Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ikzelf ben ook bezig geweest aan mijn script voor mafia stories. Ik ben weer verdergegaan, bij het punt waar ik was gebleven. Hier is het script van wat ik tot nu toe heb vanaf het moment dat Lucas, Paul en Isabell naar Crowning Hills vluchten:

->>Paul is toegetakeld in Gregor Verspachi' s villa waardoor hij al een een paar dagen in het ziekenhuis ligt<<-

Lucas: good morning Paul, How are you?

Paul: yeah, it goes much better, I can leave this hospital now. By the way< have you decided yet, to wich town somewhere in crowning hills you want to go?

Lucas: Well I already know in which village we can hide. The village in the north of crowning hills, named: Nanchorone. But don’t worry, the Nancho’s have moved out there nearly 60 years ago. And there haven’t been any Mafia since 1918.

Isabell: yeah, we are absolutely safe there, and it’s a quiet nice village. But no one in Nanchorone is speaking English. Italian has been the language there for centuries.

Lucas: Oke, anyone speaking Italian?

Paul: well yeah, I do, I can help you out,

Lucas: Oke great.

>>Op de heenweg naar Nanchorone, (cutscene) worden Lucas, Paul en Isabell, onopgemerkt gevolgt door een man in een pick up truck.<<

Aankomst nanchorone

Isabell: Lucas, where have you planned to spent the night?

Lucas: I haven’t arranged anything yet. But we’ll see.

-------rijden door nanchorone------

Paul: Hey, let’s have a look there, looks quite nice.

Isabell: yeah, sweatheart, your absolutely right

Lucas: He guys, we haven’t driven the whole way down to here to be on vacation

Isabell: uhm, we know that… (duh). But It does look nice here, so that’s a good point.

Lucas: yep, that’s right.

--------bij motel---------

Paul: well I hope there will be two rooms left. Not because I think that there are many Tourists, but I looks rather small.

Lucas: well, let’s go in and see. Paul, you speak to the lady over there in Italian, remember?

Paul: yeah….

--------------bij receptie-----------

English version:

Receptionist: Good afternoon sir, Is there anything i can help you with

Paul: yes, I was wondering are two rooms free, one two-persons room, and one single room.

Receptionist: you are lucky sir, there is. I will hand the keys over to you.

How long do you want to stay sir?

Paul: 5 days, maybe we want to stay more days,if possible. But up till then, we will see.

Receptionist: Ok sir,Here are the keys of room 13, and 15. Room 15 is a single room,

Paul: oke, thank you. How much do I have to pay?

Receptionist: that will be three hundred dollars.

Paul: oke, you got deal.

Receptionist: have a nice day!

Italian:

Receptionist:

Il signore di buon pomeriggio, è là qualche cosa che possa aiutarlo con

Paul: sì, stavo domandandosi sono due stanze liberamente, una stanza delle due-persone ed una singola stanza.

Receptionist: siete signore fortunato, là siete due stanze liberamente. Quanto tempo desiderate rimanere il signore?

Paul: 5 giorni, forse desideriamo rimanere più giorni, se possibile. Ma in su lavorare ad allora, vedremo.

Receptionist: Il signore giusto, qui è le chiavi di stanza tredici e quindici. La stanza quindici è una singola stanza,

Paul: oke, grazie. Quanto io deve pagare

Receptionist: quello sarà di trecento dollari.

Paul: oke, avete ottenuto l'affare.

Receptionist: abbia un giorno piacevole!

De volgende dag:

Lucas, Isabell, Paul zijn aan het ontbijden in het Motel.

Paul: Ey, Lucas slept well?

Lucas: Nope, those beds are terrible. There’s nothing soft and comfortable in those fucking sheets.

Paul: Get a coffee and you will feel better.

Paul: Eh, on our way to this town, I have seen a great country house, which was for sell. I think it would be great if we would buy that house, it was not that expensive and after all it won’t be a leak for my money capacity. But don’t talk about that here, none of anyone’s business.

