SWYV Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 ik stem ook op trein is idd zalig om langs de bomen te zien (even ene vraagje over trein, zelf besturen net GTA SA of rijdt die automatisch net gta3? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 veerpont lijkt me wel leuk maar hoe wil je dat ooit maken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) Ik kan me voorstellen dat hier flink over gediscusiert word... Is heel moeilijk, maar goed... Ik zou graag sowieso wel een trein willen zien, vind de veerpont erg origineel ook leuk om sowieso te veranderen maar voor een klein afstandje ofz, Tunnel/Brug is de meeste simpele oplossing denk ik... Bewerkt: 27 april 2006 door Yohan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 Of 1 hele grote brug Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 Ik ga tostemming vragen aan het GTA:LC taem of ik hun trein code mag gebruiken, zover ik weet is deze omgezet door PatrickW dus ik zal eerst hem vragen Veerpont werkt in princiepe hetzelfde als een trein, alleen is het op het water. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 Ik Ben Baz je ken me wel van de 3d modeling, ik wil graag ook photoshoppen, dankje hier heb je wat werk van mij: en Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 Is goed ik zet je vanavond bij de lijst, moet nu weg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) *Veerpont foto tijdelijk weg* dabeast: Als je nog een keer spamt, dan heb je iets aan je broek. Edit2:Ik zie ook wel dat je aleen de veerpont bedoelt, maar een beetje meer uitleg,reacties graag. AmsterdamBoy Hierbij bedoel ik de veerpont dat zie je toch ? @Tim Deze? Deze kan ongeveer 850 passagiers of 40 auto's per keer mee Link Bewerkt: 28 april 2006 door AmsterdamBoy Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 Zelf zat ik wel te denken aan een iets grotere veerpont als bij Amsterdamboy in zijn plaatje staat. De veerpont zal niet collosaal en groot worden, netzoals de veerpont die van den helder naar Texel gaat. Maar iets middelmatig, met ruimte voor 5 tot 10 auto's. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2006 Het lijkt me wel lollig om door een tunnel te gaan! Misschien leuk voor een missie (het laten instorten ervan )! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2006 Lot 1 Inviseble wal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2006 Aan dat hebben we niks, laat is een screen zien, of zeg op zijn minst waar het is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2006 (bewerkt) Het Grand Theft Auto: Mafia Stories Team Naam van het lid. Info: Korte informatie over het lid. Rang: De rang van het lid. Functie(s): De functie(s) van het lid. Crew: Tim Info: Maker linkereiland van Citá di Corruzione. Rang: Crew. Functie: Lots maken, scm coden en mod regeling. Blastov Info: Maker rechtereiland van Citá di Corruzione. Rang: Crew. Functie: Lots maken, scm coden en mod regeling. Ex-Crew: Wazuup Info: Maker van een heleboel Rang: Ex-crew Functie: Lots maken, mod regeling, moderator. Dabeast Info: Oprichter van GTA: Mafia Stories. Rang: Ex-Crew. Functie: Lots maken, auto's aanpassen, mod regeling en moderator. Leden: Stefaneke Info: 3D Modeler Rang: Lid. Functie: Lots maken Dhr. Gybrus Info: 2DFX Rang: Lid Functie: Lots maken, scm coden, photoshoppen. Jorge_F Info: 3D Modeler, Lynx City Rang: Lid. Functie: Lots maken Kees1991 Info: 3D modeler Rang: Lid. Functie: Lots maken. Twenty Eyes Info: 3D modeler Rang: Lid. Functie: Lots maken. Mickey Info: Car Converter Rang: Lid. Functie: Auto's Converteren Black Force Info: SCM'er Rang: Lid. Functie: Missies scripten Nick12333 Info: 3D modeler Rang: Lid. Functie: Lots maken - Overige DB10 Info: Photoshopper Rang: Lid. Functie: Artwork maken .Antonio Info: Photoshopper Rang: Lid. Functie: Artwork maken Traser Info: Photoshoper Rang: Lid. Functie:Artwork maken Oud Mafia Stories leden: - Crusader - Giorgo - Big Smoke - Roadrunner - Jarjar - Wiepie - Lionel - Baz - Flame^ Bedankt allen voor jullie bijdrage! Foutjes melden per PB. Bewerkt: 25 juni 2009 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D-Square Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2006 1- Wat is je nickname? 2- Heb je GTA Vice City?* 3- Welke functie(s) wil je doen? 4- Kun je models in GTA Vice City zetten?** 5- Met welk tekenprogramma werk je?*** *Geld niet voor photoshoppers **Geld alleen voor 3D Modellers ***Geld alleen voor Photoshoppers 1 - Cam Jones 2 - Ja, en ik wil graag eens een mooie mod erbij. 3 - Béta-tester 4 - Nvt 5 - Nvt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2006 waarom post hier niemand iets??? ik heb effe een screen van men graffiti die ik op mijn nu finished building ga donderen. alleen moet ik het nog effe in vc krijgen.(zo gedaan.) daarna maak ik screens en ga ik verder met men plan voor de gens. greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts