Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eej,

Bij deze ook weer eens iets van mij. Ik heb het reclamebord van de jazzclub Patrick di Calzone opnieuw gemaakt. Over die eerste versie was ik ook niet echt tevreden. Ik heb twee versies de ene is veel viezer dan de ander, want ik had begrepen dat de reclame borden een beetje vies moesten zijn. Dit zijn de resultaten:

VI:

SaxoRecBordV1.png

VII:

SaxoRecBordV2.png

Wat vinden jullie ervan? Nog een andere vraag in welk jaar speelt MS zich af? Ik had begrepen dat het misschien ergens in de eighties zou worden, omdat de huidige storyline niet klopte ten opzichte van het script.

MVG,

DB10

Bewerkt: door DB10
Link to comment
Delen op andere websites

Hierboven:

lijkt me wel, graffitiy is al begin vorige eeuw uitgevonden :puh:. En MS speeld zich af begin jaren 80
Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een mooi bord, maar is het de bedoeling dat heel het plaatje 1 geheel word, dus op een vierkant vlak, of dat het reclame bord zelf in zijn vorm de saxofoon heeft?

Dat maakt mij niks uit. Als het mogelijk zou kunnen zijn dat het reclamebord in de vorm is van de saxofoon is zonder het witte vlak zou dat natuurlijk leuker zijn. Maar met het witte vlak er omheen is ook goed, dat was hetgeen wat ik oorspronkelijk had bedacht. Want ik weet niet of dat andere mogelijk is, ik zal ook ff kijken welke reclameborden verder nog moeten.

Link to comment
Delen op andere websites

In ieder geval zullen we afvoerpijpen vanaf het land in het water laten lopen.

Maar ik zie eigenlijk het nut er niet van in om toegang te krijgen tot een rioolbuis, wat moet je in godsnaam in zon riool doen. Kijk het ziet er vet uit, maar der moet ook wel wat te doen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

nou in ieder geval zijn witte vierkante reclameborde nooit echt mooi. Je moet dan minstens een foto om het vak mee te vullen. Dus ik denk dat het beter is als we de vorm van de saxo in het bord ontwerpen, met alpha kunnen we dan een mooi effect krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

In ieder geval zullen we afvoerpijpen vanaf het land in het water laten lopen.

Maar ik zie eigenlijk het nut er niet van in om toegang te krijgen tot een rioolbuis, wat moet je in godsnaam in zon riool doen. Kijk het ziet er vet uit, maar der moet ook wel wat te doen zijn.

Rioolwerkers doodschieten? :7 Of via het riool door de wc van iemands huis kruipen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Da's wel een heel leuk idee Basssss! Het zou wel spannend zijn als je moet vluchten door de tunnels en ratten tegenkomt etc. Donkere plekken zijn goed om te schuilen en geeft denk ik een leuke feature. Tja, wat verwacht je van mij als Bondfan, kan het toch niet laten;

610x.jpg

Als je zulke oude stijl kan nabootsen dan is dat echt top! Als je een riool maakt moet je niet alleen maar gloed nieuw beton doen, maar juist die oude stijl past bij MS. :Y

PS: Kan iemand van MS misschien nog even hier naar kijken, lijkt me zelf zeer mooi om het erin te hebben, maar er was niet gereageerd op mijn A4 post. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...