Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Dit project is dood.

Ik kan hierbij niks anders zeggen dan: 'Je hebt helaas gelijk.'.

Ik hoop dat dit niet het difintieve einde zal, zijn, maar de laatste tijd is mijn interesse ook naar een ander gebied gegaan, alhowel ik wel bezig met lowpoly cols voor mijn CDC,

In dit forum is MS dood, maar toch ga ik nog gedeeltelijk op de achtergrond verder. Er is helaas nu geen materiaal om te laten zien enzo. Eigenlijk best jammer. ik heb nog nooit een project voltooit, en ik dacht dat MS wel redelijk zich zal ontwikkelen, not :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zoek het persoonlijk niet om te modelen voor iets of iemand, ik model gewoon voor de lol, waar ik op dat moment zin in heb. Dat zit met filmpjes monteren wel anders, als er voor MS iets zou zijn waaruit ik een trailer zou kunnen maken, zou ik dat wel willen doen. Maar dat is er niet echt, en dat is jammer. Het zou jammer zijn als het project zo moet eindigen, we zijn namelijk een heel eind gekomen...

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,

MS is al ruim een half jaar niet actief. Dit komt helaas vanwege andere intresses en school. Maar ik vind het toch belangrijk dat hoe dan ook dit project word voortgezet. Daarom vraag ik alle leden om iets proberen te doen voor MS wanneer je tijd hebt, zoals bijvoorbeeld beginnen aan jullie stadsdeel/eiland e.d.

Ikzelf heb de moed er weer in gezet om te beginnen aan de lowpoly cols, deze zijn nu bijna klaar. Wanneer deze klaar zijn betekend dat dus, dat er nog maar een paar dingen hoeven te gebeuren voordat het ingame staat.

In ieder geval zal er nog geen trailer inzitten zolang we nog geen generics e.d. in ons nieuwe CDC hebben geplaatst, Ik durf geen schatting te maken.

Bij de release van GTA IV zal MS helaas ook weer ongetweifeld stilstaan, todat!, we de modding mogelijkheden voor GTA IV hebben uitgezocht. Wannneer deze er zijn gaan we een start maken aan onze GTA IV versie van MS.

Wat betreft MS international betreft Ik kan niet zeggen of we uberhaupt een online internationaal project zullen kunnen runnen, want ook moeten we dan om de regelmaat updates laten zien. En ongetweifeld zullen er periodes tussen zitten waarin niets gebeurt...

Maar ik kijk er graag naar uit om ons project af te krijgen, ookal zal dat 2010 kunnen worden. In ieder geval blijft MS doorgaan, en meegaan in technise ontwikkelingen e.d. op het gebied van modding.

tot zover:

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,

zoals jullie al ongetweifeld weten, staat ms al sinds een half jaar gelden stil. Dit komt o.a. vanwege andere intresses en school.

Vele van jullie zullen al zeggen: MS is dood, daar gebeurt niets meer aan. Helaas moet ik toegeven dat MS op dit moment gewoon harstikke dood is. Dit probleem hadden we al eerder ook, wat ik verschillende malen op bepaalde manieren heb proberen op te lossen, maar succesvol is het ook niet geworden.

Ikzelf ben van mening dat MS niet moet stoppen. Dit is omdat we al zo'n end zijn gekomen met MS. Ik wil kosten wat het kost doorgaan met MS, ook al zal deze pas difinitief klaar zijn in 2011 ofzo.

Ikzelf heb de moed genomen om verder te gaan met de lowpoly COLs, en er hoeven nog maar 3 worden gemaakt, van het deel wat ik ingame wil zetten.

Ik wil jullie ook oproepen om te kijken wat je nog zal kunnen doen voro MS. Voor photoshoppers e.d. en SCMers is er niets te doen nu. Maar wat betreft de modellers. Ik vraag jullie allemaal om proberen een start te maken aan je gebied waarop je modelleerd, Ook mag je mij meehelpen met het plaatsen van generics, want er komen veel Generics op het nieuwe CDC. o.a. trappen, watertorens, bomen, lantaarnpalen enz. Tot nu toe kan je nog niets doen met het plaatsen van genericks, aangezien er eerst een redelijke basis van CDC ingame moet komen, waarvoor ik verandwoordelijk ben.

Het doel van dit topic is eigenlijk om met jullie te bespreken hoe we MS weer proberen op zn pootjes te zetten.

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, Ik zou best wat willen doen, maar zoals je zegt, voor Photoshoppers is nu niks te doen. En helaas, Helaas kan ik niet modellen.. :cry: We moeten door gaan! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat er nog een aantal reclameborden moesten worden gemaakt. Je had een tijdje terug een lijstje gepost en daar stonden er nog een paar. Maar ik ben bang dat dit project toch echt dood is de afgelopen 3 dagen heeft neimand meer gereageerd. En MS International is eigenlijk ook nooit echt van de grond gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik zag deze mod, en wou mezelf misschien aanmelden voor geluid/sound of photoshoppe.

