Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

Geplaatst:
Sweet sweet sweet, zorg er alleen voor dat het eiland niet over dit lot uitkomt. :sigaar:

haha idd, ik zal bij het ingame zetten, de lot grond weghalen, zodat het eiland niet door mijn lot heen steekt.

trouwens meer updates. Gaat wel lekker zo, ben nu in topconditie

post-3-1207153181.jpg

• Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Beste mensen. Ik ben vandaag non stop wezen moddelen aan mijn gebouwen. Mijn lot is nu af. Ik moet alleen nog maar ramen en deuren modelleren bij de onderverdiepingen met pilaren, bij bepaalde gebouwen:

lots34ren7mc2.jpg

lots34ren5qx4.jpg

lots34ren6ht3.jpg

greetz. Tim :cya:

Geplaatst:

tim het ziet er echt supper uit. echt groote klase.

helaas heb ik verdome nog niks kunnen doen aan mijn lot. ik heb gewoon te veel huiswerk kut examens :S

Geplaatst:

Masterlijk Tim, echt masterlijk. Ik had al een deel van de coordinaten voor de trailer af alleen ik moet er nog een paar fixen maar eerst heb ik een nieuwe videokaart nodig omdat mijn huidige kapot is en GTA San Andreas steeds crasht :7 Keep it up man, je pwnd hard!

Geplaatst:

Het ziet er heel goed uit. Ik kijk er naar uit om het in game te zien. Modellen zijn heel goed afgewisseld en ze herhalen zichzelf niet. Top.

Geplaatst:

toch mooi dat me dat wel is geluk met maar 3 verschillende soorten gebouwen textures. De ene keer bruin de andere keer grijs. Ik heb zelfs ook een geplamuurt gebouw.

Maar bekijk dat ene gebouw op de hoek, met dat kruis in het midden. Dit vind ik nou een goed voorbeeld van een Art deco gebouw.

Ik heb zelf wel 3 dezelfde gebouwen gebruikt als je goed kijk. Natuurlijk wel met metamorfose. Dit had ik gedaan omdat ik problemen had met mijn huidige boxen waaruit ik de gebouwen wou maken.

greetz. Tim

Geplaatst:

SUPER!!

Check alleen de uvw van die stenen ondergrond, eerste screen linkonderin.

Keep it up. :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Hey. Ik ben klaar met de renovatie van lot 3 en 4 op Citta di Corruzione ^_^_O_ , Hierbij laat ik jullie dus een aantal renders zien.

*btw: check mijn art deco building

lots34uren5ze2.jpg

lots34uren1ok4.jpg

lots34uren2vf2.jpg

lots34uren3lg5.jpg

lots34uren4hs9.jpg

*Op de betonnen vlakken komen reclameborden

greetz. Tim :cya:

Bewerkt: door Tim
Geplaatst:

WTF de variatie springt eruit :dans::dans:

Ziet er echt geweldig uit!! KUTGW. alleen wat wazuup al zei links onderin bij de eerste screen :7

mss wist je het al :Y maargoed ziet er echt mooi uit. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

hallo ik heb een pb gekregen ,ik ga nu dingen opnemen maar ik weet niet zo goed wat ik zou doen kan iemand mij al een paar teksten doorgeven van MS?

EDIT:ik denk dat ik lucas stem zal doen maar wat voor iemand is lucas?welke rol speelt hij in het spel?

zeg me dat anders ook eens voor paul

Bewerkt: door hyn
Geplaatst:

Te lang geen flikker gezegt hier dus "Flikker" :7

nee grapje.. :O

@Tim: je nieuwe style is echt prachtig, ga zo door.

Hopelijk krijg ik de moeite bij elkaar om weer eens wat te moddelen op één of andere manier ben ik de feeling een beetje kwijt geraakt...

Of ik pas gewoon beter in het codeer gedeelte naja we zullen zien.

Hoogst waarschijnlijk updates op mijn crack fack :7 binnenkort.

Zie mijn site voor zelfs een aparte sectie daarover.. :&

http://kevindierkx.dabeast.net/

,K

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...