Lucas: Oh that sounds great, Can’t wait to see it, we ain’t got nothing to do now, so why won’t we get out for a little driving. It seems that you guys really like it out here.

Paul: Oh that’s OK; the house is not far away from here. We can pop along.

----------------Aankomst landhuis-------------------------------------

Lucas: You gotta nice crip Paul. How about taking a look inside. No one is around here, And it look like it’s empty for over a 100 years!.

Paul: How on earth do you wanna get in Lucas!, I don’t got any keys of it so far,

Lucas: haha, Well I know a way to get in, Check out the wasted window, Big enough for us to pop in.

Paul: haha, now you’re just like you was a twenty years ago,

Lucas: uhu, reliving your youth is not that bad, after all what has happened

Paul: Yeah, you’re right about that.

----------------cutscene later, nadat ze het huis zijn ingegaan---------------

Lucas: Hey, who’s the guy in that pickup at the driveway.

Paul: I dunno,

Isabell: I don’t recognize him now, but he seems quite familiar to me, I saw him driving at the back of us when we’re driving to Nanchorone.

Paul: Haha, Now I remember that car, it’s Jordan McLiqoir’s car. An old friend of me and Isabell.

Isabell: YEAH, you’re right

----------Paul loopt naar de pickup---------------------

Paul: Hey Jordan,

Jordan: Damn Paul, that’s a long timemago, 15 years ago aight!. How’s your sweatheart do’in. Oh there’s she’s coming.

Paul: haha she’s doing allright, what about you?

Jordan: I’m the luckiest man in the world, Since I have my new job, I got a wonderful crip down the hills, with a pool, and even a tennis court.

Paul: Wow that sounds awesome, what are you doing now for al living?

Jordan: I’m running a business down in Cittá di Corruzione.

Paul: OK that sounds good… What made you coming along to us, by the way?

Jordan: Oh, I have a day off, and I am still busy with moving my shit out to my new crip. But I saw you guys here, But I didn’t know fuh sure, if I had my eyes on the right people. But now I know I did

Paul: Ok,

Jordan: who’s your mate over there?

Paul: oh, that’s Lucas Cilli, he’s a great lat.

Jordan: oh, I see ya got many people around you ;)

Paul:… yeah, that's right…. (twijfel)

Jordan: Ey, I gotta go now, I see you guys around. Hey, waddabout coming along my place sometime when you got time, Just gimme a call.

Paul: ok, I’ll do that, Check ya out later.

Bewerkt: door Tim
  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik meld me bij deze aan voor GTA Mafia Stories als modeller.

Het is niet de bedoeling dat ik heel veel ga maken, ik heb een paar (unieke) ideetjes, die ik graag wil uitwerken op jullie eiland.

xxx jullie sletje.

>>> Door DaBeat: ik hou ook van jou sktje <<<

Geplaatst:

De beste modder van 2005 en 2006 wilt joinen en hij is na 1 week nog niet aangenomen. :puh:

Best lame is dat . :*D

Als GTA4 voor de pc komt ga ik wel volop modden om Mafia Stories in GTA4 te krijgen. :*D

Geplaatst:

Als hij uitkomt ^_^ Maar inderdaad best lame. Misschien zitten ze in een lenteslaap ofzo.

Geplaatst:
Als hij uitkomt ^_^ Maar inderdaad best lame. Misschien zitten ze in een lenteslaap ofzo.

NOu, ik heb hem al aangenomen via MSN. Alleen ik moet hem nog het wahtwoord geven enzo

Geplaatst: (bewerkt)

1- Wat is je nickname? Unmountable Tijmen

2- Heb je GTA San Andreas? Had

3- Welke functie(s) wil je doen? Photoshoppen

4- Kun je models in GTA SA zetten? Nee

5- Met welk tekenprogramma werk je? Photoshop.

