Traser Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Welkom terug dan Ga jou naar Misstique wezen op Argonath xD
Tim Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) Hey, het is wel niet veel, maar ik heb basisbeginselen van mijn eiland ingame greetz. Tim Bewerkt: 15 oktober 2008 door Tim
Tim Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Hey, het is wel niet veel, maar ik heb basisbeginselen van mijn eiland ingame greetz. Tim
Wazuup Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Ziet er goed uit Tim, de atmosfeer is in ieder geval lekker duister. Keep it up.
Tim Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Beste mensen, Ik heb hier de eerste fatsoenlijke screens van het nieuwe CDC. De screens zijn op dit moment nog W.I.P. Onder andere moet ik nog de .cols fixen, en de prelightning van de .dffs. Op de huidige screens ziet de prelightning er prima uit, maar dit is alleen 's avonds, en 's nachts het geval. Ook moeten er nog een hoop generics ingame worden gezet. p.s. MS begint nu weer langzaam wakker te worden. greetz. Tim
Traser Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Nice, nice Het ziet er super uit, Het is nu ook beter, Gta MS word weer een beetje wakker, en er wordt weer wat actiever gepost. Nou screen ziet er top uit, maar jammer dat er maar 1 van de bovenkant is, wou wel wat meer zien. GL. -Traser
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Ziet er netjes uit Tim! Ik ben blij dat MS weer actief wordt
Tim Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik zit nog steeds te overdenken of ik nu het huidige CDC wat ik in 3ds max heb ingame te zetten, of dat ik juist nog een gebied erbij maak, zodat het wat ruimer lijkt, want ingame lijkt de stad niet echt ruim, maar het valt daarentegen ook niet op dat het gebied in princiepe klein is. Om een wat beter overzicht te geven, zal ik jullie hier wat reeds geposte showscreens zien. greetz. Tim
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Die zien er ook nog nice uit Ma, Wa zijn alle leden van MS>? heb het gevoel dat alleen Tim, Traser en ik on- zijn xD
Wazuup Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Je moet alleen de stad mooi afronden aan de buitenkanten, en generics. Verder is je progress echt buitengewoon, keep it up.
Traser Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Die zien er ook nog nice uit Ma, Wa zijn alle leden van MS>? heb het gevoel dat alleen Tim, Traser en ik on- zijn xD En Wazuup
Tim Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 (bewerkt) mensen ik zit met een probleem. In het begin had ik NVC gebruikt m.b.v. de massa DFF exporter. Toen had ik mooie lightning ingame, maar dit was alleen snachts. Later had ik iets aan moeten passen, waardoor ik de dffs opnieuw moest prelighten, en NVC moest toevoegen. Maar vervolgens kreeg ik het resultaat dat je alleen overdag de prelightning ziet, en dat snachts alle objecten overbelicht zijn. Ik heb dit proberen te fixen, door bij 'schone' models (waar nog geen vertex paint op is toegepast) prelightning toe te passen, maar het resultaat is niet verandert. Kan iemand mij helpen P.S. ik zoeg ook nog mensen die mee willen helpen met gernics maken, o.a. brandtrappen, watertorens, schoorstenen, prullenbakken e.d. greetz. Tim Bewerkt: 20 oktober 2008 door Tim
Recommended Posts