Tim Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) Hey, ik vond het tijd voor wat nieuwe screens van GTA MS: greetz Bewerkt: 23 mei 2008 door Tim
Grove St. Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 (bewerkt) Hebben jullie btw ook naast deze grauwe mafia style ook veel italiaanse feelings erin geplaatst? Want uiteraard ziet het er gelikt uit, maar het lijkt me vet om aan de water kant op verschillende plaatsen echt italiaanse wegen aan te leggen, dus veel door bergen om zo bij een villa aan te komen die aan het water is gelegen met bootplaats en veel bloemen met kleur. Een prachtig grindpad en dat daar dan een vette Jaguar staat zeg maar. Een paar plaatjes ter improvisatie: Een echt italiaans huis (uit de film Casino Royale, eindscene) Een filmpje ervan Nog een plaatje Link naar overzicht google Villa Balbianello Link naar overzicht google Villa Gaeta Probeer zoiets na te maken (hoeft niet heel het gebouw, maar een deel van de stijl) Toen ik verhalen hoorde over GTASA was mijn fantasie blijkbaar verder dan de game, want het was mooi; maar ik had echt iets meer spectaculairs verwacht als het om bebouwing ging (qua villa's). Vooral het filmpje schetst goed de stijl. En zo'n gebouw in MS zetten geeft echt een kick om het te spelen! Als je mooie screens hebt kan je daarnaast ook het spel 'verkopen' (niet echt natuurlijk, maar de gamers lekker maken). Mafia is niet alleen rechte flats, dit was er namelijk toen ook al. Ik word namelijk een beetje grauwerig als ik steeds die flats zie. Maak een bergwand aan de zee, waar hopenlijk de zon schijnt, mooie oprij laan tussen de bergketens door. Mooie heggen, en dan zet je daar op het pad een oude wagen neer ofzo en dan een wandeling naar beneden naar een boot aan een stijger. Ik wil opzich wel de indeling voor dat slot maken (op papier hé, van boven af) aangezien het nogal een project opzich is denk ik. Dus als je nog ruimte hebt voor Project Gaeta (haha ), dan hoor ik het graag! Keep up screening! Bewerkt: 23 mei 2008 door Grove St.
kees1991 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 siet er echt super mooi uit tim hopelijk worden we allemaal weer wat aktiever in de zomervakantie
DB10 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Btw I'm back Ik ga weer verder met de reclameborden en misschien ook modellen.
Tim Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Beste mensen, Ik heb voor MS een texture pakket samengesteld die bestaat uit 2 delen. Je hoeft niet persee deze textures alleen te gebuiken voor MS, je mag ze ook voor andere doeleinden gebruiken, MS texture pack p1: DOWNLOAD MS texture pack p2: DOWNLOAD greetz. Tim
Tim Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) hoi , Ik heb ff weer wat nieuwe screens gemaakt van CDC check: greetz. Tim Bewerkt: 27 mei 2008 door Tim
DB10 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ziet er zeker mooi uit, trouwens wat is dat voor skinmodel op die afbeeldingen?
Tim Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Ziet er zeker mooi uit, trouwens wat is dat voor skinmodel op die afbeeldingen? Dit is een poppetje van de collectie ped models die we mochten hebben van een gast op gtaforums (ben zijn naam vergeten) het is geen caracter in het verhaal.
BaasB Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Wauw, ziet er goed uit Tim, KUTGW! Echt netjes! Wie heeft die gruwelijke graffiti trouwens gemaakt?
Tim Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 beste leden, al een tijdje geleden heb ik texture pakket samengesteld met 4800 textures, je kunt ze al een tijdje nu downloaden in het downloads II topic.
