Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Misschien een idee voor de Graphics: ik vind die lelijke lijnen en vlakken in GTA: SA erg lelijk, wacht hier is wel een screen:

naamloosvb1.png

Dat dus, misschien kan je daar wat aan doen.

Bewerkt: door CoolieJoolie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

yeah dream on ... sommige dingen zijn wel mogelijk maar andere ook alweer niet, niet teveel fantaseren hoor

eerst iemand in je team die dingen kunnen en dan pas zeggen wat jullie in jullie mod KUN hebben en niet teveel fantaseren en hopen vooraf

Link to comment
Delen op andere websites

yeah dream on ... sommige dingen zijn wel mogelijk maar andere ook alweer niet, niet teveel fantaseren hoor

eerst iemand in je team die dingen kunnen en dan pas zeggen wat jullie in jullie mod KUN hebben en niet teveel fantaseren en hopen vooraf

En nu in ABN En niet 3× fantaseren in 2 regels tekst :cya:

>>> Door Wazuup: Wees es een beetje lief tegen SWYV. =D<<<

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

dit heeft niets te maken met de engine, dit is gewoon een texture bug van rockstar, Ik beloof je dat je dit niet terug zal zien in GTA MS

Is er dan mischien een mod die ervoor zorgt dat dit niet meer voorkomt?

Link to comment
Delen op andere websites

dit heeft niets te maken met de engine, dit is gewoon een texture bug van rockstar, Ik beloof je dat je dit niet terug zal zien in GTA MS

Is er dan mischien een mod die ervoor zorgt dat dit niet meer voorkomt?

Dat weet ik niet. Maar ik denk het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

dit heeft niets te maken met de engine, dit is gewoon een texture bug van rockstar, Ik beloof je dat je dit niet terug zal zien in GTA MS

Is er dan mischien een mod die ervoor zorgt dat dit niet meer voorkomt?

Dat weet ik niet. Maar ik denk het niet.

Nee, want dan zou je de hele stad moeten hertexturen. Rockstar is gewoon slordig geweest bij het maken van GTA III, VC en SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Na enig overwegen, ben ik er toch achtergekomen, dat ik niet geschikt ben om in GTA ms mee te draaien, ik word op gtaforums.com beschuldigt van rippen = niet, ik word of ben al gebanned, en ik zie het nu niet meer zitten om verschillende dingen te regelen.



Sorry

-Traser

:cry:

Laturz

Bewerkt: door Traser
Link to comment
Delen op andere websites

dit heeft niets te maken met de engine, dit is gewoon een texture bug van rockstar, Ik beloof je dat je dit niet terug zal zien in GTA MS

Is er dan mischien een mod die ervoor zorgt dat dit niet meer voorkomt?

Dat weet ik niet. Maar ik denk het niet.

Nee, want dan zou je de hele stad moeten hertexturen. Rockstar is gewoon slordig geweest bij het maken van GTA III, VC en SA.

Maar er is toch ook zo'n mod SRT3 die alles hertexturen, kan het daar niet mee?

Link to comment
Delen op andere websites

En nu in ABN En niet 3× fantaseren in 2 regels tekst :cya:

wel meneertje, ik heb wel 2x fantaseren getypt dus leren tellen volgend keer en ik weet heus waar ik over heb hoor, eerst zeggen en dan jee geen iemand gevonden die zulke dingen kunnen doen en dan moet jij de fans enorm teleurstellen dus eerst iemand vinden die dat kunnen en niet vooraf de fans zeggen wat de fans mogen verwachten in hun "o zo machtige" maffia-sfeer mod

ik kijk wel uit naar dit mod als die uit komt maar ik heb wel gloeiend hekel aan veel beloven weinig waarheid, dus eerst iemand vinden dat die dingen kunnen en ingame vlot laten lukken dan pas de fans trots zeggen dat het inclusief in de mod zit

oja versta ik onder ABN = Algemene Brakke Nederlands dus ik spreek toch Brakke Nederlands, daar is toch niks mis mee =D (ja dit smoel heb ik even gekopierd van Wazuup omdat die zo vriendelijk is X'D )

CoolieJoolie, dit soort fouten zou jij best vragen in de SA subforum of in de modding subforum want het is typisch iets van R* hun slordige werkjes en misschien kunnen men in dit mod mafia Stories goed opletten op zulke foutjes te vermijden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er dan gebeurt op gtaf.com?

Ik gebruik stocks om plaatjes mee te maken, maar die mag ik die niet gebruiken van hun en word ik dus beschuldigt van rippen.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste SWYV,

Ik moet eerlijk toegeven dat je gelijk hebt. Maar je moet ons niet aanzien als een groep noobs die alles willen, maar niets kunnen waarmaken.

Ik heb volgens mij niet gezegt dat deze dingen in Mafia Stories komen. Het doel van dit topic was om informatie te vragen over bepaalde mogelijkheden. Zo kon men dan uitleggen wanneer iets mogelijk is, en hoe het dan mogelijk kon worden gemaakt.

In ieder geval vallen hier een aantal dingen weg. In ieder geval kunnen we niet alles over het vliegveld waarmaken. Wat wellicht wel MOGELIJK zal kunnen zijn is om een vliegtuig te laten landen, iedere zoveel minuten ofzo. Zodat er toch een beetje leven is. Je hebt gelijk als je nu zegt dat ik me tever heb laten gaan, met die bagagekarretjes enzo, dat was gewoon omdat er een te beetje enthousiast over was.

Maar in ieder geval kunnen sommige dingen gedeelt elijk mogelijk zijn, dus niet op de manier waarop ik het mooi op papier heb gezegt.

In ieder geval was het doel van dit topic om raad te krijgen bij de mogelijkheden, en eventuele grenzen van professionals die veel van coden weten, zoals PatrickW.

Met vriendelijke groet Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is zuur, maar GTAforums.com is de grootste community ter wereld. Hier zijn ook extra streng, wat soms ook wel in nadelen valt.

Maar wat zijn dan precies stocks?, plaatjes die je op het forum vind, of screenshots.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...