Hier een paar werkjes:

bannerid2.jpg

Een banner.

gtavicecityxg5.jpg

Vice City

marioyf9.jpg

Mario.

Als jullie meer nodig hebben dan geef ik het wel ;). Ik hoop jullie van dienst te kunnen zijn ^_^

EDIT: Ik heb een paar screens bekeken. En ik denk nu: Waarom heb ik hier nooit eerder naar gekeken.

Ik zou een mooi Logo kunnen maken(niet dat hij nu niet mooi is :7), voor op de screens. Ik hoop echt dat ik jullie van dienst kan zijn!

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Beste,

weet je wat het is.

De laatste tijd melder er zich alleen maar photoshoppers aan bij GTA MS, Hiervan hebben we er nu meer als genoeg. We zoeken vooral naar ACTIEVE modellers. Want onze modellers zijn nu ook niet echt actief, vanwege exames e.d.

Dus helaas moeten we je melden dat je bent Afgewezen

maar dus in ieder geval voor toekomstige MS leden

MS zoekt actieve modellers, wil je meedoen, meld je dan hier aan!

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik denk en hoop dat dat komt door de examens + vakantie. bij mij teminste wel + dat ik ook nog voor een arciteckt werk met 3d max en dan heb ik naar 4 uur geen zin meer om ook nog eens te gaan modden. maar hoop tog dat ik straks weer besig ga om mijn lot ingame te neuken.

Geplaatst:

Beste leden van GTA mafia stories,

Ik heb over dit onderwerp al verscheidende malen gepraat met Dabeast, Wazuup, Galiorix, Gybrus, Black force.

Maar zoals jullie allemaal weten komt MS nu echt aan het einde van zijn loop gang.

De laatste tijd, (en daarbij praat ik over 4 maanden) is er bij GTA MS niets gebeurt. Ikzelf ben de laatste tijd ook de enige die zich nog wat actief maakt voor MS. Maar dit gaat bij mij ook razend achteruit.

Het probleem is hier dat wij qua interesse gebied, school, geen inspiratie ons afzetten van MS. Ik moet toegeven dat iedereen dit probleem wel heeft, ook ik. We maken drukke dagen op school, en daarna besteden we niet veel aandacht aan Mafia Stories. Ook het tekort aan inspiratie zorgt voor drastische stilstanden qua updates, ook ons interesse gebied wend ons af van GTA mafia stories. Zo is GTA IV nu heel erg in de hype en is het logisch dat er bijna helemaal geen aandacht meer word besteed aan GTA MS.

Ook ben ik niet meer zo tevreden over ons lieftallige eiland(je) Cittá di Corruzione. In 2 jaar hebben we alleen het noordelijke gedeelte bijna volgebouwt, maar dit gedeelte is in verhouding met andere GTA steden (LC, VC) erg klein. Ons eiland bestaat ook niet uit een uitgebreide infrastructuur, er zijn weinig wegen, waardoor het al heel snel begint te vervelen.

Ikzelf wil graag dat CDC uitgebreid is, maarja ik kan nu niet meer zeggen van: We beginnen een nieuw eiland naast CDC, Want het huidige CDC is zelf ook niet af. CDC bedraagt tot nu toe ongeveer een groote van 1/4 van een stad in GTA zelf, gevormt door Rockstar.

Wanneer we een nieuw eiland beginnen lopen we tegen dezelfde problemen aan, als dat we nu zitten; in het begin is iedereen actief, en enthousiast, naderhand niet meer, en word het vergeten, en verwaarloost; En dat betekend dus dat we dan ook weer zon 2 jaar verder zitten.

Naar mijn schattingen zal de trailer pas komen eind 2008, en de eerste release ergens begin/midden 2009. In deze release zal dan alsnog alleen het kleine bebouwde noordelijke gedeelte van CDC zitten. Het definitieve einde van MS zullen we pas eind 2010 meemaken, dit is dan inclusief missies e.d.

