Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Mafia Stories Engine

(MS international)

Beste mensen.

Ik heb al voorgenomen dat we met MS ook iets aan de GTA SA engine willen doen. Willen we een beetje professioneel blijven :7

Graphics Engine

In ieder geval moet we netzoals Ghosttown gebruik maken van een geadvanceerde graphics engine, in de 3DFX.dll (volgens mij). Maar zelf hoeven we niet veel te doen, we hebben immers toestemming gekregen om ENB series te gebruiken van boris vorontsov. op gtaforums.com

Helaas is ENB series niet compatible met wat oudere videokaarten, De graphics vereisen een videokaart met shader 4 (of zoiets), iets zoals de Geforce 8800 gt.

Maar niet iedereen heeft zon soort videokaart. Maar wellicht kunnen we wel iets verbeteren aan de graphics (Exclusief voor MS), in ieder geval is ubergeile Radiosity prelightning noodzakelijk

Animaties

Ik zat ook te denken aan realistischere animaties. Kijk niets kan tegen Euphoria op. Maar misschien kunnen we de voorgebakken animaties in SA veranderen door meer realistische animaties. Hieronder zal ik even een lijstje samenstellen met animaties die ik graag verandert zie in GTA MS.

  1. Wanneer je een personage met een geweer tegen de grond aanslaat verandert de animatie plosing in een lig animaties, en vervolgens valt het personage in die houding de grond aan. Het is mooier wanneer we deze animatie veranderen in een animatie waarbij het personage eerst naar achter stribbeld, en dan zijn evenwicht verliest, en tegen de grond aan licht
  2. Wanneer je in een schietgevecht iemand bijvoorbeeld in z'n borst schiet dan zie je het de borst eventjes kort naar achter gaan (zoals je bij een impact ziet). Deze animatie wil ik uitgebreider maken, ipv dat alleen de borst naar achteren gaat, moet de armen ook wilt naar achter slaan. Zodat de schot extra hard aangekomen blijkt te zijn.
  3. Ik vind de vechtbewegingen in GTA SA best soft, het zal vet zijn als deze bruter gemaakt kunnen worden. Dus dat het hoofdpersonage dan tegen het hoofd van het slachtoffer aan slaat, of nog harder en bruter in zn maag trapt (zoals CJ doet
  4. Een personage stapt ook welleens naar achteren, of springt aan de kant wanneer je er vlak langafrijdt met een auto. Dit wil ik zo realistisch maken dat je het personage moeite ziet doen om zijn evenwicht te houden.
  5. Wanneer je iemand met een groot geweer neerschiet (bijvoorbeeld shotgun) dan vliegt deze weleens in de lucht tegen de grond aan. Dit wil ik dan zo maken dat je het personage wilt naar achter ziet stappen, zn evenwicht verliest, en dood tegen de grond aan licht. (of wanneer deze nog levend is dat deze dan op zn kont valt)
  6. Wanneer je personages aanrijdt zie je ze erg onrealistisch over de auto heen vliegen. Deze beweging wil ik een stuk realistischer maken

Overige Engine features

Of deze features werkelijk mogelijk zullen zijn is maar de vraag. Maar heel misschien kan er toch het een en ander aangepast worden om tegen zo'n zelfde resultaat aan te komen.

  1. De politie is een stuk slimmer, hij zal zomaar niet beginnen met schieten wanneer een overtreding begaat, of je neerslaan als je perongeluk (vaak door zn eigen schuld) tegen zijn auto aankomt. Het is beter als hij gewoon naar je toeloopt, en dat er dan busted staat, netzoals op een manier dat hij je in een auto arresteert
  2. Als je iemand bijvoorbeeld in zn arm schiet dat de arm er dan afvliegt netzoals in GTA III, en ook tegen de grond aan komt te liggen, en niet zomaar verdwijnt
  3. Verwondingen wanneer je iemand op een bepaalde plek toetakeld (vergelijk dit met een schade model van een auto)
  4. Auto's rijden beter, en botsen niet zomaar tegen je aan. Als bijvoorbeeld in een keer voor de auto springt, of rent dan moet de auto niet afremmen, maar je proberen te ontwijken, vervolgens moet hij dus ook overige modellen kunnen ontwijken, wat zeker gecompliceert zal worden.
  5. Je kan overal een taxi bellen, en je kan dan met een rondje op de map aankruisen waar je naar toe wilt. Of een straat/gebied uitkiezen in een lijstje (zal niet zo moeilijk zijn)
  6. Je ziet vliegtuigen opstijgen en landen, je ziet ze niet alleen door de lucht vliegen. Vervolgens zie je de vliegtuigen ook naar willekeurige plaats rijden op vliegveld. Zodat ze langs een slurf kunnen staan, of dat er dus een trappenautotje + bagage karretje naar toe rijdt. Met andere woorden een realistisch actief vliegveld, met ook veel passagiers e.d.

