Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Bij SA word het hoofd er niet echt afgeschoten. Hij word aleen heel klein gescaled zodat het lijkt dat hij weg is. Ik kijk vanavond de hitzones in, en dan kijk ik als er wat valt te coden ofzo :puh: . Armen en benen afschieten is trouwens niet echt realistisch.. Ook gaat het zowiezo niet mogelijk zijn om ledenmaten af te schieten in SA (zonder elke pedmodel opnieuw te riggen). In GTA3 zijn de ledenmaten apparte delen, zodat je ze af kan schieten (daarom zijn de peds ook crappy). Maar wat wel mogelijk is, als de hit zones er nog zijn is dat je een bepaalde animatie kan assignen aan bepaalde hitzones (been word geraakt, ped gaat strompelen..). GTA3 gebruikt trouwens geen echte ped rig struktuur..

Btw Tim, de SA engine verschilt meer dan die van GTA3 als je denkt...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk toch op een of andere manier dat het maken van animaties erg moeilijk zal zijn. Kijk in 3ds max moeten we alles handmatig animeren, want we hebben geen motion capture :7

Maar toch kunnen animaties er dan toch niet zo realistisch uitzien. We moeten er dus voor kunnen zorgen dat we bewegingen kunnen genereren m.b.v. Euphoria engine,

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mensen,

Ikzelf ben al een tijd bezig geweest met mijn eigen nieuwe CDC gedeelte. Het is nog niet af. Maar het begint tijd te worden dat er een publieke beta word gereleased voor SA, aangezien we daarna verder gaan op GTA IV.

Ikzelf heb nu een bepaald stuk van mijn gebied volgebouwd, maar ik vraag me af of het wel genoeg is voor een publieke beta. Ik denk dat mijn stadje toch te klein is. Nouja hier iig een topdown view.

Ik wil met die stukje verder gaan, en het details en genericks geven, en natuurlijk word een stuk van de kustlijn aangepast. Iig komt achter de stad crowning hills.

wat vinden jullie

greetz. Tim

post-3-1218563637_thumb.jpg

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

MS is begonnen aan een nieuwe start. Het nieuwe CDC is al voor een groot deel af, en er word over een tijdje een release uitgebracht (publieke)

Vervolgens gaan wij met Mafia Stories verder op GTA IV, zodra deze is uitgekomen, (ik krijg hem 28 november)

Ook hebben wij een IRC channel, om daar te komen typ je in mIRC of in chatzilla:

/server irc.gtanet.com

en vervolgens

/join #mafiastories

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Wat jammer dat onze photoshopper gebanned is :7

Onze photoshopper is niet meer gebanned :D

En het nu barzini

Nieuwste reclame bord

2luyykn.jpg

Hammington.

mooi reclame bord, die graffity vind ik vooral mooi en appart, lol, het komt niet vaak voor dat je graffity ziet op Reclameborden, leuk idee!

Link to comment
Delen op andere websites

jullie hebben wel iedeen hoor kunnen jullie niet eerst een versie 1 uitbrengen? want je kan wel steeds dingen blijven verzinnen maar het houwt toch is een keer ergens op?? het is niet negatieve bedoeld maar gwn jullie verzinnen zo veel!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...