kees1991 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) awsom tim echt goed werk. mijn gebouwtjes die in het sow models topick te sien zijn wou ik dus in gta ms laten zetten maar het porbleem is dat ik het (weer) in 3d max 9 heb gemaakt en bij het exporteeren krijg je dan dat er van die trianels gemaakt worden :S ik heb dit op zoon 3d max form geplaats maar krijg een andwoord waar ik niet echt iets van snap. kennen jullie mischien nog andere 3d max forums ? http://www.3dsmaxforum.com/forum/topic/exp...max-9-to-8.html Gibrus: xD Bewerkt: 29 juli 2008 door kees1991
gybrus Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) dat hoort gta gebruikt namelijk triangles inplaats van vierkantjes. de exporter converteerd hem dus eerst naar editable mesh.. heel normaal dus ik zie het probleem niet...? ik model tegewoordig in 3d studio max 2009 en heb totaal geen problemen niet met dff's col's of animaties EDIT: Hij zegt overigens dat als je hem opslaat als *.3ds dat je model naar editable mesh wordt omgezet. hij neemt aan dat dat zelfde gebeurt in je exporter en ja dat gebeurt... Tip: download 3dsm 2009 scripts werken daar gewoon goed.. tevens heb ik nooit problemen gehad met 3dsm 9.. daar werkten de scripts ook gewoon alleen had je vaker een bug met je col wat heel eenvoudig was op te lossen door middel van col editor II Bewerkt: 29 juli 2008 door gybrus
kees1991 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) kut nu heb ik in deze post de text verwijderd :S k dacht dat ik in het gewoone ppt zat en daar wou ik deze post niet hebben oeps... dit zijn mijn dff's + coll's en de txd kan iemand die voor mijn in gta ms zetten ik heb op het moment geen gta maar die ga ik so snel mogelijk roggelen. http://rapidshare.com/files/133393564/gta.rar.html Bewerkt: 29 juli 2008 door kees1991
gybrus Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Ik zie wat er waarschijnlijk fout gaat... je hebt 3 cols voor elk gebouw 1. ten eerste kan dat allemaal in 1 col geplaatst worden. ten tweede moet die col dezelfde naam hebben als de ide waar je model in is opgegeven.. klaar maar omdat ik nu toch geen aars te doen heb plaats ik het wel even ingame. EDIT: kees1991kut3.col is leeg?? EDIT2: lol huisje is buiten de bounding box.. Bewerkt: 29 juli 2008 door gybrus
Tim Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 WTF, dit is echt van fucking hoog niveau. Ik vind de doodval animatie helemaal perfect voor Mafia Stories, het heeft echt zoveel Mafia style. Dit is serieus echt ' Mafia Stories' Volgens mij zijn wij tot nu de enige mod die andere animatiies in praktijk hebben genomen. Zo merk ik bijvoorbeeld niet in GTA ghosttown dat er andere animaties zijn gemaakt. Dus misschien is deze feature wel Mafia Stories exclusive. P.S. Kevin, ik ben echt super blij dat jij je de laatste tijd zo inzet voor GTA Mafia Stories, greetz. Tim
gybrus Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 aliencity was ons voor... bedankt voor het compliment nu alleen nog een eiland zo geil als dat van gostown en dan hebben we een nieuwe game
kees1991 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 van dat hele ingame zetten snap ik dus echt nix meer :S die txd uit dat paketje kun je wel gebruiken en dan upload ik wel gewoon de .max file jij hebt ook max 2009 dus jij kunt wel mijn bestant openen. als je dan weer geen aars te doen hebt kun jij hem dan mischien in game zetten? het is wel de bedoeling dat elk huiz een dff en een coll heeft wand ik weet nog niet waar de huizen gaan staan en anders staan ze zo naastelkaar en past dat mischien wel helemaal niet. http://rapidshare.com/files/133514177/huiz3.max.html groetjes martijn :"D
CoolieJoolie Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Zeer mooi! Alleen misschien een idee: wanneer je in de buik schiet dat deze animatie word toe gepast, en bijvoorbeeld wanneer je tegen ze been aanschiet dat dan een andere animatie word toegepast, bijvoorbeeld dat hij gaat hinkelen. Ik weet niet of dit kan.
CoolieJoolie Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) Zullen jullie veel gebruik maken van zo'n geel marker, of wordt het gewoon naar binnen lopen zonder laad tijd? Bewerkt: 30 juli 2008 door CoolieJoolie
Thundercover Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Zeer netjes, gybrus! Het ziet er echt zo vet uit!
Wazuup Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 ten eerste kan dat allemaal in 1 col geplaatst worden.ten tweede moet die col dezelfde naam hebben als de ide waar je model in is opgegeven.. Alles in één col kan, maar hoeft niet. En het bestand IN je col moet dezelfde naam hebben als je DFF, colnaam zelf maakt verder niet uit.
gybrus Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Ziet er echt netjes uit DaBeast! Zoals hierboven al: Die deuren zou je kunnen draaien, Alleen hoe wil je er dan in? is het niet veel vetter om er tegen aan te lopen en dat die dan mee draait klopt het ook gelijk weer met de tijd waarin dit alles afspeelt
Tim Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 Het word weer eens tijd voor een screens. Dit keer is het geen omgeving, maar een auto van GTA MS, en gangsters. Nou het valt nog wel op dat het nog niet helemaal perfect is, maar in ieder geval beloofd het iets, bij de namen word het een en ander aangepast peds: deze peds zijn gemaakt door Roberto van gtaforums.com Auto: deze screen heb ik ff opgemaakt met ENB series. zonder ENB ziet deze auto er uit als een auto in SA zegmaar, met dezelfde soort 'glans' en grunge op de zijkanten. greetz. Tim
Recommended Posts