Traser Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Hello, and welcome to The Gfx/Art section of Grand Theft Auto Mafia Stories [Gta-Ms]We : Traser and DB10 Are Going to moderate this sectionInformation :- We need Photoshoppers For The Advertising Asignments- We need Fanmade Art- We need Nice avatars and more stuff!This people are Gfx Members of Gta Ms-Traser-DB10--.. Café della corruzione (cafe) (Old Gangster environment, kind of a Old bar.) Banchino's jazzclub (club) (Not to modern, not to old. But keep it in old style with A stage.) Ristrorante del amaretto (restaurant) (Fancy restaurant,) guilio's style (kleding winkel) (Specialised in nice clothing,With a Italian design) Pizzaria al caponio (restaurant) (Restaurant, Normal style, Not to fancy, +Drive in) Fashion di Litrico (kledingwinkel) (Store that`s specialised in Selling italian clothes) Corruzione's square grand cafe (cafe) (Nig Comercial Cafe, with a stage in a Dark gangster style) Sigares shop (sigaren winkel*specialistatie voor sigaren*) (Old and Dark style, Dark Gangsterstyle) Sigaretto di promo (sigarretes and sigarres) (old style)-Traser,Only 1 Pack of siggarets. Capriones fashion (kleding winkel) Angelo Litricadré (kleding winkel) (Specialized in Selling Suites)KLAAR Del Cazo Cafetaria (cafe/restaurant) (Nice, old Cafe/restaurant) Raggazi's paradise (club) (Spontanius Modern club, for Young poeple) [finished] Patrick di Calzone (club) (Facy, old Club, with a bit dark style and ofcourse a stage.) Hammington (kledingwinkel) (verkoop hederdaagse kleding) Shelson cafetaria (cafe) (Old bar/cafe Where Many gangsters and mafia people hang out)[finished] Pedro's clothing (Store for Clothing) (Store for All kind of Clothing) [finished] La Cazza (apotheek) (Old style. lighten) Videolandya (videostore) (Old 80`s store) [finished] 24/7 (24/7) (Bit modern style market.) Meer komt er nog aan maar dit is het begin. Bewerkt: 1 juni 2008 door Traser
Tim Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Wauw, ziet er goed uit Tim, KUTGW! Echt netjes!Wie heeft die gruwelijke graffiti trouwens gemaakt? die gruwlijke graffity heb ik gevonden in een texture packet. Maar ik had toch liever dat het grafitie was waar je nog de muur structuur in zit. srry late reactie, to keepa this forum alive!
BaasB Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 die gruwlijke graffity heb ik gevonden in een texture packet. Maar ik had toch liever dat het grafitie was waar je nog de muur structuur in zit.srry late reactie, to keepa this forum alive! Ok, in ieder geval ziet het er erg vet uit. Zorgt toch voor wat leuke variatie.
Tim Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) Mafia Stories Engine (MS international) Beste mensen. Ik heb al voorgenomen dat we met MS ook iets aan de GTA SA engine willen doen. Willen we een beetje professioneel blijven Graphics Engine In ieder geval moet we netzoals Ghosttown gebruik maken van een geadvanceerde graphics engine, in de 3DFX.dll (volgens mij). Maar zelf hoeven we niet veel te doen, we hebben immers toestemming gekregen om ENB series te gebruiken van boris vorontsov. op gtaforums.com Helaas is ENB series niet compatible met wat oudere videokaarten, De graphics vereisen een videokaart met shader 4 (of zoiets), iets zoals de Geforce 8800 gt. Maar niet iedereen heeft zon soort videokaart. Maar wellicht kunnen we wel iets verbeteren aan de graphics (Exclusief voor MS), in ieder geval is ubergeile Radiosity prelightning noodzakelijk Animaties Ik zat ook te denken aan realistischere animaties. Kijk niets kan tegen Euphoria op. Maar misschien kunnen we de voorgebakken animaties in SA veranderen door meer realistische