Galiorix Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Nouja als ik heel eerlijk mag zijn; het zuigt. Ik ben niet zo bijster te spreken over de filters gebruikt en de gebruikte afbeeldingen. Hou het gewoon clean
leone Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 (bewerkt) Ik ben het eens met Galiorix, het is niet wat ik in gedachten had, en Tommy Vercetti hoort daar niet op. Probeer een affache met donkere kleuren (zwart bruin). Je kan een oude telefoon (ik bedoel zo een met het hoor en praten apart) of een oude micro bij het logo betrekken . Je kan mischien wat inspiratie uit de hoesjes van deze cd's genaamd "Mob Hits" halen. Ik dacht er ook aan om muziek zoals op die cd's te gebruiken voor een nieuw Flashback FM station, dat dan terugblikt op "the good old days", met Jerry Vale, Dean Martin, Al Martino, Tony Benett, ... ciao Leone Bewerkt: 19 maart 2008 door leone
DB10 Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Ok is goed ik zal binnenkort er weer opnieuw aan gaan zitten. Dat plaatje van Tommy leek me wel leuk, omdat hij toen aan het bellen was met Sonny Forelli en vandaar Mob Talk.
DB10 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Eej Leone, Ik ga er vandaag denk aan beginnen is dit het gene wat je bedoeld met een oude telefoon
DB10 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Het Mob Talk logo is af Hij is toch wel beter geworden dan de vorige dat was niet echt Rockstar-achtig. Deze is simpeler en bepaalde logo's van Rockstar zien er erg simpel uit, maar dat is juist mooi. Dit is het resultaat: Wat vinden jullie ervan? Sorry voor de tripple post. EDIT: Ik heb ook maar meteen de V-Rock reclame borden veranderd, ik heb twee versies gemaakt dit zijn ze: V1: V2: Welke slagzin vinden jullie het best? Mijn voorkeur gaat uit naar V1, dat vind ik de leukste tekst De reclame borden moet je nog wel één keer aanklikken, want nu zijn ze erg samen gedrukt. Dan zien ze er veel beter uit EDIT: Bedankt BaasB Ik ga binnenkort nog kijken of ik het logo wat groter kan maken voor een reclamebord. Over de slogan ben ik het wel met je eens het staat niet heel erg strak op een reclamebord, maar toch vind ik hem het best Bewerkt: 15 mei 2008 door DB10
BaasB Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik vind die van Mob Talk wel mooi, DB. Lekker strak, geen overbodige effecten. Misschien kon/ kun (als je de .PSD nog hebt tenminste) je hem wat groter maken, zodat hij ook als reclamebord gebruikt zou kunnen worden, en niet alleen als logo. Dan over de V-rock reclameborden: De bovenste (met die lange slogan) is het grappigst, maar zo'n lange zin staat niet erg strak op zo'n reclamebord. Die onderste is dan wel wat minder grappig, maar hij is wel strakker. In ieder geval, mooi werk vind ik!
leone Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) DB10 je hebt me echt verbaast zo snel een prachtig logo Very nice Je zou eventueel nog een slogan bij mob talk kunnen zetten en ik dacht meteen aan "What do you hear? What do you say?" Dit zegt James Cagney in Angels with dirty faces, en Paulie Walnutz zegt dit ook bij de sopranos. Leone Bewerkt: 21 maart 2008 door leone
DB10 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Bedankt ik had inspiratie opgedaan, dus ik dacht ik begin er meteen aan Ik denk dat die slogan beter is bij een reclame bord voor Mob Talk, want anders word het logo zo opgepropt. Ieder geval ik verwacht dat ik morgen het reclamebord afheb, want dat is niet super veel werk. Btw gebruiken we het SA logo van Double Cleff FM of zal ik kijken of ik een nieuwe kan verzinnen. Het Flashback idee van je lijkt me erg leuk, zal ik daar ook naar kijken of gebruiken we het GTA III logo daarvoor?
BaasB Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Na een lange tijd niks meer gemaakt te hebben, kreeg ik toch ineens weer zin om wat voor Mafia Stories te gaan maken. Ik heb dit reclamebord gemaakt: 24/7 (supermarkt) (hedendaagse supermarkt)-Everything for just a few cents, no tax for defence Ik wou een zo strak mogelijk design, en ik vind dat dat aardig gelukt is. Dit is het resultaat: Ik heb het .PSD bestand nog, dus er kan nog van alles aan veranderd worden. Graag meningen en dingen die eventueel nog verbeterd zouden kunnen worden.
DB10 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Leuk logo, misschien dat een blauw randje er omheen mooi staat, want nu is ie een beetje leeg. Qua kleuren geeft het me een AH gevoel
BaasB Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Haha, grappig dat je dat ziet, want ik had me een beetje laten inspireren door het AH bord: de letters ah die in elkaar overvloeien, en inderdaad ook die kleuren. En zo'n randje staat leuk, dat klopt. Maar ik denk dat het voor de moddelers makkelijker is om het reclamebord zonder zo'n randje ingame te zetten, want dan kunnen zij zelf bepalen wat de rand is en hoe die eruit ziet. Bedankt voor je reactie in ieder geval.
leone Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Bedankt ik had inspiratie opgedaan, dus ik dacht ik begin er meteen aan Ik denk dat die slogan beter is bij een reclame bord voor Mob Talk, want anders word het logo zo opgepropt. Ieder geval ik verwacht dat ik morgen het reclamebord afheb, want dat is niet super veel werk. Btw gebruiken we het SA logo van Double Cleff FM of zal ik kijken of ik een nieuwe kan verzinnen. Het Flashback idee van je lijkt me erg leuk, zal ik daar ook naar kijken of gebruiken we het GTA III logo daarvoor? Slogan bij reclamebord natuurlijk We kunnen voor double cleff en flashback van de originele logo's vertrekken maar dan zoals bij Vendetta rock er wat aan toevoegen voor het mafia sfeertje. Double cleef heeft 2 logo's dat van gta 3 en lcs (niet in Sa denk ik ). Flashback komt in verschillende gta's terug dus kijk welke jij het beste vind voor ons. Leone
DB10 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Bedankt ik had inspiratie opgedaan, dus ik dacht ik begin er meteen aan Ik denk dat die slogan beter is bij een reclame bord voor Mob Talk, want anders word het logo zo opgepropt. Ieder geval ik verwacht dat ik morgen het reclamebord afheb, want dat is niet super veel werk. Btw gebruiken we het SA logo van Double Cleff FM of zal ik kijken of ik een nieuwe kan verzinnen. Het Flashback idee van je lijkt me erg leuk, zal ik daar ook naar kijken of gebruiken we het GTA III logo daarvoor? Slogan bij reclamebord natuurlijk We kunnen voor double cleff en flashback van de originele logo's vertrekken maar dan zoals bij Vendetta rock er wat aan toevoegen voor het mafia sfeertje. Double cleef heeft 2 logo's dat van gta 3 en lcs (niet in Sa denk ik ). Flashback komt in verschillende gta's terug dus kijk welke jij het beste vind voor ons. Leone Ok ik zal ff kijken of ik er wat leuks meekan. De hoofdpost kan je denk ook wel aanpassen als je mijn V-Rock en Mob Talk logo goed vind, want ze staan er nog niet bij
snelheidsduivel Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 kunnen jullie ook en duikboot maken voor sa en misscien ook een cruise schip met een laser er op of misschien een jetski en voor in de bergen een sneeuwmobiel
Recommended Posts