Jesperkaj Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 1- Wat is je nickname? : Blizzard 2- Heb je GTA San Andreas: Yup 3- Welke functie(s) wil je doen?: Photoshoppen, ik ben gespeciaaliseerd in het maken van banners 4- Kun je models in GTA SA zetten?: Nope 5- Met welk tekenprogramma werk je?: Photoshop CS3
Tim Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Ms is de laatste tijd niet actief, omdat we international willen gaan, als alles goed is uitgewerkt. Daarom hebben we op dit moment ook niet echt photoshoppers nodig, dus helaas...
Traser Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Ik neem officieel afscheidt Van gta MS, Bedankt voor de leuke maanden . >>> Door Wazuup: Bedankt voor je inzet. <<< Bewerkt: 28 juni 2008 door Wazuup
DB10 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Ik ga morgen op vakantie, dus hierbij de data: Frankrijk: 28/6 t/m 25/7 Kreta: 31/7 t/m 14/8 Verder fijne vakantie iedereen
Tim Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Ok, nou harstike bedankt voor je inzet in GTA MS, je hebt echt de GFX kwaliteit in je zitten greetz. Tim Vaarwel
Unmountable Tijmen Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Jammer, Je was zo'n goede PS'er. Veel succes verder nog
gta-pilot Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Take zeh CryEngine2 Die heeft alles goed.
T@rget Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Take zeh CryEngine2 Die heeft alles goed. Je kunt niet zomaar een Engine over nemen, als je dat doet draai je de bak in... voor lang Dat heet Copyright... en CyEngine2 heeft alles fout, veel mensen die GTA spelen hebben geen monster PC... dus voor GTA heeft ie alles fout You fail.
Mania-92 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Take zeh CryEngine2 Die heeft alles goed. Dan moet je eerst een license bij crytek aanvragen, die moeten ze goedkeuren (iets wat ze bij een particulier niet zullen doen neem ik aan), vervolgens moet je nog enkele zakken met geld neerleggen en dan moet je nog maar eens uit gaan vogelen hoe die uiterst ingewikkelde engine precies in elkaar steekt.
Dutchy3010 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 In ieder geval was het doel van dit topic om raad te krijgen bij de mogelijkheden, en eventuele grenzen van professionals die veel van coden weten, zoals PatrickW. Ik dacht dat SCM-coding niet zoveel prioriteit heeft bij MS? Heb je zelf gezegd. Overigens zijn de "Overige Engine features" leuk, maar ik ben benieuwd of je dat voor elkaar krijgt met de mogelijkheden die SA je bied. Ik zal als ik jou was maar een goed team coders bij elkaar zoeken.
Tim Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Daar heb je helemaal gelijk in. En inderdaad is het toch ons eerst bezig te houden met modelleren. Misschien is het zo dat Mafia Stories over een tijdje een internationaal project word op gtaforums.com. Wellicht zullen daar een aantal enthousiaste coders zijn.\ Eigenlijk had ik dit topic niet hoeven aan te maken, want ik heb zowiezo toch nog niemand geregeld. Maar wellicht kan ik wel praten met Gybrus, want hij weet veel van de SA engine Tot nu toe moeten we nog blijven bekijken wat zo ongeveer de mogelijkheden zijn, wat betreft de engine.
S-te-Fan Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) Animaties zijn niet zo moeilijk hoor als je ze eenmaal onder de knie hebt in 3dstudio max . Het zal fantastisch zijn als jullie wat aan de engine gaan sleutelen . @ Alex en Timske, ga zo door ^^. Bewerkt: 3 juli 2008 door stefaneke
Jarno Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Ik heb misschien wel wat voor jullie (andere engine). Ik ben momenteel bezig met mijn PHYSBOX project (physics sandbox). Waarbij gebruikers gamemodes kunnen scripten. Maar eigenlijk is het meer dan alleen een physics sandbox. Want je kan in principe een heel spel erin maken. En het vergt niet heel veel code kennis (voor de basis gameplay), en daar wil ik jullie natuurlijk ook wel mee helpen. Voor de duidelijkheid: PHYSBOX 0.2 (de script versie) is nog niet uit en zal (zoals het er nu voor staat) in de loop van deze week uitkomen.
Tim Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 kijk dit is nou wat we nodig hebben. Maar PHYSBOX 0.2 zorgt er natuurlijk wel voor dat je niet op de oude vertrouwde manier dingetjse ingame kunt zetten, DFF, COL, IPL, IDE. Dus ik weet niet of ik hiervoor uberhaupt een modelling team kan vinden.
Recommended Posts