Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Beste mensen, ik heb hier een aantal screens voor jullie. Maar zoals je ziet zijn deze nog W.I.P. Het blauwe vlak steld water voor. In de grachten zul je o.a. trappen naar de stad toe vinden en pieren, ook ga ik nog een hoop geile generics plaatsen.

tulpeninamsterdam4kb0.jpg

tulpeninamsterdam1ev8.jpg

tulpeninamsterdam2jpgqw0.jpg

tulpeninamsterdam3vr0.jpg

greetz. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey gasten,

Ik ben een hele tijd weg geweest, vanwege andere interesses (lees: World of Warcraft, meisjes, en Xbox :engel:) en school. Ik zie dat jullie gelukkig niet stil hebben gezeten en dat de mod behoorlijk vorm begint te krijgen.

Ik wil zelf eigenlijk ook weer wat gaan doen, en vroeg me af of jullie me nog kunnen gebruiken :7 Het zal zeker in het begin niet zo erg soepeltjes gaan omdat ik er weer even in moet komen, maar zeker met Gta IV opkomst heb ik wel zin om weer even aan de slag te gaan.

Oh en mochten jullie nou interesse hebben :puh:, zou iemand mij dan even het wachtwoord van de private section kunnen

PM'en? Ik hoor het wel :bier:

Max

Link to comment
Delen op andere websites

NEW Citá Di Corruzione HEAVY WIP

Beste mensen, In deze post kan je het nieuwe Cita Di Corruzione downloaden, natuurlijk is deze nog extreem w.i.p. Deze download is in ieder geval geschikt voor het plaatsen van genericks.

Vergeet niet SA mapcleaner te gebruiken voordat je CDC in SA zet.

MS-SAv 0.1.0

DOWNLOAD CITA DI CORRUZIONE

m.v.g.

Tim: Mafia Stories ©

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier nog een aantal screens. Zoals jullie misschien zien is er een hoop aan te merken aan de gebouwen. De grijze vlakken zijn decoratie.

Dat de ramen dicht op elkaar zitten heeft er mee te maken dat de ramen de hele verdieping in beslag nemen. Oorspronkelijk is het mooier als deze raampjes wat kleiner zijn, maar het is gekkenwerk om dat te fixen.

Met de juiste effecten valt het niet zo op dat de verhoudingen niet altijd allemaal kloppen :)

mafiastoriesys8.jpg

mafiastories2dr4.jpg

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ja vind ik ook, ik ben de enige die actief is,

In ieder geval ben ik nu bezig met een gracht in de stad, deze moet ik nog fftjes detaileren, en ik maak er nog een landschap omheen,

btw ik ben ook bezig met een ander gedeelte van de stad, zal ik dat eerst afmaken, zodat we een grotere stad hebben, ofz al ik me nu bezig gaan houden met details?

Link to comment
Delen op andere websites

nee,

een total conversion betekend dat de huidige spelwereld van GTA San Andreas word vervangen door een hele nieuwe spelwereld.

We kunnen wel SA erin laten zitten, maar dit zal voor problemen zorgen aangezien je dan problemen krijgt met de engine.

greetz. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,

MS international zal pas van kracht komen wanneer we naar GTA IV overstappen, In 2010 zullen we de eerste echt stappen voor MSI kunnen ondernemen.

Op dit moment zijn we nog bezig met MS-SA.

MS-SA zal bij lange niet zo groot worden als MSI, het zal over 2 eilanden beschikken: het stadsgedeelte, en het plattenland.

MS-SA is al goed opweg, en gaat zich nu focussen op de details. Hierbij heb ik het over generics, special effects, en het aanbrengen van details op bepaalde models.

Hieronder een overzicht van de progress.

MS-SA Citá di Corruzione (stadsgedeelte)

Gebouwen: 100%

Overige models: 0%

Texturing: 60%

Generics: 0%

MS-SA countryside

Countryside: ?? (wellicht crowning hills)

Hier zie je MS SA vergeleken met MSI

msisalw1.jpg

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...