Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Zou wel erg zonde zijn als het nu in één keer zou stoppen natuurlijk... Sowieso is het belangrijk dat iedereen een beetje gemotiveerd is. Tim, jij bent zowat de enige die de laatste tijd nog wat aan Mafia Stories doet qua moddelen, dan snap ik best dat dat voor jou niet echt motiverend is. En als bijvoorbeeld de Photoshoppers zien dat er niks meer gebeurd in Mafia Stories, dan zijn die ook niet gemotiveerd om dingen te gaan Photoshoppen voor Mafia Stories.

Er zitten hier gewoon wat leden die bijna geen interesse meer hebben in Mafia Stories. Opzich hoeft dat niet zo heel erg te zijn, want zoals je als zei Tim: Mafia Stories heeft een hoge reputatie. Ik weet zeker dat er zat mensen zijn die wel wat willen doen voor Mafia Stories, alleen moet er dan misschien wat gepromote gaan worden. Iets als ''Mafia Stories zoekt modellers'' o.i.d. in de signature plaatsen. Klinkt misschien een beetje wanhopig, maar dat is beter dan dat MS helemaal uit elkaar valt toch?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja ik wil ook graag dat het doorgaat.. maarja ik kan voor gene meter modellen. en de reclameborden is saai om te ontwerpen..

ik wil dat wel voor mn rekening doen de reclameborden.. die kan ik in 1 a 2 maanden allemaal af hebben met alls goed en gewijzigd..

Ik kan ook mensen helpen met trailers,filmpjes,tekst,Missies etc.. daarom..

We moette enthousiaste mensten vinden... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is het forum om jou Reclamebord creaties in neer te zetten die Klaar zijn, Zo kunnen de moddelers er eentje uitkiezen die er moet komen.



______________

dls5d5.jpg

La cuzza - Apotheek

-Dit is een Beetje "Trip" looking style reclame bord. lekker fel met een leuk design.

_____________

2eodwkz.jpg

24/7

-Mooi strak design, 24/7 is ook in de mafia tijd al een moderne winkel geweest dus zodoende dit reclamebord.

Ps: Nieuwe posts Alleen met Reclameborde.

En A.U.B met het zelfde als ik post : Uitleg + wat het is.

_____________

Bewerkt: door Traser
Link to comment
Delen op andere websites

Er zullen veel enthousiaste mensen op gtaforums.com zijn, zoals Roberto.

Dus we kunnen ervoor kiezen om met ons project internationaal te gaan, maar dat zal zeker een heel gedoe worden. We moeten in ieder geval dan alles heel duidelijk en overzichtelijk formuleren, om de mensen van de juiste informatie te voorzien.

We kunnen misschien een subforum regelen op gtaforums.com, maar ik ben bang dat dat niet zomaar gaat. MS heeft niet veel updates, waardoor het vast en zeker gezien zal worden als een beetje een onregeld zooitje, dat willen ze ook niet.

Ook moeten we dan met een HEEL ander systeem werken, zo moeten wij geen lots verhuren, maar mensen zelf een gebied laten maken, die we later doen verbinden met bruggen. We moeten netzoiets doen als Martineza heeft gedaan.

We maken het gewoon zo dat er dus veel ander eilandjes komen, want dus ook weer een uurtje langer speelplezier bezorgt

m.v.g.

Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Die onderste (24/7) had ik sowieso al gemaakt (zie onderaan post) en verder snap ik het nut van dit topic niet helemaal? Er is toch al een topic speciaal voor de reclameborden... :7

247ey2.png

Link to comment
Delen op andere websites

Die onderste (24/7) had ik sowieso al gemaakt (zie onderaan post) en verder snap ik het nut van dit topic niet helemaal? Er is toch al een topic speciaal voor de reclameborden... :7

247ey2.png

Omdat Het niet zo heel lekker loopt MS. daarom dit topic ;).. zodat het beter is verdeeld etc..

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Traser,

Dat ziet er in ieder geval wel leuk uit. Alleen deze vormen precies namaken is niet zo makkelijk in 3ds max, Er zijn geen tooltjes ofzo waarmee je zo automatisch 1,2,3 een rivier kan maken, en kustlijnen (vierkante) kunt afschuren naar gevormde eilanden, zoals in SimCity e.d.

Ikzelf ben ook bezig geweest in 3ds max met een plane van 2000 bij 1000 coords. Deze heb ik zo verdeeld in polygonen, dat iedere polygon 10 bij 10 meter is. Dat is handig om snel wegen te maken enzo, de randjes heb ik zowiezo afgehoekt met chamfer, dus het ziet er niet vierkant uit.

'

Op dit moment heb ik er geen plaatje van, maar ik heb een stadsgebiedje al gemaakt met gebouwen. De gebouwen hebben verder nog geen details. maar het zijn zegmaar de vormen die de gebouwen krijgen, deze gebouwen gebruik ik als de lowpoly col.

