Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

GTA: Mafia Stories © Trailer II,

Algemene Info

Beste mensen, Hierover was al een eerder topic.

Maar door de ontwikkelingen in MS is dat topic niet meer van toepassing, het was ook niet echt goed geregeld, en daarom gaan we daar nu verandering in brengen :)

MS heeft in de loop der tijd een heel nieuw CDC gekregen en daardoor is het orginele plan van trailer II niet meer van toepassing.

Aangezien MS word gereleased voor GTA SA en daarna voor GTA IV, heeft de SA versie dus geen verhaallijn; dit betekend dat we dus geen rekening meer hoeven te houden met de storyline.

Ik heb een geniaal, uberprofessioneel idee voor trailer 2, wat zelfs beter is als het vorige.

En dat idee zal ik later in dit topic naar voren brengen.

In iedergeval zal ik het geweldig vinden als Black Force weer het SCM werk wil doen, en Traser (dat wou hij graag :D) het filmen.

De 2de trailer van MS zal qua kwaliteit vergelijkbaar zijn met een filmtrailer.

Dit betekend dat we cutscenes zullen maken, alhoewel; cutscenes simuleren in SA zelf.

Zo is een camera is bijvoorbeeld gericht op het gezicht van hoofdpersonage e.d.

Ik heb het hierbij dus niet over een simpele overview van een autotje wat toevallig langs komt rijden.

Ook zullen we uitgebreid gebruik maken van ENB series, weersomstandigheden, en special effects. (zoals vuur e.d.)

Regeling

Voor het maken van de trailer zal ik uitgebreid en gedetaileerd de instructies geven. Zo zal ik aangeven via een kaart, op welke plaats een scene zich dus afspeeld. Ook zal ik informatie geven over coördinaten, en uitgebreid beschrijven in welke positie de camera filmt aan de hand van coördinaten bepaald in 3ds max.

Het is het beste als we gewoon appart de scenes maken, en dat we dus naderhand alles goed laten bewerken. Ook zullen de scenes kort zijn, zo word bijvoorbeeld een bepaalde handeling in een bepaald camera perspectief ogenomen.

Hierdoor hoeft onze SCMr zo min mogelijk moeite te doen om dingen perfect te krijgen.

Natuurlijk ben ik niet van plan om in mijn uppie alles voor de SCMr en Editor uit te werken. Hierbij zou ik graag hulp willen. Zo lijkt het me dus handig om bepaalde taken te geven aan degene die de trailer uitwerken.

Tot nu toe is dit nog niet van toepassing, want eerst moeten we nog een deel ingame zetten, en generics plaatsen. Ga er vanuit dat in 2009 de trailer uit zal komen.

M.V.G.

Tim

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Beste leden,

naar aanleiding van dit topic wil ik hierbij graag hebben over tot hoevere MS voldoet aan de 'TC formule, Goed idee + Goede organisatie + Goede communicatie + Ervaring + Doorzettinsvermogen = Goede TC mod'

Ik wil er graag achter komen in welke factoren wij niet zo goed scoren, en hoe we deze, rekening houdend met school e.d, zodanig kunnen verbeteren, dat MS lekker op zn wileltjes loopt.

Ik denk dat onze zwakke plek vooral ligt bij de factoren: Doorzettingsvermogen, en Goede organisatie.

D.m.v. het nieuwe MS systeem (wat ik wil gaan gebruiken voor een evt. MS international) heb ik dus vooral aandacht besteed aan het realiseren van een goed doorzettingsvermogen. Dit heb ik gedaan door een heel ander modelling/kavelverhuur systeem op te hebben gesteld. Met dit nieuwe systeem heb ik vooral gedoelt op het geven van meer vrijheid, meer ruimte, waardoor jullie meer verantwoordelijkheid voelen, maar ook beter kan doen aan de verwachtingen die je hebt in Mafia Stories (eindresultaat).

Helaas ben ik op dit moment de enige die wat doet in Mafia Stories. Maar dit komt vooral doordat er de laatste tijd geen nieuwe, uitdagende opdrachten meer zijn voor mensen buiten de Modelling scene in MS. Op dit moment is er ook niet veel te doen voor de multimedia mensen onder ons (galiorix, DB10). Een tweede trailer voor MS heb ik wel op het oog, maar tot nu toe is er alleen uitwerking op papier nodig, en dat is best saai werk :7, toch?

Ik heb het gevoel dat we op dit moment allemaal meten moeten werken aan een goede organisatie, dat we dus met het hele MS team moeten bekijken welke factoren verbeterd kunnen worden, en daarvoor heb ik dit topic gemaakt. Ik denk vooral dat we het uitwisselen van informatie moeten verbeteren, dit onder de leden, maar ook aan het publiek (denk aan screenshots e.d.), hierbij wil ik niet de enige zijn die alles in z'n eentje probeert bij te houden, ik heb jullie nodig om mij hierbij te helpen! :D.

Zo houdt bijvoorbeeld een ander crewlid (Dabeast) bij hoever iemand met z'n werk is.

Vervolgens wil ik ook nog erop aanmerken dat het bijhouden van het multimedia gedeelte heel slecht gaat, de lijst van reclameborden is bijvoorbeeld niet up to date, alhoewel deze is wel up to date. Maar Deze lijsten staan in verschillende topics gemeld, de ene is minder up to date dan de ander, en daardoor raakt men in de war.

In ieder geval heb ik er vertrouwen in dat we samen de organisatie en dergelijke kunnen verbeteren, Dus suggesties zijn hard nodig.

Zullen we het kunnen waarmaken dat we in 2009 een succesvolle release hebben, en een succesvolle overstap naar GTA IV en MSI?

YES WE CAN :7

Tim

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Overige Downloadable features

beste mensen,

Ik heb mijn script af. Ik denk nog wel dat we de namen moeten verandere, aangezien het verhaal niet klopt in de jaren 80, doordat er al personen zijn genoemt die al zijn gebruikt in de GTA storylines

download script

Tim: Mafia Stories ©

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Netjes! En ik had nog even een vraagje: Als we een release uitbrengen voor SA komen daar dan ook missies in? Of gaan we dat alleen doen in Gta IV?

In ieder geval word de trailer in SCM gemaakt. Maar we krijgen geen missies in SA versie, vermoed ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Alles is tot nu toe goed, buiten dan onze samenwerking en doorzettingsvermogen. Dat komt hoogst waarschijnlijk doordat iedereen een beetje op SA is uitgekeken, en GTA4 er veel te lang over doet om naar de PC te komen. Bij gevolg stopt iedereen met modden/modellen en verliest iedereen zon beetje de levendige modding 'spirit' . Wat dus ook betekend dat oude modders zich hoogst waarschijnlijk zich niet meer gaan bezig houden met GTA4. Geen nood: de nieuwe generatie modders word binnenkort ervaren genoeg (volgens mij dan) om het team te joinen.

Sinds kort heb ik het zelf wat drukker ivm school en vriendin, maar ben zeker van plan om weer actief te worden voor MS.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Het stukje van ENB, Is slecht voor mij. Mijn computer kan geen ENB aan..

Dus filmen word voor mij geen optie.. Ik kan het wel later bewerken etc..

en dingen Manipuleren ( photoshoppen )

Mvg

-T

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...