Hebben jullie nog ideeen, of heb je iets aan te merken qua mogelijkheden dan moet je hier in dit forum zijn. Wanneer MS een subforum weet te regelen op gtaforums en verder zal gaan als Mafia Stories International zal dit onderwerp aan een topic worden gekenmerkt

Met vriendelijke groet Tim

Dit is echt Bruut Tim.. maar dit is niet echt makkelijk te doen. etc..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat is inderdaad een heel goed idee. Zo lijkt het nog meer op een veel vettere GTA. Alleen ik denk ook dat dat niet makkelijk te doen is. Dat zal veel werk gaan worden... :(.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de animaties van personges is niet meer nodig als een realistisch gemaakte animatie. Er is geen Euphoria iets bij nodig. De bewegingen hangen niet van het millieu af. Hoe de auto het poppetje ook raakt, hij zal op dezelfde realistische manier iedere keer eroverheen vliegen.

Maar realistische bewegingen maakt ms zeker mooier, tegenwoordig zijn animaties niet zo heel erg moeilijk meer lijkt me. Check maar GTA alien city op gtaforums. Deze hebben zelfs animaties van licht.

greetz. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een Dance Zender?

opzich is het geen slecht idee. in ieder geval iets anders dan die gothic muziek ^_^ (niet persoonlijk opvatten Roadrunner)

Ikzelf zat te denken om dance muziek te draaien in ragazzis paradise, (wat een club word in MS). In ieder geval wil ik het niet in de vorm van softe house, en trance muziek. Maar HARDSTYLE. Hardcore en Terror gaan weer een beetje te ver.

ik zat te denken aan Italian hardstyle.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou wel kunnen ja. Heb je misschien een voorbeeld van een nummer?

Misschien het logo:

15hyek3.jpg

Logo?

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou wel kunnen ja. Heb je misschien een voorbeeld van een nummer?

Misschien het logo:

15hyek3.jpg

Logo?

Dit is denk ik een Iets Te modern logo.. ;)

Mischien dit ?, het is denk ik ook net iets te modern

30cx2lv.png

Bewerkt: door Traser
Link to comment
Delen op andere websites

Dance is toch modern? :) .

Ghehehe.. tja ^_^

Zowiezo is hardstyle ook te modern, maar we doen het er toch in als soort van easter egg, dat zal mensen zeker verassen, dus het logo van Tijmen vind ik goed. die van traser is te jaren 70ties

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk dit heeft zeker stijl. Ik vind hem perfect, alleen je hebt een typfoutje.

het moet ipv Dancer's moet het Dancers zijn

ik zou Dance FM wel veranderen in Velocemente FM

Want velocemente is Hard in het italiaans :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht ik maak maar weer eens een reclamebord, dit keer voor de kledingzaak Hammington. Dit zijn de resultaten:

V1:

hammi1.png

V2:

hammi2.png

V3:

hammi23.png'

Wat vinden jullie ervan? En welke versie vinden jullie het best?

MVG,

DB10

Link to comment
Delen op andere websites

De middenste. Die lijkt me het meest geschikte, probeer de achtergrond wel een beetje vies te maken, beetje meer grijzig, zo helemaal wit is te netjes als het de hele tijd buiten hangt., probeer wat smog aanslag erop te doen ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...