animaties. Hieronder zal ik even een lijstje samenstellen met animaties die ik graag verandert zie in GTA MS. Wanneer je een personage met een geweer tegen de grond aanslaat verandert de animatie plosing in een lig animaties, en vervolgens valt het personage in die houding de grond aan. Het is mooier wanneer we deze animatie veranderen in een animatie waarbij het personage eerst naar achter stribbeld, en dan zijn evenwicht verliest, en tegen de grond aan licht Wanneer je in een schietgevecht iemand bijvoorbeeld in z'n borst schiet dan zie je het de borst eventjes kort naar achter gaan (zoals je bij een impact ziet). Deze animatie wil ik uitgebreider maken, ipv dat alleen de borst naar achteren gaat, moet de armen ook wilt naar achter slaan. Zodat de schot extra hard aangekomen blijkt te zijn. Ik vind de vechtbewegingen in GTA SA best soft, het zal vet zijn als deze bruter gemaakt kunnen worden. Dus dat het hoofdpersonage dan tegen het hoofd van het slachtoffer aan slaat, of nog harder en bruter in zn maag trapt (zoals CJ doet Een personage stapt ook welleens naar achteren, of springt aan de kant wanneer je er vlak langafrijdt met een auto. Dit wil ik zo realistisch maken dat je het personage moeite ziet doen om zijn evenwicht te houden. Wanneer je iemand met een groot geweer neerschiet (bijvoorbeeld shotgun) dan vliegt deze weleens in de lucht tegen de grond aan. Dit wil ik dan zo maken dat je het personage wilt naar achter ziet stappen, zn evenwicht verliest, en dood tegen de grond aan licht. (of wanneer deze nog levend is dat deze dan op zn kont valt) Wanneer je personages aanrijdt zie je ze erg onrealistisch over de auto heen vliegen. Deze beweging wil ik een stuk realistischer maken Overige Engine features Of deze features werkelijk mogelijk zullen zijn is maar de vraag. Maar heel misschien kan er toch het een en ander aangepast worden om tegen zo'n zelfde resultaat aan te komen. De politie is een stuk slimmer, hij zal zomaar niet beginnen met schieten wanneer een overtreding begaat, of je neerslaan als je perongeluk (vaak door zn eigen schuld) tegen zijn auto aankomt. Het is beter als hij gewoon naar je toeloopt, en dat er dan busted staat, netzoals op een manier dat hij je in een auto arresteert Als je iemand bijvoorbeeld in zn arm schiet dat de arm er dan afvliegt netzoals in GTA III, en ook tegen de grond aan komt te liggen, en niet zomaar verdwijnt Verwondingen wanneer je iemand op een bepaalde plek toetakeld (vergelijk dit met een schade model van een auto) Auto's rijden beter, en botsen niet zomaar tegen je aan. Als bijvoorbeeld in een keer voor de auto springt, of rent dan moet de auto niet afremmen, maar je proberen te ontwijken, vervolgens moet hij dus ook overige modellen kunnen ontwijken, wat zeker gecompliceert zal worden. Je kan overal een taxi bellen, en je kan dan met een rondje op de map aankruisen waar je naar toe wilt. Of een straat/gebied uitkiezen in een lijstje (zal niet zo moeilijk zijn) Je ziet vliegtuigen opstijgen en landen, je ziet ze niet alleen door de lucht vliegen. Vervolgens zie je de vliegtuigen ook naar willekeurige plaats rijden op vliegveld. Zodat ze langs een slurf kunnen staan, of dat er dus een trappenautotje + bagage karretje naar toe rijdt. Met andere woorden een realistisch actief vliegveld, met ook veel passagiers e.d. Hebben jullie nog ideeen, of heb je iets aan te merken qua mogelijkheden dan moet je hier in dit forum zijn. Wanneer MS een subforum weet te regelen op gtaforums en verder zal gaan als Mafia Stories International zal dit onderwerp aan een topic worden gekenmerkt Met vriendelijke groet Tim Bewerkt: 1 juni 2008 door Tim
Recommended Posts