Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

Geplaatst:
geweldig dat julie je zo inzetten, grafische projecten zijn ook een belangrijke factor,

Ik hoop dat er ook modellers zijn in ons team die zich net zo als jullie inzetten,

maar even een vraagje,

wat bedoel je precies met:

Requests afhandelen van de mods van Gta ms.

Greetz. Tim

Nou een modeller wil een specefiek Design,reclamebord,tekst ofzo:).. dat doen wij dan voor hem

• Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Nee niet vanaf de grond af aan, meer vanaf een bestaande engine, Unreal engine 3, Source engine, CryEngine2

Ik noem maar wat op, misschien is niet alles ervan mogelijk. Maar als we een engine kunnen vinden waar makkelijk mee te knutselen is, dan is dat toch best te doen? Een engine waarbij het mogelijk is om er makkelijk een eiland in te proppen.

En het scripten en animeren enzo, ik zou er best wat voor willen leren. Bijvoorbeeld de beweging om een auto te jatten enzo, als je een nieuwe engine gebruikt moet je zulke dingen opnieuw animeren, maar ik zou me daar bijvoorbeeld best eens voor willen inzetten.

Geplaatst:

Ik ben ook weer bezig geweest :D ..

Dikke [W.I.P] Eig is dit gewoon een probeerseltje :)..

Een voorbeeldje zeg maar.:puh:..

1zz3wa9.jpg

Geplaatst:

Ziet er grappig uit, maar ik ben bang dat we een map moeten gebruiken die minder vast zit aan verplichte wegen etc.

Als je Tim's uitleg goed leest kom je erachter dat we graag een eiland willen waarop modders zelf de gehele vrijheid hebben over wegen etc.

Je kunt wel wat kleine verplichtingen op je eiland neerzetten. Dus stel dat je Parijs hebt gekozen als stad, dat je in het ene gebied ergens een eiffeltoren wilt hebben en in een ander gebied de NotreDame. Maar geheel uitgewerkte wegen kunnen we niet veel mee, dat is namelijk erg moeilijk en je zit aan veel verplichtingen vast. Dat was niet helemaal de bedoeling van het plan.

Toch wel mooi uitgewerkt hoor.

Geplaatst:

Tim, ga alsjelieft niet de goede naam die Mafia Stories heeft verneuken door een subforum die we toch niet gaan krijgen aan te vragen op gtaforums.com, ik bedoel je wilt opnieuw beginnnen terwijl GTA IV er al is, en dan als nog, wie gaat dat moddelen, ik stop met moddelen, dus dan blijven jij en eventueel Twenty Eyes over.

Geplaatst:
Tim, ga alsjelieft niet de goede naam die Mafia Stories heeft verneuken door een subforum die we toch niet gaan krijgen aan te vragen op gtaforums.com, ik bedoel je wilt opnieuw beginnnen terwijl GTA IV er al is, en dan als nog, wie gaat dat moddelen, ik stop met moddelen, dus dan blijven jij en eventueel Twenty Eyes over.

Beste, We verneuken niet de naam van GTA: MS.

Mensen zijn erg enthousiast over GTA MS op gtaforums.com. Ik weet zeker dat het geen blunder zal zijn wanneer we een project aanvragen op gtaforums.com. We zijn geen n00bs die met niets beginnen. Natuurlijk behouden we bepaalde kenmerken van de huidige MS in MS international. MS is bekend tot in Rusland. Opzich zijn we nu al een beetje wereldberoemt (hoewel we niet tippen aan ghosttown). DUs opzich vind ik het een goede zet om international op gtaforums.com te gaan.

Wazuup het is jammer dat je weggaat. Ons team is al uit elkaar gevallen. De beste modellers gaan allemaal weg, en er blijven alleen nog maar photoshoppers over. Christian is weg, nu jij nog.

Maar zowiezo zal het huidige CDC ook in MSI komen hoor, maak je geen zorgen. We kunnen niet het zomaar weggooien. Maar ik vind dat MS leuker moet worden, Dat het niet alleen de graphics zijn die top zijn, maar ook de gameplay, en alle andere dingen. Trouwens wil ik MSI heel aantrekkelijk brengen op gtaforums.

