Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Dit is een verhaal voor een missie.

Gta mafia stories

Mission : The meeting

Je begint Maffia stories met dit level.

Je bent in een huis en je word opgebelt door de don van een familie de don vertelt dat hij veel over je gehoort heeft en vraagt of dat je naar zijn mansion komt, jij antwoord met ja en het beeld word zwart nu word je in een zwarte auto(Gangster auto) de oprijlaan ingereden en tot de deur gebracht, je stapt automatisch uit en je moet naar de deur lopen, je gaat binnen en het beeld word zwart, (Mansion losjes nagemaakt na die van the godfather)

je word naar de don gebracht die je dus net gebelt heeft en hij begint een verhaal² te vertellen

Hij vertelt je een verhaal over hoe de families er nu uitzien etc

Je word naar buiten gebracht en je begint meteen aan je eerste missie.

Deze missie houd in :

Je begint bij die mansion, en je moet naar de kledingwinkel gaan om je gangster pak uit te kiezen, zodra je dat gedaan hebt loop je naar buiten en staat daar een gangsterauto,

Je stapt in, de auto rijd weg en het beeld word zwart, je word de oprijlaan van de mansion opgereden, en de auto stopt voor de deur, je loopt naar binnen en komt weer in gesprek met de don, je word aangenomen in de familie, en er komt in beeld te staan (in plaats van mission acomplissed staat er nu Welcome to the family)

Je krijgt nu een huis aangewezen en je krijgt een honkbalknuppel en een handwapen.

Verder door het verloop van het verhaal krijg je ook telefoon van deze don.

Je zult aan het einde van Mafia stories als je alle missies hebt gehaald. Naar de begrafenis van de don komen en daar word je door zijn zoon benoemd tot de Don van ……

²Het verhaal: heel lang heeft de familie (hoe de fam heet) geregeerd in (hoe het heet) in de afgelopen jaren is dat allemaal verkeerd gelopen en is de fam de kleinste van alles geworden.

De don wil daar nu iets aan gaan doen, hij wil de 3 andere families gaan uitroeien, maar hij wil jou nu voor de kleine klusjes gaan gebruiken, jij antwoord met ’ ure everything for the don’ het beeld word nu zwart en er komt boven in de hoek te staan welke kleren je moet halen

Dat word iets van Black suite – Black pants – black shoes etc..

Je krijgt dus steeds moeilijkere klusjes,

Dit is mijn bedachte level.

Mvg

-Traser

Extra`s : je kunt auto`s bij de don inleveren en er geld voor krijgen, als je don bent is er een geldbron bij de mansion, je kunt op een gegeven moment de politie omkopen om kleine misdrijven niet te bestraffen, of dat er minder mensen op de straten lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die missie wil ik op zich wel maken ^_^

Ja ik weet niet of hij erin past etc..

want ik heb mafia stories niet op mn pc.. (heb t w8woord niet etc)

kun jij me het w8woord etc geven

Maar A.U.B ook recties op de verhaallijn in deze missie :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Die missie wil ik op zich wel maken ^_^

Ja ik weet niet of hij erin past etc..

want ik heb mafia stories niet op mn pc.. (heb t w8woord niet etc)

kun jij me het w8woord etc geven

Maar A.U.B ook recties op de verhaallijn in deze missie :Y

Beste, Deze missie is totaal niet de storyline die ik heb gebruikt. Ik wil me wel graag aan storyline houden. In MS begin je ook niet als beginnende gangster, zelf ben je al lang gangster van de Leone family, Maar de family is helemaal verandert. Toni Cipriani is nu aan de leiding. Omdat de Don dood is. En deze heeft zo zijn smerige plannetjes om jou te makkelijk te kunnen vermoorden. Cipriani zorgt ervoor dat de family niet meer betrouwbaar word.

Vervolgens raak je dus in de problemen, en moet je naderhand op de vlucht. Op het laatst word jij niet vermoord maar je handlanger Paul wel, hij word vermoord door tony cipriani. Hier begint het verhaal zegmaar.

