Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Moeten we misschien niet nog een keer een trailer maken ofzo? Of is iedereen druk bezig? .
Tim Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 (bewerkt) Ik heb al een groot gedeelte van een gebied in het nieuwe CDC af, ik stel voor dat we daar van een trailer maken als dit gedeelte ingame staat. Maar ik heb al meerdere mensen die wel willen filmen. Maar uiteindelijk gaat het toch om de SCM, dat word gescript door onze allerbeste Black Force. greetz. Tim, p.s. binnenkort meer renders van nieuwe CDC, Bewerkt: 6 juli 2008 door Tim
Tim Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Hey, Mafia Stories gaat internationaal met een nieuwe CDC, wat bestaat uit verschillende stadsgebieden. Ik ben zelf al een eindje op weg met mijn stadsgebied downtown 1. Wanneer ik een deel van mijn stadsgedeelte/gebied ingame kan zetten, zodat ik ingame screens kan maken, wil ik een subforum aanvragen op gtaforums.com hier zijn een aantal renders: Dit is allemaal nog W.I.P. m.v.g. Tim
Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) OH, dat is echt bruut! En ben ik eigenlijk ook lid op GTAForums.com? Krijg ik dan ook dat wachtwoord? Bewerkt: 7 juli 2008 door Unmountable Tijmen
S-te-Fan Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 @ Jarno, dus... PHYSBOX 0.2 is dus een hele nieuwe engine?
Tim Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 nee PHYSBOX 0.2 is een soort tool waarmee je zelf een spel vanaf de grond af aan kunt ontwerpen, dus dat betekend ook dat je een engine kan ontwerpen, Je kunt animaties importeren, en je kunt het gedrag van objecten bepalen. Nu nog maar zoetjes afwachten op PHYSBOX 0.2, en dan kijken we of dit een geschikt alternatief is.
peter99 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Het zou echt awesome zijn als de engine een Physics zou zijn, dan krijg je een soort Garry's Mod achtig iets. Iemand omver knallen met een tuinstoel
Tim Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Beste mensen, om hier weer wat leven in te brengen wil ik jullie een aantal renders laten zien van het nieuwe Cittá Di Corruzione. Deze renders zijn nog wip en de gebouwen hebben nog niet veel detail zoals brandtrappen, schoorstenen e.d. De reden hiervoor is dat ik deze dingen pas later toe wil voegen als generic objects, zodat ik er ook voor kan zorgen dat de schoorstenen roken e.d. arrivdechi : Tim P.S. ik ben nog lang niet uitgemodeld, de ruimte die ik nog op mijn eiland over heb is ongeveer 5 keer zo groot als het gene wat ik nu heb.
DaBeast Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ziet er erg netjes uit Tim, het eiland word in No-time volgemoddelt. Doe zo verder, met die lijpe shizzle . Goed texture gebruik (al mocht er een beetje meer variatie). Ik heb trouwens nog wel wat textures liggen, ik spreek je er wel over aan op MSN. Leuke details trouwens .
De Stofzuiger Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 In de beginpost wordt er iets gezegt over shader model 4(of bedoelen jullie iets anders?) dat is dx10 dus heb je ook vista nodig om het te draaien? >>> Door DaBeast: Nee, hij werkt gewoon ook op xp.<<<
Unmountable Tijmen Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik denk dat het iets gedetailleerder moet zijn
Tim Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 (bewerkt) Het vliegtuig ziet er mooi uit, maar zoals Tijmen al melde willen we liever iets wat gedetaileerder is, dus zal je misschien een gedetaileert gebouw laten zien dat je hebt gemaakt. greetz. Tim Bewerkt: 13 juli 2008 door Tim
gybrus Geplaatst: 22 juli 2008 Rapport Geplaatst: 22 juli 2008 (bewerkt) Inleiding Communicatie onder leden wat houd dat nou in? Allereerst is de communicatie non verbaal en verbaal wat niet veel meer betekend dan pratend of niet pratend zoals msn, één van de punten waardoor MS ietswat langzamer ontwikkeld dan andere modificaties. Via een forum krijg je nou niet echt direct een antwoord op een vraag. Neem als voorbeeld even Ghostown, deze modificatie gebruikt een Irc cliënt voor eventuele communicatie tussen leden. Dit heeft als voordeel dat je gelijk weet of er iemand van de "staf" is en je krijgt meestal gelijk een antwoord =D. Leuk he als iemand naar je luisterd. Communicatie middelen voor MS Tot nu gebruiken we MSN, Pb's en het forum als communicatie middel. Dit kan in sommige gevallen onhandig uitpakken omdat je bijvoorbeeld snel een antwoord wil hebben en dat niet kan krijgen. Nu was ik van plan om Skype als één van de communicatie binnen MS te gebruiken. Sommige weten nog niet wat skype is daarvoor deze link: http://www.skype.nl/ Tevens ga ik binnenkort een Irc cliënt opzetten we hebben immers een server waarom zouden we die niet gebruiken..? Regels Skype Gebruikers namen niet aan willekeurige mensen doorgeven Gespreksonderwerpen blijven binnen het team net als in deze privé sectie Niet schelden Luisteren naar wat een gespreksleider heeft te vertellen Tijdens "meetings" niet te veel van het onderwerp af raken Meer later...... IRC Nvt.. Adressen en gebruikers namen Skype Crew - Groen Leden - Blauw Gebruikersnaam - Forumnaam dierkx.kevin - Dhr.Gybrus/Kevin Dierkx Bewerkt: 22 juli 2008 door Dhr.Gybrus
Tim Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 dit is idd een goed idee. Maar over het algemeen ligt het niet aan de communicatie waardoor MS minder snel gaat als andere modificaties. Het is wel jammer dat ik tot nu toe niet veel leden ken die skype hebben. Sommige zullen misschien ook helemaal geen headset hebben. Ik denk dat we communicatie moeten doen met zon IRC client. gretz. Tim, ben net terug van vakantie >>> Door DaBeast: Ik was je trouwens kwijt :o <<<
gybrus Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 Dieter was je trouwens kwijt --- Van beest gehoord dat steam ook een voice chat thingy heeft. En Irc was ook mijn eerste gedachte toen ik dit topic opende.. dat veel mensen geen headset hebben is toch wel jammer eigenlijk naja Irc dan maar
Recommended Posts