Ik denk wel dat ik de textures in de problemen kom. Ik heb niet heel erg veel ramen. Zo kan het dus zijn dat ieder gebouw dadelijk op elkaar lijkt, en dat het dus te eentonig word.

Zodra ik thuis ben stuur ik wel een plaatje ervan::,

Maar ff ONTOPIC:

Kijk we kunnen wel ervoor zorgen dat een modeller een heel eiland krijgt, maar toch is dat eiland niet van hemzelf, en op een of andere manier denk ik dat dat ervoor zorgt dat zijn inzet wat omlaag gaat (dit probleem heb ik dus ook, als ik dingen op andermans ontworpen gebieden moet maken).

Maar als we iedere modeller zijn eigen eiland laten maken word het ook een rotzooi. Wat denken jullie hierover, en wat denken jullie over het subforum op gtaforums.com?

MS is toe aan een nieuwe start!

Greetz. Tim

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Hey Traser,

Dat ziet er in ieder geval wel leuk uit. Alleen deze vormen precies namaken is niet zo makkelijk in 3ds max, Er zijn geen tooltjes ofzo waarmee je zo automatisch 1,2,3 een rivier kan maken, en kustlijnen (vierkante) kunt afschuren naar gevormde eilanden, zoals in SimCity e.d.

Ikzelf ben ook bezig geweest in 3ds max met een plane van 2000 bij 1000 coords. Deze heb ik zo verdeeld in polygonen, dat iedere polygon 10 bij 10 meter is. Dat is handig om snel wegen te maken enzo, de randjes heb ik zowiezo afgehoekt met chamfer, dus het ziet er niet vierkant uit.

'

Op dit moment heb ik er geen plaatje van, maar ik heb een stadsgebiedje al gemaakt met gebouwen. De gebouwen hebben verder nog geen details. maar het zijn zegmaar de vormen die de gebouwen krijgen, deze gebouwen gebruik ik als de lowpoly col.

Ik denk wel dat ik de textures in de problemen kom. Ik heb niet heel erg veel ramen. Zo kan het dus zijn dat ieder gebouw dadelijk op elkaar lijkt, en dat het dus te eentonig word.

Zodra ik thuis ben stuur ik wel een plaatje ervan::,

Maar ff ONTOPIC:

Kijk we kunnen wel ervoor zorgen dat een modeller een heel eiland krijgt, maar toch is dat eiland niet van hemzelf, en op een of andere manier denk ik dat dat ervoor zorgt dat zijn inzet wat omlaag gaat (dit probleem heb ik dus ook, als ik dingen op andermans ontworpen gebieden moet maken).

Maar als we iedere modeller zijn eigen eiland laten maken word het ook een rotzooi. Wat denken jullie hierover, en wat denken jullie over het subforum op gtaforums.com?

MS is toe aan een nieuwe start!

Greetz. Tim

Ik ben het eens met Tim hier.. we kunnen hem internationaal doen.

De voordelen zijn dan : Meer bekendheid (dus meer Downloads etc, Meer modelers actieve mensen.)

De nadelene zijn dan : dat het net zo kan lopen als nu en ze daar bij gtaforums.com ook na enige tijd niks meer doen..

Ik wil heel graag actief met jullie meehelpen, en als het mag een hoge rang krijgen omtrent het maken van Plattegronden, radars, artwork menus`s, etc :)

Mvg

-T

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,'

zoals ik al had gezegt in DE TOEKOMST VAN MS topic, ben ik aan het overwegen of een nieuw begin aan MS weer hoop zal brengen, in dit geval verder op gtaforums als we iets kunnen regelen.

Traser had al een kaart ontworpen van de nieuwe MS, waar een modeller aan heel zijn gebied werkt, dus dat er geen lots worden verhuurt:

Hier is het plaatje van een stad die ik heb gemaakt wat wellicht iets kan zijn als Citta di Corruzione

algemene informatie:

*De oppervlakte van dit stadsgebied is 2 vierkante kilometer

*Het hoogste gebouw is rond de 200 meter hoog.

newcdcsz2.jpg

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

We zullen kijken hoe we het doen, als het zover is. Maar ik ben wel bang dat we gewoon geen kans maken op gtaforums, en ik denk ook dat we in periodes komen waarin niets gebeurt, zoals we nu zitten:

btw, mijn eiland:

newcdcsz2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

We zullen kijken hoe we het doen, als het zover is. Maar ik ben wel bang dat we gewoon geen kans maken op gtaforums, en ik denk ook dat we in periodes komen waarin niets gebeurt, zoals we nu zitten:

btw, mijn eiland:

newcdcsz2.jpg

Weet je he Tim.. Dat ziet er VERDOMD goed uit man:o..... dit is nnou een ubernice idee;)..

Kan ik btw je msn verkrijgen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nice, ga je dan eerst de meeste gebouwen 'greeblen' en dan er verder op modelen?

ik kan geen greeble gebruiken want mijn polycount is te hoog. Maar op de daken gebruik ik wel greeble. Ik heb te kleine polys, en greeble maakt standaart van iedere poly een gebouw

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...