Je begint op de begraavenis, en vanuit daar zal MS zich dus afspelen in een flashback.

check het script

scripms.rtf

Link to comment
Delen op andere websites

Die missie wil ik op zich wel maken ^_^

Ja ik weet niet of hij erin past etc..

want ik heb mafia stories niet op mn pc.. (heb t w8woord niet etc)

kun jij me het w8woord etc geven

Maar A.U.B ook recties op de verhaallijn in deze missie :Y

Beste, Deze missie is totaal niet de storyline die ik heb gebruikt. Ik wil me wel graag aan storyline houden. In MS begin je ook niet als beginnende gangster, zelf ben je al lang gangster van de Leone family, Maar de family is helemaal verandert. Toni Cipriani is nu aan de leiding. Omdat de Don dood is. En deze heeft zo zijn smerige plannetjes om jou te makkelijk te kunnen vermoorden. Cipriani zorgt ervoor dat de family niet meer betrouwbaar word.

Vervolgens raak je dus in de problemen, en moet je naderhand op de vlucht. Op het laatst word jij niet vermoord maar je handlanger Paul wel, hij word vermoord door tony cipriani. Hier begint het verhaal zegmaar.

Je begint op de begraavenis, en vanuit daar zal MS zich dus afspelen in een flashback.

check het script

jammer :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ach het was echt mooi verzonnen. Maar we hebben helaas al een storyline. Maar dat wist jij nog niet.

Ik heb trouwens ff het verhaal geschreven van Mafia Stories, het script vind je in mijn vorige post.

Storyline: Mafia Stories

Mafia Stories begint op het einde. Paul Angelo, je beste handlanger en vriend is vermoord door Toni Cipriani. De hoofdpersoon Lucas Cilli verteld het verhaal waardoor dit allemaal zo gekomen is, en wat er zich in tussentijd en vooraf allemaal heeft afgespeeld. MS zelf speelt zich dus af in de flashbacks.

Toni Cipriani heeft ok de broer van de hoofdpersoon vermoord: Vincenzo Cilli, dit heeft hij gedaan omdat hij nu met de dood van Don Leone zelf aan de macht wou komen in de family. Lucas Cilli is op vraak uit, zelf heeft hij ook gerealiseert dat Toni Cipriani een gevaar is voor de family. Toni Cipriani heeft zich altijd voorgedaan als beste handlanger van de Don om zo vervolgens aan de macht te komen. Waardoor hij dus ook zonder problemen Lucas Cilli kan vermoorden.

Lucas moet naar Cittá di Corruzione vluchten omdat hij zelf in Liberty city op de hielen worden gezeten door de FBI. Omdat hij een bestand van de politie heeft weten te bemachtigen waarop persoonlijk gegevens staan van Mafia bende leden. Inclusief die van hemzelf en Paul Angelo. Paul is zelf al eerder gevlucht en woont nu in Cita di Corruzione. En zorgt er nu voor dat Lucas met behulp van Verspachi ongezien en veilig naar Cittá di Corruzione kan vluchten.

Toni Cipriani werkt samen met Gregor Verspachi. Wat dus een 'vriend' is van Paul.. Helaas heeft Gregor zich al die jaren voorgedaan als vriend om Paul in vertrouwen te krijgen, zodat het makkelijker voor hem word om aan al het geld te komen wat Paul op zijn naam heeft staan, wat zo'n $50.000.000 bedraagt. Gregor Verspachi zorgt er dan dus voor dat Paul Angelo, en Isabell uit elkaar gaan, zodat het ook makkelijker is Paul te vermoorden om vervolgens via Isabell aan de 50 miljoen te komen. Het plan hiervoor is om met Isabell te trouwen.

Wanneer Paul sterft, erft Isabell al zijn geld, uiteindelijk wil Verspachi dus Isabell uitmoorden, zodat hij zelf aan het geld kan komen.

