Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Beste,

zit ons forum niet onder te spammen, zowiezo komt er niets van hetgene wat jij zegt in MS, dringt het nou echt niet tot je door dat MS mafia Stories is. En een cruiseschip met laser is niet echt mafia. Dus bespaar me je onzin,

greetz. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Recht voor de raap! :D En snelheidsduivel, misschien handig voor om in het vervolg te weten: Als je een bericht geplaatst hebt, staat rechtsonderaan dat bericht ''Snel Bewerken'' en ''Volledig Bewerken''. Hiermee kun je je bericht bewerken, zodat je niet 3 keer achter elkaar hoeft te posten, want dat leest nogal irritant. :puh:

P.S. Dat van die duikboot vind ik nog niet eens zo'n heel slecht idee. Je kunt er echt wel iets Mafia's omheen bedenken, bijvoorbeeld dat er iemand in zo'n duikboot gevangen gehouden wordt ofzo. En bovendien: Toch niet alles wat er in Mafia Stories zit hoeft toch Mafia te zijn? Dan zou het ook wel een beetje eentonig worden, en bovendien onrealistisch. GTA San Andreas is bijvoorbeeld nogal een ''gangsta'' spel, maar 't zou wat zijn als je in San Andreas alleen maar gangsta's in lowriders rond zou zien rijden. Een jetpack heb je ook in San Andreas, en is dat ''gangsta''? Meer James Bond achtig als je 't mij vraagt. :puh: Maar ja, 't zal wel veel te moeilijk zijn om een duikboot te maken. Maar als het wel zou kunnen zou ik het ook wel een leuk idee vinden. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

beste mensen. Het is wel niet veel. Maar iig wel een updatje. De laatste tijd gaat het niet zo goed met MS. Niemand is meer in staat om echt actief te zijn.

ik zal graag verandering hierin willen brengen, en vaker updates posten. maar dat komt gewoon niet altijd goed uit.

Dit zijn trouwens renders van een gedeelte van de renovatie van lot 3 en 4

op CDC

lots34ren1ka6.jpg

lots34ren2bl5.jpg

greetz.

Link to comment
Delen op andere websites

lame ziet er goed uit tim word dat onder die gebouw een garage of een receptie voor hotel ??

mijn lot gaat nog niet erg goed. moest deze week een fictiedosier maaken was tering veel werk dus kon niks doen. mischien dat ik morgen nog wat tijd heb. ik moet nog 1 gebouw niewe coll maken en dan is alles klaar behalfe het reuzenrad.

ga zo door tim en de rest die ik hier eigelijk nooit meer schreens zie posten :'(

Link to comment
Delen op andere websites

beste mensen. Het is wel niet veel. Maar iig wel een updatje. De laatste tijd gaat het niet zo goed met MS. Niemand is meer in staat om echt actief te zijn.

Jammer. :( Hoe komt dat eigenlijk? Nice screens in ieder geval, Tim, ik hoop dat dat de rest weer een beetje motiveert om ook wat aan Mafia Stories te gaan doen. Ik wil natuurlijk gewoon nog doorgaan met Photoshoppen, maar voor de resterende reclameborden heb ik op dit moment niet echt improvisatie, dus als ik dan wat ga maken, komt er waarschijnlijk alleen maar troep uit.

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Hee people...

ik ben na lange tijd weer terug op het forum...

Ik heb nu weer Gta san andreas up and running met alleen de mods

-Mazda rx7

-paar drifting handelings

dus redelijk clean nog..

ik weet niet asl je gta MS instalt, je het dan speelt, en het dan weer kunt deinstaleren (makkelijk enzo)

Naja daar kunnen jullie me wel mee helpen..

Mvg

-T :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik het goed begrijp...

Heb je een map waaruit je gewoon een normale Sa kan starten met een savegame..

&

Heb je een map waaruit je de Mafia Stories Conversie kan starten zonder de savegame(want die werkt daar niet toch)

Verder zet ik de Gfx erop,die op de vorige pagina staat, met de bloom etc.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

hey, om eventjes weer wat leven in deze dooie boel te brenge post ik ff een update van mijn lots

P.S. Ik heb erop geschat dat de eerst release van MS (heel CDC) pas ergens in december2008/Januari 2009. Een volle release met missies/stroyline e.d. zal pas eind 2009 uitkomen. Wanneer we zo door blijven gaan met MS.

P.S. De onderste verdiepingen van de gebouwen (met pilaren) zullen worden voorzien van een winkel. Ook ben ik bezig met een gebouw waar 2 verdiepingen met pilaren inzitten. stay tuned for new updates.

p.s. het poppetje zweefd volgens mij ^_^ , de ramen zijn zelf iets groter als het poppetje

post-3-1207083171.jpg

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...