gybrus Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) luisterd je hebt 3 dff files: 1.dff 2.dff 3.dff je hebt 1 txd file waar de textures van alle gebouwen in zitten dat ziet er zo uit: main.txd -texture1.png -texture2.png -texture3.png je hebt 1!! col waar 3 apparte collision bestanden in zijn opgeslagen: main.col -1 -2 -3 1, 2, en 3 zijn de zelfde namen als de dff. hier kun je nog lege LOD's toevoegen. dan krijg je. main.col -1 -2 -3 -LOD1 -LOD2 -LOD3 Bedenk wel dat je dan ook 3 LOD dff files moet aanmaken!! in totaal heb je dan: ------------------------ 1.dff 2.dff 2.dff LOD1.dff LOD2.dff LOD3.dff ------------------------ main.txd -texture1.png -texture2.png -texture3.png ------------------------ main.col -1 -2 -3 -LOD1 -LOD2 -LOD3 ------------------------ een col is dus net als een TXD een archief met meerdere soorten informatie. dat bedoel ik dus met in 1 col plaatsen... edit: oohja in je ipl moet je dan een waarde wijzigen zodat de game weet dat er lod is en bij welke dff die hoort. Bewerkt: 31 juli 2008 door gybrus
Tim Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 in de main COL hoeft geen LOD, dat geld alleen voor GTA: Vice City. Dus wanneer je LOD doet in de main.col, dan zal je COL niet goed werken.
Wazuup Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 Ja kevin dat weet ik ook wel, maar jij zegt dat daar de oorzaak zit van kees zijn crash en dat is niet zo, aangezien je net zo goed alle losse COL's, die jij netjes in één bestand steekt, in de IMG kan pleuren.
Sande_R Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) Moet er ff weer inkomen, paar oefen signature's gemaakt: ------------------------------------------------------------------------------------------ Wat voor plaatjes hebben jullie nog nodig of kunnen beter? Bewerkt: 31 juli 2008 door Sande_R
gybrus Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) ik zeg niet dat dat de oorzaak is maar 1 van de mogelijke redenen... >>> Door Wazuup: Maar dat is het ook niet <<< Bewerkt: 31 juli 2008 door Wazuup k mot toch wat te zeiken hebben..
Tim Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 (bewerkt) @Sand_r Het ziet er mooi uit, Maar ik moet je wel helaas melden dat MS bezig is met een nieuw CDC, dat betekend dat de plaatjes waarmee je je signatures hebt gemaakt oud zijn. Maar tot nu toe zijn er ook nog geen mooie plaatjes van het nieuwe CDC. Daarom zijn de oudere nog altijd de beste P.S. je zei tegen ons dat je er weer in wou komen, maar wat was je vorige lidnaam dan. Bewerkt: 31 juli 2008 door Tim
Sande_R Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Voortaan je stocks van sxc.hu halen
Sande_R Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Voor Banchino's Jazzclub heb ik een erg vuil bord gemaakt met vogelpoep, graffiti resten en kleurvervaging door regen
Tim Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) dat ziet er toppie uit, Binnenkort ondernemen wij de volgende stap door deze borden op de juiste plaats ingame te plaatsen\\ greetz. Tim Bewerkt: 1 augustus 2008 door Tim
Galiorix Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Wat jammer dat onze photoshopper gebanned is
CoolieJoolie Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Misschien kunnen jullie New Great Effects (Klik) erbij doen, zorgt voor betere effects.
DaBeast Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Mafia Stories probeert het toevoegen van andere mods te vermijten, omdat we dan geen toestemmingen nodig hebben. Ik was trouwens al aan het denken om de effects aan te passen . Wie trouwens zelf een mod maakt en die aanbied, dat kan wel . Vriendelijke groeten, DaBeast
Galiorix Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Mafia Stories probeert het toevoegen van andere mods te vermijten, omdat we dan geen toestemmingen nodig hebben. Ik was trouwens al aan het denken om de effects aan te passen .Wie trouwens zelf een mod maakt en die aanbied, dat kan wel . Vriendelijke groeten, DaBeast [mode: mierenneuker]vermijden[/mode] Die effecten zijn wel enorm vet, als je ongeveer zoiets kan maken zou dat super zijn, al heeft het natuurlijk minder prioriteit als models ingame enzo.
Recommended Posts