De reden waarom ik dit topic maak, is dat ik samen met jullie allemaal een manier wil vinden waardoor MS weer het looptempo bevat zoals het ooit is geweest (namelijk begin MS VC, midden 2005). Ik wil samen met jullie bereiken dat niet iedere keer een persoon verandwoordelijk word, dit komt doordat we dus samenwerken aan een eiland, en dus afhankelijk van mekaar zijn.

Het verhuren van lots zal niet voor vooruitgang zorgen. Per lot besteed men al gauw de tijd die word besteed aan een leeg eiland, (zo'n 4 maanden). In ieder geval weten nu hierdoor dat we moeten stoppen met het verhuren van lots, en ervoor zorgen dat mensen zelf ieder zijn eigen gebied maakt, zoals GTA Martineza heeft gedaan. Dit zal er dus automatisch voor zorgen dat een gebied in verhouding tot een lot, in een redelijke tijd af is.

Ik zat te denken om het zo te doen, dat een persoon dus het zuidelijke gedeelte maakt van CDC, een persoon het middenste, en een persoon het noordelijke. Ik schat dat pas midden/eind 2009 al deze gebieden af zullen zijn.

Maar zoals ik al eerder zei is CDC echt klein in verhouding tot een stad in GTA. Opzich zal ik dan best teleurgesteld zijn dat we in zoveel tijd, dit eilandje vol hebben kunnen bouwen.

MS is toe aan een release, een fatsoenlijke release, waar de gebieden groot genoeg zijn, om je een hele tijd niet te vervelen.

::ikzelf wil ook nog wat kwijt over mijn lots op CDC::

Doordat ik zelf heel erg vooruitstreef naar een perfect gebied in MS, waar je je niet in verveeld. Heb ik dus altijd snel vooruitgang willen zien. Dit is dus de reden waarom mijn lots nog vol bugs, en gaten zitten. Het was beter als ik bij mezelf dacht: 'rustig aan, rustig aan', ik heb tijd zat'. Maar door dat ik naar mijn inzien ook niet veel updates en vooruitgang heb gezien in jullie lots, wou ik jullie voorzijn, en dus meer lots afhebben, zodat MS steeds meer gaat voldoen aan hetgene wat ik wil bereiken.

Mijn vraag is':

Hebben jullie een idee voor een bepaalde strategie waardoor MS gaat voldoen aan hetgene wat ik, en zeker ook jullie willen bereiken.

greetz. Tim

Geplaatst:
Mag ik er ok bij???? :Y :Y :Y

Als modeller?, ga je gang.

Ik wil wel eerst ff zien wat je kwaliteiten zijn, dus als je ff een plaatje kunt sturen van iets wat je hebt gemaakt, stel ik dat zeer op prijs.

greetz. Tim

Geplaatst:

Er is gewoon niets meer aan te doen, zomer komt, IV is er, en ik kan me gewoon niet meer zo inzetten zoals ik vroeger deed. MS is verleden tijd, niets aan te doen.

Geplaatst:

Maar toch zeg ik liever niet van: MS gaat stoppen.

MS heeft een hoge populatie op GTAforums, en GTAforum, vanwege zijn sfeer die het uitstraalt. Veel Mensen verheugen zich ect op een release.

het is zal echt zuur zijn als MS nu in een keer stopt. Ik denk dat we gewoon door moeten gaan.

Geplaatst:

Zo in een keer is het ook niet echt... We zijn al een flinke tijd in actief dus als we er nu mee zouden stoppen, zou dat natuurlijk wel voor de nodige teleurstelling zorgen, maar het is niet anders... Kijk, laten we zeggen 7 maanden geleden, zou ik wel te porren zijn om te modelen of iets dergelijks voor MS, maar dat ben ik nu niet meer. Ik heb er niet meer zo'n interesse in.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...