Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Ik weed een liedje voor Dance: I see you baby van groove armada, dit werd ook gebruikt bij the sopranos.

Ik weet niet of dit past bij wat jullie in gedachten hadden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja met 3ds max. Alleen dan moet je wel er ervaring mee hebben. Ikzelf heb dat niet echt. Ik ben echt vooral van het modelleren. Maar misschien dat GTA engine experts kunnen zeggen welke dingen niet mogelijk zijn, en welke dingen juist wel. En welke dingen niet zo lang hoeven te duren, en welke dingen veel tijd gaan kosten.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit wat je bedoeld? :puh:

hammi21.png

ja maar het mag wel iets donkerder zijn, CDC is immers een grimmige stad. het mooiste is al je bord vies grijs is als achtegrond, en dat er dan ook her en der wat donkere vieze vlekken zitten.

^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

in deze post laat ik jullie de eerste renders zien van Mafia Stories International. Ikzelf ben bezig met een downtown gebied, verder zijn er nog 2 suburban gebieden, 2 downtown, en 1 industrial. Dit is gedaan omdat de bedoeling in MSI is dat leden dus een eigen gebied hebben die ze geheel naar eigen smaak mogen inrichten. De gebieden worden kwa vorm ook aangepast om wat meer ronde vormen te krijgen, Dit ziet er zo vierkant uit omdat het puur is gedaan zodat het gebied is opgedeeld in faces van gelijke groten nl. 10 bij 10, wat superhandig is voor het maken van gebouwen wegen en andere dingen.

check out. :cya:

post-3-1212578471_thumb.jpg

post-3-1212578479_thumb.jpg

post-3-1212578489_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er heel goed uit maar wat je zou kunnen doen is als afwisseling wat lichtere gebouwen plaatsen zoals een wit gemeentehuis met van die romeinse pilaren en dat soort dingen. Dat geeft het centrum een wat unieker karakter. Maar het ziet er goed uit :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er heel goed uit maar wat je zou kunnen doen is als afwisseling wat lichtere gebouwen plaatsen zoals een wit gemeentehuis met van die romeinse pilaren en dat soort dingen. Dat geeft het centrum een wat unieker karakter. Maar het ziet er goed uit :tu:

ik ben er pas chter gekomen dat dit gedeelte precies tegenover het industriele gedeelte staat. dus vandaar dat hier nog de gebouwen oud en gaar zijn, maar er komen zeker mooiere gebouwen, verder in het midden.

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar het mag wel iets donkerder zijn, CDC is immers een grimmige stad. het mooiste is al je bord vies grijs is als achtegrond, en dat er dan ook her en der wat donkere vieze vlekken zitten.

^_^

Ik weet niet of ik het nog zin heb om het te veranderen, want als er een nieuwe achtergrond achter moet moet ik ook weer vanaf nul beginnen, dus ik denk dat ik gewoon verder met de overige reclameborden ga.

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar het mag wel iets donkerder zijn, CDC is immers een grimmige stad. het mooiste is al je bord vies grijs is als achtegrond, en dat er dan ook her en der wat donkere vieze vlekken zitten.

^_^

Ik weet niet of ik het nog zin heb om het te veranderen, want als er een nieuwe achtergrond achter moet moet ik ook weer vanaf nul beginnen, dus ik denk dat ik gewoon verder met de overige reclameborden ga.

Heb je hem niet als .psd opgeslagen dan?

Dan kun je hem opnieuw openen en weer bewerken met de layers?.

Link to comment
Delen op andere websites

In ieder geval gaat dat met de AI (Artificial Intelligence) van de politie agenten niet echt lukken, ze zijn onmogelijk slimmer te maken met de bestaande engine. Als je de slimheid van dingen wil veranderen, zul je de engine opnieuw moeten opbouwen. Ik bekijk nog even de rest van de ideeën en mijn oordeel daarover komt in de edit :)

[edit] Eigenlijk lijken alle punten van de 'Overige engine features' me onmogelijk om uit te voeren. Met uitzondering van punt nummer 4, dat zou gedeeltelijk met SCM geregelt kunnen worden. Met een map zou dat onmogelijk zijn, het zou wel kunnen dat je een groot aantal punten in een menu zet zodat je ergens ongeveer heen kan gaan. Dit kan je dan ook weer storyline gerelateerd maken.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...