Wanneer Paul een feest heeft omdat hij en isabell 5 jaar getrouwt zijn, slaat Verspachi toe, en zorgt er dus voor dat Isabell bij hem intrekt, en uiteindelijk met hem trouwt. Om ervoor te zorgen dat Hij dus met Isabell trouwt dwingt hij zegmaar isabell om met hem trouwen;

Verspachi ontvoert paul. Vervolgens wil Verspachi je ompraten om aan zijn kant te staan, zodat jijzelf paul vermoord (wat begint met martelen). Zodat hijzelf niet de moord op zijn geweten heeft staan. Isabell zal zelf toeschouwer worden van de moord. Verspachi, Paul, en Lucas zijn de enige mensen die Isabell vertrouwt, wanneer Paul en Lucas dus dood zijn, is de enige waar ze nog naar toe kan Gregor Verspachi.

Gelukkig lukt het plannetje van Verspachi niet. Wanneer Lucas op het punt staat Paul te vermoorden, ziet lucas een bepaalde uitdrukking bij Verspachi, waarmee hij aantoont dat hij vraak zint op personages waar hij persoonlijk een hekel aan heeft. Vincent had Lucas verteld over de uitdrukking omdat hij Verspachi ook goed kende. Vervolgens vermoord Lucas, Gregor Verspachi.

Maar ze zijn nu nog niet uit de problemen, want Toni Cipriani staat nog op zijn voeten. Lucas realiseert dat het niet veilig is in Cita di Corruzione. En besluit naar Crowning Hills te vluchten met Isabell en Paul.

Paul weet contact te leggen met een landeigenaar waarvan hij weet dat hij zelf geen contacten heeft in de Leone family. Maar schijn bedriegt. Want het blijkt dat de Landeigenaar is omgekocht door Verspachi. Want Verspachi wist dat Paul ook contacten had met de landeigenaar, waardoor Verspachi de mogelijk heeft gehad de landeigenaar om te kopen om Paul op sporen wanneer hij mocht vluchten. (Crowning Hills was ook de enige plek waar Paul naar toe zal kunnen gaan, dat wist Verspachi)

Vervolgens weet Toni Cipriani; Paul, Lucas en Isabell te vinden. Door de Landeigenaar worden Paul, Lucas en Isabell bij elkaar gebracht in een landhuis van Toni Cipriani. Waar Toni vervolgens dus na een hels schietgevecht Paul weet te vermoorden. Vervolgens houdt Toni Cipriani ook de loop van het geweer tegen Isabell's slaap aan. Maar gelukkig weet Lucas snel en precies genoeg Verspachi door zijn hoofd te schieten. Isabell blijft ongedeert, maar valt van verdriet en ellende wel met haar knieen op de grond. Vervolgens verlaten Lucas en Isabell het huis.

Einde.

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

eey Traser, verzin anders bij deze storyline een missie. Want je kunt opzich wel goed missies schrijven ^_^

haha srry. Maar over het grootste gedeelte is dat al gedaan. Maar iig kun je wel verzinnen wat nou precies de missie voorheen is wanneer Isabell, Lucas en Paul bij elkaar worden gebracht in Cipriani's landhuis.

Maar iig is het ook goed, als je bij deze landeigenaar ook wat missies verzint. maar het moeten wel buiten de Mafia family blijven.

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

eey Traser, verzin anders bij deze storyline een missie. Want je kunt opzich wel goed missies schrijven ^_^

haha srry. Maar over het grootste gedeelte is dat al gedaan. Maar iig kun je wel verzinnen wat nou precies de missie voorheen is wanneer Isabell, Lucas en Paul bij elkaar worden gebracht in Cipriani's landhuis.

Maar iig is het ook goed, als je bij deze landeigenaar ook wat missies verzint. maar het moeten wel buiten de Mafia family blijven.

?

ik wil wel missies gaan schrijven ^_^

als je even vertelt wat je bedoelt met

haha srry. Maar over het grootste gedeelte is dat al gedaan. Maar iig kun je wel verzinnen wat nou precies de missie voorheen is wanneer Isabell, Lucas en Paul bij elkaar worden gebracht in Cipriani's landhuis.

Maar iig is het ook goed, als je bij deze landeigenaar ook wat missies verzint. maar het moeten wel buiten de Mafia family blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

ow srry.

Wat ik hiermee dus bedoel: We hebben al een script gemaakt met deze storyline. In dat script heb we ook al alle missies beschreven tot aan het punt waarop Lucas, Paul en Isabell op Crowning Hills zijn.