Ik zag dat jullie geen sound moddelers nodig hadden, maar het lijkt me wel leuk. Aparte geluiden voor GTA MS.

Exlusief dan hé.

Ik hoor nog wel van jullie ;).

Link to comment
Delen op andere websites

tot nu toe hebben we niets aan je, helaas. Ik denk dat we ons pas gaan bezig houden met de storyline wanneer ms al ruim bezig is voor GTA IV. Iig heb ik al wel het script klaar liggen.

greetz. tim ;)

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het zo stil is in dit topic zal ik even een reactie posten :engel:.

Die peds zien er erg goed uit, alleen ik herken de hoofden bijna allemaal uit SA, vooral die linkse van de Tagglia Family, ik kan het mis hebben omdat ze er alleen op lijken, ze zien er in ieder geval netjes uit.

Over de auto.. Nouja, wat zal ik zeggen. De vormgeving van de zijkant is gewoon bijna precies zoals de Hermes uit SA met misschien het gedeelte rond de grille van de Hustler. Ook dat middenstuk van die voorbumper komt me erg bekend voor van een auto uit SA, al kan ik zo even niets vinden in een lijst met plaatjes(misschien achterbumper van iets?). Een stuk high polier mag opzich ook wel, vooral de spatborden en lichten, maar dat kan ik nog wel begrijpen. (En nog een klein dingetje: een hoekje van het spatbord lijkt nogal door de bumper heen te steken). En dat hij zo laag ligt is wel mooi! :tu:

Oke genoeg gezeken, de stad: Die ziet er kapot mooi uit, muurtje bij dat water(?) had misschien iets lager gekunt, maar goed. Het enige minpuntje dat ik zie, is dat er weinig ruimte tussen de ramen zit van onder en boven zeg maar. Het lijkt nu bijna alsof het raam doorloopt van plafond tot vloer, aangezien de vloer in een flat meestal toch best dik is denk ik. Textures passen goed bij de maffia sfeer, lekker donker en grauw, ze zijn alleen best herhalend, maar dat kan niet moeilijk te fixen zijn, right?. Het water mag trouwens wel wat kleiner gemapt worden bij zulke renders, ookal is dat ingame denk ik wel anders gemapt als je die texture al gebruikt.. En als het al water is, ik vind het in ieder geval erg op van dat lekkere vieze schuimende stads water lijken :engel:

In die tweede screen zie ik één gebouw waarbij de ramen wel op een normale hoogte van elkaar zitten, namelijk het tweede gebouw van rechts en dan de bovenste twee rijen met ramen. Ook hier zien de textures er goed uit(zelfde gebouwen, maar goed :puh: ), texture van de grond is niet echt herhalend dus dat is sowieso mooi. Die gaten in de muur bij de trappetjes zien er ook erg leuk uit om de politie af te schudden, plankgas er heen en dan laatste moment remmen en het trappetje af rijden, politie remt niet en vliegt zo het water in :puh:.

Misschien dat je de ramen wat meer verschillende breedtes kan geven, het is nu de hele tijd allen maar ramen van zo'n beetje precies dezelfde grootte. Kan het me voorstellen dat dat effect weg is als je brandtrappen neerzet met generics, maar toch. Een leuk punt vind ik die grote grijze gedeeltes in de gebouwen, geen idee wat je daar mee van plan bent, maar misschien is het leuk om daar zo'n open kantoor iets in te maken zoals in Vice City bij die missie.

Keep it up gaste, over het geheel ziet het er érg goed uit want de pluspunten zijn bij elkaar veel meer waard dan de minpunten van hierboven.

@Hieronder: Die ramen zijn ook niet zo erg hoor :puh:. Ik zou toch wel iets doen met die grijze vlakken, je kan er natuurlijk best een paar zo laten, maar ik zou ook met een of twee wat anders doen. Succes met de cols, en ik kijk uit naar je screens :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

bedankt voor je commentaar, wat die ramen betreft heb je wel gelijk in. Maar ikzelf vind het ook iets hebben, van die hoge lange ramen. Bij de godfather zie je deze idd.

Wat die grijze vlakken betreffen, deze zijn alleen qua decoratie, ik weet zelf ook niet wat ik er mee wil, maar het ziet er trouwens leuk uit vind ikzelf.

Ik ben op dit moment bezig met ingame zetten, NOuja ik ben nu nog bezig met lowpoly cols. Maar ik kan nog niet zeggen wanneer we de eerste ingame screens zien.

greetz. tim

Link to comment
Delen op andere websites

tot nu toe hebben we niets aan je, helaas. Ik denk dat we ons pas gaan bezig houden met de storyline wanneer ms al ruim bezig is voor GTA IV. Iig heb ik al wel het script klaar liggen.

greetz. tim ;)

Oowja ik ben terug :eten: al zo`n maand :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...