Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

mag ik even een tipje geven :) (tenminste als jullie de animaties realistisch willen houden) Je hebt beschreven dat je wil als iemand wordt neergeschoten dat zijn bovenlichaam naar achteren moet vliegen. In het echt is dit niet zo. Het lichaam krijgt natuurlijk een schok, maar zakt uiteindelijk gewoon in elkaar en vliegt niet naar achteren. Mythbusters filmpje kan ik even niet vinden :puh:

B.t.w: Endorphin is heel erg aan te raden voor de animaties. Is van dezelfde makers als de Euphoria engine voor Gta IV

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

endoprhin spreekt voor zich. Maar hoe kan ik nou animaties uit endorfin naar 3ds max exporteren, om deze vervolgens ingame te zetten.

Dat heb ik me ook afgevraagd. Maar volgens mij is het mij wel eens gelukt om een animatie uit endorphin in Cinema 4d (soortgelijk programma als 3ds max) te zetten. Ik ga er nog wat mee experimenteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even de LE editie gedownload en het is best een leuk/handig programma alleen de besturing is een beetje onhandig..

exporteren is niet zo een groot probleem er is een maya script voor en via maya is er waarschijnlijk wel een manier naar 3dsmax en vanuit daar weer naar gta alleen nog even uitzoeken hoe je er nou mee animeert :puh:...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even de LE editie gedownload en het is best een leuk/handig programma alleen de besturing is een beetje onhandig..

exporteren is niet zo een groot probleem er is een maya script voor en via maya is er waarschijnlijk wel een manier naar 3dsmax en vanuit daar weer naar gta alleen nog even uitzoeken hoe je er nou mee animeert :puh:...

Ja maar het is mij al eens gelukt zonder tussenkomst van Maya.

Edit: Shit, ik kan niet exporteren omdat het de LE edition is.. Even zien of ik hem op een "andere manier" kan krijgen..

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

IRC Mafia Stories

Beste leden,

Mafia Stories heeft nu een IRC chat die we gaan gebruiken om verschillende dingen binnen MS te bespreken.

Natuurlijk zal ik je een PB sturen wanneer we op onze IRC een belangrijke vergadering hebben. Ondertussen kan je altijd ff op de IRC komen.

Om met onze server channel verbinding te krijgen, en in de Mafia Stories IRC chat te komen moet je de volgende dingen uitvoeren in je chat typ venstertje wanneer je mIRC (of deze leuke Firefox plugin genaamt Chatzilla) opstart.

typ in chatvenster: /server irc.gtanet.com

typ vervolgens in chatvenster: /j #mafiastories

greetz. Tim

>>> Door DaBeast: Editje gemaakt, ik gebruik trouwens gewoon mIRC, lekker oldscool..<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dus de channel geopend. Iemand anders had hem eerst voor mijn neus weggekaapt, maar na dagen zitten zoeken achter de user met /query heb ik hem vandaag eindelijk kunnen spreken. Gelukkig was hij bereid om de channel weg te geven. Ik en Jarno gaan de channel idlen zodat hij altijd openblijft (als je pc trouwens altijd snachts aanstaat, join de channel dan, een extra idle kan geen kwaad :puh: ). Wees trouwens lief tegen onze bot (Santa). Helaas heb ik nog wel wat problemen met de bot, hij wil namelijk nog niet bij iedereen de fast commands (!seen enzovoort) gebruiken.

Overigs vind ik best dat iedereen het adress mag weten, zo trekken we ten eerste ook meer aandacht.

Bottomline:

Praat trouwens ook aleen engels als er iemand in de channel zit die niet nederlands praat. Zo lopen we geen kans dat er mensen gaan lopen vanwege onze forreign language :) .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Muah, ik vind van niet. Waarom? Omdat je met zon channel volk kunt trekken. Ik wil er meer een dagelijkse hangout van maken, zoals het in #gostown en #myriad (myriad zijn meestal late nighters :puh: ). Zo kunnen we wip pics laten zien in de channel, en zo word het ook de meest recente update plek. Als we een private meeting willen houden (om een of andere belangrijke reden), kan ik de channel op private zetten, en de overige niet-ms leden kicken.

Als je het echt ontopic MS wilt houden -v (voice) je iemand en zet je de channel mode op +m (moderated) :puh: .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Animaties exporteren anuit een ander programma lijkt me niet echt handig, waarom? Omdat je dan eerst de goede bones en splines setup moet hebben van San Andreas. Anders gaat die animatie niet werken? Of heb ik dat nou mis? Ik heb wel eens animaties gemaakt in 3DS Max, en heel moeilijk is het niet.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Beter lezen volgende keer gewoon even dff importeren in 3dsmax.

opslaan als file importeren in animatie progje animatie maken geheel exporteren naar 3dsmax importeren in ifp klaar.

EDIT: programma ondersteund dus de al gemaakte bones <3

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...