We hebben nog geen missies verzonnen die je krijgt van de landeigenaar. Daar mag jij wel aan werken.

En zo mag je dus ook een passende missie verzinnen waarbij Paul, Isabell, en Lucas (de hoofdpersoon) dus in het landhuis van Toni Cipriani terecht komen.

Je kunt bijvoorbeeld verzinnen dat Lucas, Paul en Isabell voor een missie naar het landhuis word gestuurt, maar dat ze verder niet weten van wie het landhuis is, en met wie ze op het punt staan in contact te komen. Vervolgens worden Lucas, Paul en Isabell dus gegijzeld in het landhuis onder leiding van Toni Cipriani met behulp van de landeigenaar. Gelukkig hebben Lucas en Paul wapens op zak, waardoor ze meteen toe kunnen slaan, waardoor dus dat schietgevecht begint.

Na het schietgevecht komt de cutscene waarbij Paul word vermoord door Toni Cipriani (hij stormt namelijk van woede op Toni Cipriani af), waarom hij boos wordt bepaal aan de hand van de storyline. Nu moet Lucas, Toni door zijn kop schieten (dat doe je zelf in de game, niet in een cutscene). Vervolgens komt dus de allerlaatste cutscene, de scene waarin Isabell van ellende in elkaar valt, en samen met Lucas het huis uitloopt.

P.S. Pas het script aan, en stuur hem daarna naar mij toe

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

ow srry.

Wat ik hiermee dus bedoel: We hebben al een script gemaakt met deze storyline. In dat script heb we ook al alle missies beschreven tot aan het punt waarop Lucas, Paul en Isabell op Crowning Hills zijn.

We hebben nog geen missies verzonnen die je krijgt van de landeigenaar. Daar mag jij wel aan werken.

En zo mag je dus ook een passende missie verzinnen waarbij Paul, Isabell, en Lucas (de hoofdpersoon) dus in het landhuis van Toni Cipriani terecht komen.

Je kunt bijvoorbeeld verzinnen dat Lucas, Paul en Isabell voor een missie naar het landhuis word gestuurt, maar dat ze verder niet weten van wie het landhuis is, en met wie ze op het punt staan in contact te komen. Vervolgens worden Lucas, Paul en Isabell dus gegijzeld in het landhuis onder leiding van Toni Cipriani met behulp van de landeigenaar. Gelukkig hebben Lucas en Paul wapens op zak, waardoor ze meteen toe kunnen slaan, waardoor dus dat schietgevecht begint.

Na het schietgevecht komt de cutscene waarbij Paul word vermoord door Toni Cipriani (hij stormt namelijk van woede op Toni Cipriani af), waarom hij boos wordt bepaal aan de hand van de storyline. Nu moet Lucas, Toni door zijn kop schieten (dat doe je zelf in de game, niet in een cutscene). Vervolgens komt dus de allerlaatste cutscene, de scene waarin Isabell van ellende in elkaar valt, en samen met Lucas het huis uitloopt.

P.S. Pas het script aan, en stuur hem daarna naar mij toe

ik zal kijken wat ik kan bedenken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je begint bij die mansion, en je moet naar de kledingwinkel gaan om je gangster pak uit te kiezen, zodra je dat gedaan hebt loop je naar buiten en staat daar een gangsterauto,

Je stapt in, de auto rijd weg en het beeld word zwart, je word de oprijlaan van de mansion opgereden, en de auto stopt voor de deur, je loopt naar binnen en komt weer in gesprek met de don, je word aangenomen in de familie, en er komt in beeld te staan (in plaats van mission acomplissed staat er nu Welcome to the family)

Hier klopt het niet, bij de mafia wordt je nooit aangenomen door een gesprekje met de Don, je begint onderaan de ladder en doet job's voor Made guys, als je trouw blijft en uitblinkt kan het zijn dat je promotie krijgt en ook een made guy wordt dit wil zeggen dat je dan bij de familie hoort. Hierbij vindt dan altijd een ceremonie plaats waarbij het eerst lijkt of ze je gaan omleggen (bv. iemand die achter jouw in de auto zit).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...