Maarja, denken jullie dat een project op gtaforums (Dus meer leden) veel goed zal doen.

Geplaatst:

Eej,

Als je actieve leden binnenhaald wel, dus ik ben gewoon voor het systeem minimaal één screen in de week laten zien of anders verwijderd worden. Mij lijkt het verder een goed idee om internationaal te gaan, want nu hebben we een ledentekort en dat kunnen we niet alleen op het GTAForum opvangen. Ik heb al een account of GTAForums en ik reageer ook af en toe binnen het forum, dus dat zie ik zeker niet als een probleem.

Ik was trouwens zoals beloofd ook nog aan de slag gegaan om een gebouw te maken. Om te zien of mijn moddeling kunsten geschikt zijn. Ik heb het gebouw even in een ander programma gerenderd daarom is het bij het balkon wit en niet doorzichtig. Dit is het resultaat geworden ;)

1210971987-750.jpg

Oow ja het is trouwens in Sketchup gemaakt. Ik weet niet of jullie daar problemen mee hebben. Ik hoor wel wat jullie van het resultaat vinden :tu:

MVG,

DB10

Geplaatst:

nou om eerlijk te zijn hebben we liever dat je 3ds max werkt, maar je gebouw ziet er goed uit, Eerst was het zo dat sketchup heel veel bugs gaf, o.a. in de col

Maar ik denk dat dat nu geen probleem is, GLD werkt ook goed lijkt me, die werken ook met sketchup. Ik zal je grag aan willen nemen als modeller.

Geplaatst:

Ok dan heb ik een paar vragen:

* Hoe zit het precies met het ingame zetten? Krijg ik soms een bestand toegestuurd van het gedeelte waarop ik mag gaan bouwen?

* Ik kan nog geen models ingame krijgen en ik beschik ook niet over alle benodigde programma's, zou jij mijn spullen dan ingame kunnen zetten?

Ten minste ik zou me er wel aan gaan willen wagen, om te kijken hoe ver ik kom. Nog een andere opmerking ik ga aanstaande maandag (19 mei) op Europaweek met school naar Londen t/m vrijdag, dus dan kan ik niks doen aan MS.

MVG,

DB10

Geplaatst:
Ok dan heb ik een paar vragen:

* Hoe zit het precies met het ingame zetten? Krijg ik soms een bestand toegestuurd van het gedeelte waarop ik mag gaan bouwen?

* Ik kan nog geen models ingame krijgen en ik beschik ook niet over alle benodigde programma's, zou jij mijn spullen dan ingame kunnen zetten?

Ten minste ik zou me er wel aan gaan willen wagen, om te kijken hoe ver ik kom. Nog een andere opmerking ik ga aanstaande maandag (19 mei) op Europaweek met school naar Londen t/m vrijdag, dus dan kan ik niks doen aan MS.

MVG,

DB10

Hey

-Je krijgt idd het deelte toegestuurt waarop je mag modelleren,

-Als ik jou was zal ik fftjes kijken in de MTL (master tutorial list), daar vind je hoe je dingen ingame moet zetten met KAM's scripts, we hebben trouwens ook nog een toolbox waar alle benodigde tools inzitten, deze toolbox is een soort script voor 3ds max. Je kan hier o.a. special effect toevogen, paths instellen, trein paths instellen, en nog veel meer.

ik zal het wel een keer uploaden, niet nu, moet gaan.

Geplaatst:

We kijken wel ff als ik weer terug ben uit Londen ;) Alleen weet ik niet of ik een volledige versie kan vinden voor 3dsMax, dus waarschijnlijk word het Gmax als je daar ook nog Kam's script voor hebt zou het helemaal perfect zijn.

Geplaatst:

Om eventjes te laten zien dat MS ondanks de onactiviteit toch nog een paar updatjes heeft voor jullie.

greetz. Tim

post-3-1211399415_thumb.jpg

post-3-1211399429_thumb.jpg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...