Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil me wel aanmelden voor MS :) Beetje laat stadium misschien, maar ik heb wel een paar leuke ideetjes.

1- Wat is je nickname? MartyCeha

2- Heb je GTA San Andreas* Ja

3- Welke functie(s) wil je doen? 3d modellen

4- Kun je models in GTA SA zetten? Ingame zetten lukt me keer op keer niet :-(

Als jullie wat van mijn "model kunsten" willen zien, kijk dan in Show Jouw Models II of vraag een rendertje aan :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een nieuw lid van deze mod, en ik wil ook echt iets gaan doen :) Ik heb ervaring met 3ds max maar ik ben geen expert. Models ingame zetten is me nog nooit gelukt, behalve wapens. Om de een of andere reden krijg ik MEd niet goed aan de praat. Anyway: het zou fijn zijn als iemand me even uitlegd waar en hoe ik moet beginnen (ik heb het belangrijke sticky topic al gelezen).

Link to comment
Delen op andere websites

In ieder geval staan de bestanden op dezelfde manier gerangschikt als de voorgaande GTA's, met een MODELS, DATA, TEXT e.d. folder. Er zijn ook IMG archieven, maar deze kun je niet met IMG tool openen, hiervoor moeten dus nog tools uitkomen.

Zodra we wat meer weten over de tools die we nodig hebben, en we uitgekeken zijn op GTA IV spelen :D , dan kunnen we naar GTA IV overstappen. ;)

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Beste,

Hierbij zal ik je wat algemene snelle informatie geven over ons systeem (zie MS international topic), aangezien dit forum voor nieuwe mensen best onoverzichtelijk is.

In MS werken we met bepaalde gebieden. Hierbij heb ik het niet over een bepaald lot waar een paar gebouwtjes op kunnen staan. Teveel lots, zorgt voor teveel lelijke verschillen. Daarom hebben we besloten dat mensen op eigen houtje hun stadsgedeelte van CDC modelleren, Waarbij we ze zoveel mogelijk vrijheid geven.

Ik heb een kaart met de stadsgebieden die je kunt huren. Er is nog geen download beschikbaar van de .max, maar ik zal die zodra ik thuis ben uploaden.

hier iig de kaart:

arealotmapmt9.jpg

DOWNTOWN1 is van mij, SubUrb2 is van iemand van GTAforums, die niets meer van zich laat horen.

Welk gebied DaBeast heeft weet ik niet precies.

Maar iig kun je aan industrial werken, of 1 van de downtowns, en suburb2

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Maar iig kun je aan industrial werken, of 1 van de downtowns, en suburb2

Ik vind het alledrie best. Ik begin eens met wat Suburbs :)

EDIT:

post-45043-1228754926.jpeg

Dit is even kijken wat voor sfeer ik wil wekken in de sub urbs, een beetje het New Jersey/Staten Island sfeertje. Hoofstraten met winkels, en daar achter wijken met vrijstaande woonhuizen uit de middelklasse

Dit is nog een über simpel low poly uitprobeerseltje dus :)

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

ziet er leuk uit. Wat voor GTA MS wel erg belangrijk is is de prelightning. We hebben besloten dat we vaste coordinaten hebben voor een skylight, deze doet vervolgens de lightning van alle gebieden genereren. Hiervoor heb je wel 3ds max nodig :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...