mod te gebruiken (al dan niet optentieël). Wat vinden jullie?

Voordelen:

+Erg leuke en goede effecten.

+MS zal nog meer aandacht krijgen.

+Gewoonweg 2X zo geil dan de standaart SA effecten.

+Values van bloom, reflections en occlusions kunnen aangepast worden.

Nadelen:

-Support niet alle GFX kaarten (aleen met Shader 3.0 of hoger).

-Reflecteerd de hud. (word aan gewerkt)

-Soms gele rand rond genetricks.

Download screenshot tests.

Download mod.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je hebt me er vanmiddag al op gewezen en het lijkt me wel interessant om het terug te zien in MS.

Alleen leuke effecten maken de mod natuurlijk niet opper geil :puh:

Dingen die de mod nu nog naar beneden halen zijn:

Niet belichte opjecten --> Een standaard render scene is de oplossing alleen moet die nog geconfigureerd worden(zie gostown)

Lelijke standaard genericks --> Bomen Etc. ik wil me hier wel mee bezig houden >>> Door DaBeast: Lol, ik had overlaatst het zelfde idee :puh: <<<

Particle systems --> maan reflectie map (met bovenstaande plugin vervald de reflect map uiteraard)

en zo kun je nog even doorgaan.

overigens heb ik weer een zeer geil idee wat ik van de week ga uitwerken, ik loop er al een aantal maanden mee rond maar ben te lui om er iets mee te doen. :puh:

,

Kevin Dierkx

Link to comment
Delen op andere websites

overigens heb ik weer een zeer geil idee wat ik van de week ga uitwerken

mogen wij ook weten wat dat zeer geile idee is ? ^_^ ben erg beniewt.

ik zou in deze vakantie gaan werken aan lot 11 dacht ik. maar ik hat zeer wijnig tijd door dat ik verschillende opdrachten moest maaken voor school. ik ga er deze week echt aan weken belooft.

beest: het lijkt mij tog wel een zeer goed idee om die chit er aan toe te voegen. dat je dan een wat beter pc nodig hebt is niet erg denk ik. wie speelt er nu gta sa op een zo slechte pc dat die het bijna niet kan. zelfs ik met mijn 1.6 AMD en 7600 GS kan alles op hoog speelen en de assasin's creed spelen xD die pas op 29 maart komt maar ik heb hem al ^_^:dans:

maar kort om bijna idereen heeft tegenwoordig wel een goede pc die dat allemaal wel kan. ik denk dat de mod er wel populearder door wort. kijk ook maar naar gostthown HQ die systeem ijsen bij hun gaan ook omhoog en die mod is erg populear.

grz martijn xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben weer terug van vakantie ^_^ Ik zal binnenkort verdergaan met een paar reclameborden voor MS en ik had ook al weer een nieuwe skin klaar voor Lucas. Als we nog steeds hetzelfde model gebruiken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

In iedergeval zorgt deze mod voor een hoge kwalitatiefe reputatie. Maar mondje dicht bij GLD hea ^_^ . Het is zeker mooi om HD in GTA SA te hebben. Mijn PC zal dat moeiteloos aankunnen, aangezien ik 2.66 ghz dualcore heb, en een 8800 gt met 512 mb geheugen.

GTA SA doet het fantastisch op de hoogste resolutie en anti aliasing op 3. :puh:. In iedergeval moet deze mod al in MS zijn voordat we de trailer beelden gaan filmen.

greetz. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vernam van Stefan dat GLD ook toestemming had gevraagd. Maar na heen en weer ge PM met de maker, blijkt dat dus niet waar te zijn. Ook heb ik meteen wat exclusive presets gevraagd, waar hij binnenkort aan gaat werken. Maar daar over binnenkort meer.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vernam van Stefan dat GLD ook toestemming had gevraagd. Maar na heen en weer ge PM met de maker, blijkt dat dus niet waar te zijn. Ook heb ik meteen wat exclusive presets gevraagd, waar hij binnenkort aan gaat werken. Maar daar over binnenkort meer.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Betekend dat, dat wij exclusieve opties krijgen? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vernam van Stefan dat GLD ook toestemming had gevraagd. Maar na heen en weer ge PM met de maker, blijkt dat dus niet waar te zijn. Ook heb ik meteen wat exclusive presets gevraagd, waar hij binnenkort aan gaat werken. Maar daar over binnenkort meer.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Betekend dat, dat wij exclusieve opties krijgen? :D

damn beest, hoe pak jij dat aan. Ik wet dat niemand mafia stories echt goed kent, kijk als het ghost town paradise was, maar mafia stories :puh:, geweldig!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat betekend dat MS exclusieve functies krijgt.

Hoe ik dat aanpak? Simpel, beleeft zijn en een erg lange tekst typen :puh: . Zelf weet ik nog niet wat die exclusives worden, maar ik heb al een boel voorgesteld. Uit die boel (20 voostellen ofzo) gaat hij de mest mogelijke dingen waarmaken. Als ik van hem hoor wat hij daadwerkelijk gaat maken, hou ik jullie op de hoogte <3 .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals beloofd de reclame. Dit is het resultaat geworden aan tekst kan eventueel nog iets worden veranderd als iemand iets leuker weet ;)

vrockreclameafai0.png

EDIT: Je moet wel even op ware grootte klikken, want dan ziet hij er veel beter uit ;)

Bewerkt: door DB10
Link to comment
Delen op andere websites

t is gewoon zoon lange text dat hij geen zin heeft om t te leesen en ons gewoon die mod geeft ^_^...

maar dat heb je wel mooi gefixt :) :O 20 voorstellen wele zijn dat dan.

wrm zijn jullie zo geheimzinnig Gybrus ook al aleen zeggen dat er iets is of wat gergelt gaat owrden maar niet wat :7

grz martijn :D

(ow ja ik ga ook nog met mijn lot besig hoor)

Link to comment
Delen op andere websites

Looks nice, maar verder Of in de onderste zin maar in for ;)

Keep it up!

Greetz :sigaar:

Bedankt, Ja je heb gelijk dat verander ik ff eerst had ik ''The station of Rock & Roll succes'' staan maar dat vond ik niet geweldig en toen viel het me niet op dat ik nog of had staan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Looks nice, maar verander Of in de onderste zin maar in for ;)

Keep it up!

Greetz :sigaar:

Internet viel uit waardoor ik het bericht nog een poste :7 Wist neit dat ik al gepost had :7

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...