Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Het ziet er allemaal zeker nice uit. Misschien een beetje klein, zoals je al zei maar we kunnen beter iets releasen wat van goede kwaliteit is dan iets wat veel groter is maar dan van mindere kwaliteit is. Wat mij ook nog een aardige toevoeging leek zijn richtingsborden die wijzen naar bepaalde gebieden in CDC.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb al wat plannetjes bedacht wat betreft de indeling van CDC. In ieder geval word het gebied wat we nu hebben een oud gebied, met veel vierkante, dus ook goedkope gebouwen, Achter deze buurt komt een gracht, met daarachter nog een wat ouder stadsgedeelte, ook een beetje vierkant enzo. Maar daarachter komt weer een gebied met mooie gebouwen, met verschillende vormen.

Ikzelf ben trouwens ook op zoek naar mensen die het leuk vinden om generics te plaatsen in mijn map. Vandaaar dat ik jullie de files van CDC toegankelijk maakt:

Voor de files, Klik op download.

DOWNLOAD

btw lightning is in deze versie nog niet gefixt, maar deze heb ik nu wel kunnen fixen, alleen moet ik nog het een en andere aanpassen.

Wat vinden jullie eigenlijk van de gebouwen, want op gtaforums zijn ze bijzonder teleurgesteld omdat ze de gebouwen en onrealistisch uit vinden zien, Iig hebben de gebouwen grote ramen, maar het meerendeel hiervan was gewoon e bedoeling.

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Is een trailer ook niet handig? De laatste is al een jaar terug en wat is nou een betere manier dan een Beta aan te kondigen met een trailer.

En een vraagje hoe zit het met de radiostations zijn die er al in de Beta? En worden mijn logo's en reclameborden voor de radiostations nog gebruikt? Ik wil er anders ook nog wel één voor Mob Talk maken daar had ik tot nu toe alleen een logo bij gemaakt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is een trailer ook niet handig? De laatste is al een jaar terug en wat is nou een betere manier dan een Beta aan te kondigen met een trailer.

En een vraagje hoe zit het met de radiostations zijn die er al in de Beta? En worden mijn logo's en reclameborden voor de radiostations nog gebruikt? Ik wil er anders ook nog wel één voor Mob Talk maken daar had ik tot nu toe alleen een logo bij gemaakt ;)

Mm, ja een trailer is een goed idee.. ik zal dat is even met tim overleggen op msn :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan wel wat generics doen alleen de shit crashed momenteel. Je hebt toch geen andere scm gebruikt ofzo?

Jawel, Het is best vaag, want toen ik de SCM van mapcleaner gebruikte crashte SA, toen ik de SCM van de GTA II 3d mod gebruikte deed ie het. Ik zal je iig die SCM geven. via msn.

greetz. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die het interessant vinden heb ik hier een overiew van de stad. In ieder geval wil ik dit gedeelte in de publieke release, of het nou nog voor dat GTA IV uitkomt, of na.

P.S. dat blauwe word een gracht. O.a. moet ik hier nog trappetjes inmaken met kades, enzo, netzoals in Amsterdam.

Het grappige aan de stad is wel dat het vanuit bepaalde camerahoeken heel groot lijkt, maar eigenlijk is het in verhouding tot Los Santos e.d. gewoon klein.

butrenderln3.jpg

bigvp7.jpg

kleinzx8.jpg

big2ff9.jpg

big3tt5.jpg

greetz. Tim

p.s. Heeft iemand een idee voor een stanbeeld dat de stad CDC uitbeeld, netzoals het vrijheidsbeeld doet in New York city?.

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit, maar wat stellen die grote grijze vlakken voor in sommige gebouwen? Wat je natuurlijk als vrijheidsbeeld zou kunnen doen, is een gangster met een zwaar wapen in zijn hand misschien gewoon een skinmodel van Tommy en dat gewoon lekker groot uitvergroten :puh: Maar goed als je een gangster doet is het niet echt een vrijheidsbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit, maar wat stellen die grote grijze vlakken voor in sommige gebouwen? Wat je natuurlijk als vrijheidsbeeld zou kunnen doen, is een gangster met een zwaar wapen in zijn hand misschien gewoon een skinmodel van Tommy en dat gewoon lekker groot uitvergroten :puh: Maar goed als je een gangster doet is het niet echt een vrijheidsbeeld.

IK wist wel dat mensen uiteindelijk toch zullen doelen op de grijze vlakken ;), Nou ik kan je vertellen dat het er misschein raar uitziet, maar het is eigenlijk ter decoratie gemaakt, Helaas zitten bij sommige gebouwen deze erg lelijk. Maar dit is vaak het gevolg een polygon foutje, waardoor ik geen raampjes meer op dat vlak kon toevoegen, dus dan maak ik er maar iets van een decoratie van.

Link to comment
Delen op andere websites

Ha mensen,

Ik heb nu de roadmap van CDC al klaar xD, maar zoals jullie zien is het eiland nog erg kunstmatig vierkant, Alleen zit ik me afvragen welke punten ik kan aanpassen om het er natuurlijk realistisch uit te laten zien.

In ieder geval komt de countryside om de stad heen.

CDC ligt in het dal, dus dat betekend dat CDC omgeven zal zijn door rotsen. CDC mond wel uit aan de zee. en dat links bovenaan waar de gebouwen zijn.

Dit is overview

cdcovervieuwrp0.jpg

heeft iemand ideeen/tips/inspiratie?

p.s. Let er wel op dat dit enkel het gedeelte is waar ik me in MS mee bezig hou.

Bij MS international zullen ook andere mensen zon gebied als mij hebben (hun gebieden zijn wat kleiner als de mijne, ik had het grootste), zo is het niet noodzakelijk om hier op CDC een haven/vliegveld te bouwen. Uiteindelijk zal de hele roadmap (pakweg rond 2011) en de stad in GTA IV worden geplaatst, en worden gereleased.

Voor de SA release gebruik ik alleen de bebouwde gebieden, en camoufleer de vierkante vorm met een beetje countryside

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Beste mensen,

Hierbij laat ik jullie weer een paar screens zien, maar dit keer van het een wel heel speciaal en mooi gebouw.

Oorspronkelijk hoorde MS alleen afgen**kte kapoote gebouwen te hebben, maar het leek met toch mooier om in het 'centrum' een mega skycreeper te zetten die nog redelijk modern is.

Het gebouw is 128 meter hoog.

Ik noem hem: :sigaar:

La Gente di Appartementi :7

lagentiappartamenta1hm3.jpg

lagentiappartamenta2mx6.jpg

lagentiappartamenta3hl5.jpg

Hier ff een overviewtje van Huidig CDC

overviewlga2za8.jpg

overviewlgaze6.jpg

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...