Tim Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 beste, ik vind je player model wel goed, maar er is een ding wat ik echt niet mooi vind, het shirt ziet er heel erg verpaint uit, en de strepen zijn ook niet echt goed. Je kunt wel wat met strepen doen, maar dan raad ik je aan grijs overhemt met donkergrijze dunne verticale streepjes te doen.
DB10 Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Ja bij de eerste skin die ik had gemaakt die met dat witte shirt en die verticale strepen had je daar geen last van. Dit shirt had ik uit SA gehaald en hem ipv de witte strepen grijze gegeven met paintshop, maar dat komt niet zo goed uit. Ik zal kijken of ik nog iets leuks weet. Misschien dat zo'n Biker jasje leuk is was ik laatst mee bezig, want ik wil nog bij VC een biker kleding button doen voor Tommy. Ik zal even gaan kijken of dat bij dit skin model past
Tim Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Hey, zoals Dabeast jullie heeft verteld, krijgt ms misschien exclusieve mogelijkheden, met o.a. een gehele nieuwe graphics engine, hier zijn nog wat screens.
Tjerk Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Mooie screens Is die auto op de 2e screen trouwens zelfgemaakt?
Galiorix Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Mooie screens Is die auto op de 2e screen trouwens zelfgemaakt? De auto is volgens mij een Turismo, niet zelf gemaakt dus
Wazuup Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Die screens zijn zo ziek gruwelijk..... ZIEK GRUWELIJk!! Helaas kan me GFX kaart die mod niet aan.
007 RoadRunner Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 De sfeer is prachtig in die screens Models zien er ook heel degelijk uit met goede textures. Ga vooral zo door
kees1991 Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Die screens zijn zo ziek gruwelijk.....ZIEK GRUWELIJk!! Helaas kan me GFX kaart die mod niet aan. kut dat is echt baalen. wat voor een video kaart heb je dan ?? >>> Door Wazuup: ATI Radeon X600<<< die screens zien er nooi uit. in de vankantie heb ik fucking helemaal geen tijd gehat om aan mijn lot te werken. maar ben er gister ff mee besig geweest. ik heb nu bijna heel mijn lot uit max9 in max 8 er missen aleen nog wat textures.
DB10 Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Het ziet er echt heel anders uit, maar echt cool maakt de mod er een stuk beter op. Goed gevonden
Tim Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Ik zal jullie binnenkort nog een bunch van dit soort screens posten. Iig ga ik weer verder aan mijn renovatie van lot4 & 3, waar jullie binnenkort ook screens van te zien krijgen. Helaas kan het zijn dat de trailer pas in mei komt, waar ik eigenlijk best bang voor ben. Er moet nog veel gebeuren aan CDC, En veel stimulatie heb ik de laatste tijd ook niet veel. greetz. Tim
Wazuup Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Naai lot 10 nou maar ingame, want die is zoo geil. Kan ik er nog wel wat generics oppleuren mocht je dat willen.
kees1991 Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 ik ben vandaag besig geweest met mijn lot. maar het probleem is dat ik heb het gexporteert uit max 9 en nu inporteer ik hem in max 8 nu zitten er allemaal textures op de vorkeerde plet. dus ik moet opniew texturen. maar de textures codrinaten heeft die wel goed overgezet. dus aleen maar textures er op drukken en t is klaar. morgen naai ik denk ik die kerk wel ff ingame. ik heb nu een kerk met interiuur. ik denk dat ik er maar gewoon een deur voor zet want anders wort het te hoog in polys. omdat die iets gaars doet met het exporteeren wardoor er allemaal raare lijnen komen en daardoor 100x zo veel polys komen :| als iemand een oplosing hier voor weet dan hoor ik dat heel graag. en tot zo ver ben ik vandaag gekomen
Wazuup Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 DFF exporteert je model in triangles, is dat wat je bedoelt?
kees1991 Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 ik denk het niet... vanuit 3d max 9 (hierin heb ik het heele model gemaakt) exporteer ik het naar .3ds en inporteer in max 8 de 3ds weer. dan krijg ik dus zegmaar die beelden die ik in mijn vorige post heb laaten zien. ik vint dit heel erg raar want warom zou 3dmax dat doen. en zolang ik niet naar editbaare poly ga gebeurt er ook niks mee. maar ik moet tog opniew textuuren dus ik noet naar edit poly :S het nodel in max 8 heeft 9115 polys :O dat betekent dat ik het model of in 5 stuken moet doen. of ik maak er een deur in en heb geen interieur. wat ik persoonlijk wel jamer vint. of en dat lijkt mij t beste die kut 3d max moet niet al die gaare lijnen er in maaken
Galiorix Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Zijn die 'gare lijnen' niet te verwijderen in Editable Poly?
Recommended Posts