CoolieJoolie Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Hoe heet die dff die je hebt bewerkt als ik vragen mag?
Nadine.Gtaaa Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 wooh, Echt gaaf! Die animatie is perfect! Dat idee van: CoolieJoolie Is een goed idee! Maar ik vind het zoo ook mooi!
ikt Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2008 Zeer mooi! Alleen misschien een idee: wanneer je in de buik schiet dat deze animatie word toe gepast, en bijvoorbeeld wanneer je tegen ze been aanschiet dat dan een andere animatie word toegepast, bijvoorbeeld dat hij gaat hinkelen. Ik weet niet of dit kan. Het kan: http://gtasamod.web.fc2.com/cleomod/amrifle/index.html Kijk maar eens naar de .cs file
Tim Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Damn, veel mods zijn onze mooie plannen al voor , nouja iig kunnen we toestemming vragen om die CLEO te gebruiken, maar het is natuurlijk leuker als MS zelf die mods maakt enzo. Dus we moeten een CLEO scripter vinden, die zon zelfde soort iets kan gebruiken. Maarja dit ziet er al perfect uit, hoe kunnen we dan ook nog wat mooie wijzingingen maken voor MS?, zodat het er mooier uitziet, of interessanter om het beter te zeggen. greetz. Tim >>> Door DaBeast: CLEO modeller? CLEO is een externe SCM script die in je game word gehookt mops <<< Bewerkt: 6 augustus 2008 door Tim
ikt Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Damn, veel mods zijn onze mooie plannen al voor , nouja iig kunnen we toestemming vragen om die CLEO te gebruiken, maar het is natuurlijk leuker als MS zelf die mods maakt enzo. Dus we moeten een CLEO modeller vinden, die zon zelfde soort iets kan gebruiken. Maarja dit ziet er al perfect uit, hoe kunnen we dan ook nog wat mooie wijzingingen maken voor MS?, zodat het er mooier uitziet, of interessanter om het beter te zeggen.greetz. Tim >>> Door DaBeast: CLEO modeller? CLEO is een externe SCM script die in je game word gehookt mops <<< Lol @ moddeler. Maar je kunt van de codes een beetje afleiden welke animaties moeten worden gebruikt bij welk geraakt onderdeel. Je kunt volgens mij 1 globaal script maken, die dan voor alle wapens werkt. Maar dan zit je met het health probleem, want dan is de geraakte in 1 slag dood. Dus je kunt proberen om te zorgen dat de code pas in werking wordt gesteld als de geraakte een lage health heeft.
gybrus Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Wat dacht je er van als we gewoon zegen welke animatie de game moet afspelen? Als je niks zegt over health gebeurt er ook niks met je health en zal gewoon de normale damage worden toegepast..
DaBeast Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Specifieke anims zijn niet mogelijk volgens mij, want dan heb je hit areas nodig (is mijn theorie tough, kan ook anders zijn). En dat is er denk ik (niet zeker) aleen bij het hoofd (head-shot) en de de rest van het lichaam.
Tim Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 in gta3 kon je wel armen en benen eraf schieten, in SA is dat niet meer, eigenlijk best jammer, want dat vond ik er zo bruut uitzien. In ieder geval zal het dan naar mijn theorie mogelijk zijn hit areas te maken, aangezien de engine van GTA III hetzelfde is als GTA SA, alleen dan grafisch minder gepimpt.
Tim Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) Beste mensen, ik heb weer een nieuwe render. Op gtaforums hadden ze mij aangeraden om meer details te maken, zoals trappen e.d. waardoor het er realistisch uitziet. Deze dingen moeten nog gebeuren, maar iig is dit al een aardige screen. greetz. Tim Bewerkt: 11 augustus 2008 door Tim
gybrus Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Je geeft aan wat er gebeurt als hij in een bepaald gebied wordt geraakt, dat gebied geef je dan aan waar de dummy zit. Iets van 0.5 rond de nek is animatie 1 etc.
gybrus Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Bij deze een paar concept ontwerpen voor de Hud. Info: Het wapen icoon hier een sniper is alleen te zien als het nodig is dus als je van wapen wisselt. Het zelfde geldt voor het geld alleen te zien als je in een winkel of iets dergelijks bent. Het blauwe balkje is je zuurstof alleen te zien als je in het water bent. De politie sterren zijn alleen te zien als er politie achter je aan zit. De rode balk is je health. De grijze balk is je armor. Nu had ik toch het fantastische idee om de radar schijf doorzichtig te maken opmerkingen zijn natuurlijk welkom. Ook heb ik mijn idee voor de map kleuren erin laten zien: -Blauwig gebouwen -Grijs gangetjes open plaatsen buiten de straten -Wit met zwarte omlijning straten -Groenig gras/natuur -Water is doorzichtig zoals in gta III Nu wil ik jullie keuze weten als het om de radar schijf gaat.. Zie hiervoor de pol. Voor de kleuren, plaatsing en gehele design van de Hud even een berichtje posten.
Tim Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 iig moet de border wel duidelijk zijn, dat doorzichtige water vind ik trouwens een goed idee. en dat transparante vind ik ook mooi op de kaart
ikt Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 (bewerkt) SA heeft standaard al een 'waar ben ik geraakt' sensor. Die moet je nu alleen nog toepassen. Bewerkt: 7 augustus 2008 door ikt
bart12345 Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Sorry voor de bump maar op hoeveel % zijn jullie nu? Idee: kunnen jullie cj veranderen?? ik vind hem er nu niet echt als een maffia kerel uitzien misschien een marktplein vol mensen?? met kraampjes etcetra en er een schans voor en hebben jullie al een cafetje voor de missies enzo?? ps: ik kan niet modden ps2:misschien kunnen jullie dingen uit het spel the godfather halen of de film ervan
Tim Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 ik denk rond de 15% ofzo,, want MS is begonnen aan een nieuwe stad. In ieder geval word CJ verandert, ik denk dat over een tijdje een publieke release voor MS SA eraan zal komen. Vervolgens wilden wij verder gaan op GTA IV.
Recommended Posts