Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

1- Wat is je nickname? : Blizzard

2- Heb je GTA San Andreas: Yup

3- Welke functie(s) wil je doen?: Photoshoppen, ik ben gespeciaaliseerd in het maken van banners

4- Kun je models in GTA SA zetten?: Nope

5- Met welk tekenprogramma werk je?: Photoshop CS3

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ms is de laatste tijd niet actief, omdat we international willen gaan, als alles goed is uitgewerkt. Daarom hebben we op dit moment ook niet echt photoshoppers nodig,

dus helaas...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem officieel afscheidt Van gta MS, Bedankt voor de leuke maanden :tu: .

>>> Door Wazuup: Bedankt voor je inzet. :bier:<<<

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Take zeh CryEngine2 Die heeft alles goed.

Je kunt niet zomaar een Engine over nemen, als je dat doet draai je de bak in... voor lang

Dat heet Copyright... en CyEngine2 heeft alles fout, veel mensen die GTA spelen hebben geen monster PC... dus voor GTA heeft ie alles fout ;) You fail.

Link to comment
Delen op andere websites

Take zeh CryEngine2 Die heeft alles goed.

Dan moet je eerst een license bij crytek aanvragen, die moeten ze goedkeuren (iets wat ze bij een particulier niet zullen doen neem ik aan), vervolgens moet je nog enkele zakken met geld neerleggen en dan moet je nog maar eens uit gaan vogelen hoe die uiterst ingewikkelde engine precies in elkaar steekt.

Link to comment
Delen op andere websites

In ieder geval was het doel van dit topic om raad te krijgen bij de mogelijkheden, en eventuele grenzen van professionals die veel van coden weten, zoals PatrickW.

Ik dacht dat SCM-coding niet zoveel prioriteit heeft bij MS? Heb je zelf gezegd.

Overigens zijn de "Overige Engine features" leuk, maar ik ben benieuwd of je dat voor elkaar krijgt met de mogelijkheden die SA je bied. Ik zal als ik jou was maar een goed team coders bij elkaar zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar heb je helemaal gelijk in.

En inderdaad is het toch ons eerst bezig te houden met modelleren. Misschien is het zo dat Mafia Stories over een tijdje een internationaal project word op gtaforums.com. Wellicht zullen daar een aantal enthousiaste coders zijn.\

Eigenlijk had ik dit topic niet hoeven aan te maken, want ik heb zowiezo toch nog niemand geregeld. Maar wellicht kan ik wel praten met Gybrus, want hij weet veel van de SA engine

Tot nu toe moeten we nog blijven bekijken wat zo ongeveer de mogelijkheden zijn, wat betreft de engine.

Link to comment
Delen op andere websites

Animaties zijn niet zo moeilijk hoor als je ze eenmaal onder de knie hebt in 3dstudio max ;). Het zal fantastisch zijn als jullie wat aan de engine gaan sleutelen :D.

@ Alex en Timske, ga zo door ^^.

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb misschien wel wat voor jullie (andere engine).

Ik ben momenteel bezig met mijn PHYSBOX project (physics sandbox). Waarbij gebruikers gamemodes kunnen scripten. Maar eigenlijk is het meer dan alleen een physics sandbox. Want je kan in principe een heel spel erin maken. En het vergt niet heel veel code kennis (voor de basis gameplay), en daar wil ik jullie natuurlijk ook wel mee helpen.

Voor de duidelijkheid: PHYSBOX 0.2 (de script versie) is nog niet uit en zal (zoals het er nu voor staat) in de loop van deze week uitkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

kijk dit is nou wat we nodig hebben.

Maar PHYSBOX 0.2 zorgt er natuurlijk wel voor dat je niet op de oude vertrouwde manier dingetjse ingame kunt zetten, DFF, COL, IPL, IDE. Dus ik weet niet of ik hiervoor uberhaupt een modelling team kan vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...