Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

beste, ik vind je player model wel goed, maar er is een ding wat ik echt niet mooi vind, het shirt ziet er heel erg verpaint uit, en de strepen zijn ook niet echt goed.

Je kunt wel wat met strepen doen, maar dan raad ik je aan grijs overhemt met donkergrijze dunne verticale streepjes te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja bij de eerste skin die ik had gemaakt die met dat witte shirt en die verticale strepen had je daar geen last van. Dit shirt had ik uit SA gehaald en hem ipv de witte strepen grijze gegeven met paintshop, maar dat komt niet zo goed uit. Ik zal kijken of ik nog iets leuks weet. Misschien dat zo'n Biker jasje leuk is was ik laatst mee bezig, want ik wil nog bij VC een biker kleding button doen voor Tommy. Ik zal even gaan kijken of dat bij dit skin model past ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Die screens zijn zo ziek gruwelijk.....

ZIEK GRUWELIJk!!

Helaas kan me GFX kaart die mod niet aan.

kut dat is echt baalen. wat voor een video kaart heb je dan ??

>>> Door Wazuup: ATI Radeon X600<<<

die screens zien er nooi uit.

in de vankantie heb ik fucking helemaal geen tijd gehat om aan mijn lot te werken. maar ben er gister ff mee besig geweest. ik heb nu bijna heel mijn lot uit max9 in max 8 er missen aleen nog wat textures.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal jullie binnenkort nog een bunch van dit soort screens posten. Iig ga ik weer verder aan mijn renovatie van lot4 & 3, waar jullie binnenkort ook screens van te zien krijgen.

Helaas kan het zijn dat de trailer pas in mei komt, waar ik eigenlijk best bang voor ben. Er moet nog veel gebeuren aan CDC, En veel stimulatie heb ik de laatste tijd ook niet veel.

greetz. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben vandaag besig geweest met mijn lot. maar het probleem is dat ik heb het gexporteert uit max 9 en nu inporteer ik hem in max 8 nu zitten er allemaal textures op de vorkeerde plet. dus ik moet opniew texturen. maar de textures codrinaten heeft die wel goed overgezet. dus aleen maar textures er op drukken en t is klaar. morgen naai ik denk ik die kerk wel ff ingame.

ik heb nu een kerk met interiuur. ik denk dat ik er maar gewoon een deur voor zet want anders wort het te hoog in polys. omdat die iets gaars doet met het exporteeren wardoor er allemaal raare lijnen komen en daardoor 100x zo veel polys komen :|

max9ez0.jpg

max8ub1.jpg

als iemand een oplosing hier voor weet dan hoor ik dat heel graag.

en tot zo ver ben ik vandaag gekomen

kirkeqv4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk het niet... vanuit 3d max 9 (hierin heb ik het heele model gemaakt) exporteer ik het naar .3ds en inporteer in max 8 de 3ds weer. dan krijg ik dus zegmaar die beelden die ik in mijn vorige post heb laaten zien.

ik vint dit heel erg raar want warom zou 3dmax dat doen. en zolang ik niet naar editbaare poly ga gebeurt er ook niks mee. maar ik moet tog opniew textuuren dus ik noet naar edit poly :S

het nodel in max 8 heeft 9115 polys :O dat betekent dat ik het model of in 5 stuken moet doen. of ik maak er een deur in en heb geen interieur. wat ik persoonlijk wel jamer vint. of en dat lijkt mij t beste die kut 3d max moet niet al die gaare lijnen er in maaken :@

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...