Basssss Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Klinkt goed! Ik kijk er naar uit.
MartyCeha Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik wil me wel aanmelden voor MS Beetje laat stadium misschien, maar ik heb wel een paar leuke ideetjes. 1- Wat is je nickname? MartyCeha 2- Heb je GTA San Andreas* Ja 3- Welke functie(s) wil je doen? 3d modellen 4- Kun je models in GTA SA zetten? Ingame zetten lukt me keer op keer niet Als jullie wat van mijn "model kunsten" willen zien, kijk dan in Show Jouw Models II of vraag een rendertje aan
DaBeast Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik weet wat je kunnen en doen zijn, en dus ben je bij deze aangenomen bij MS. Wachtwoord word szm via pb gestuurt. Succes!
Tjerk Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Binnenkort moeten we "2- Heb je GTA San Andreas" veranderen in "2- Heb je GTA IV"
NickyHendriks Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Binnenkort moeten we "2- Heb je GTA San Andreas" veranderen in "2- Heb je GTA IV" wrm dat?
MartyCeha Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Ik ben een nieuw lid van deze mod, en ik wil ook echt iets gaan doen Ik heb ervaring met 3ds max maar ik ben geen expert. Models ingame zetten is me nog nooit gelukt, behalve wapens. Om de een of andere reden krijg ik MEd niet goed aan de praat. Anyway: het zou fijn zijn als iemand me even uitlegd waar en hoe ik moet beginnen (ik heb het belangrijke sticky topic al gelezen).
Galiorix Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Binnenkort moeten we "2- Heb je GTA San Andreas" veranderen in "2- Heb je GTA IV" wrm dat? GTA IV is net als GTA San Andreas moddable!
Tjerk Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Binnenkort moeten we "2- Heb je GTA San Andreas" veranderen in "2- Heb je GTA IV" wrm dat? GTA IV is net als GTA San Andreas moddable! EUMG!
Tim Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) In ieder geval staan de bestanden op dezelfde manier gerangschikt als de voorgaande GTA's, met een MODELS, DATA, TEXT e.d. folder. Er zijn ook IMG archieven, maar deze kun je niet met IMG tool openen, hiervoor moeten dus nog tools uitkomen. Zodra we wat meer weten over de tools die we nodig hebben, en we uitgekeken zijn op GTA IV spelen , dan kunnen we naar GTA IV overstappen. Bewerkt: 8 december 2008 door Tim
Tim Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) Beste, Hierbij zal ik je wat algemene snelle informatie geven over ons systeem (zie MS international topic), aangezien dit forum voor nieuwe mensen best onoverzichtelijk is. In MS werken we met bepaalde gebieden. Hierbij heb ik het niet over een bepaald lot waar een paar gebouwtjes op kunnen staan. Teveel lots, zorgt voor teveel lelijke verschillen. Daarom hebben we besloten dat mensen op eigen houtje hun stadsgedeelte van CDC modelleren, Waarbij we ze zoveel mogelijk vrijheid geven. Ik heb een kaart met de stadsgebieden die je kunt huren. Er is nog geen download beschikbaar van de .max, maar ik zal die zodra ik thuis ben uploaden. hier iig de kaart: DOWNTOWN1 is van mij, SubUrb2 is van iemand van GTAforums, die niets meer van zich laat horen. Welk gebied DaBeast heeft weet ik niet precies. Maar iig kun je aan industrial werken, of 1 van de downtowns, en suburb2 Bewerkt: 8 december 2008 door Tim
Tim Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 op dit moment niet, ben GTA IV verslaafd xD >>> Door DaBeast: Idem <<<
MartyCeha Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 (bewerkt) Maar iig kun je aan industrial werken, of 1 van de downtowns, en suburb2 Ik vind het alledrie best. Ik begin eens met wat Suburbs EDIT: Dit is even kijken wat voor sfeer ik wil wekken in de sub urbs, een beetje het New Jersey/Staten Island sfeertje. Hoofstraten met winkels, en daar achter wijken met vrijstaande woonhuizen uit de middelklasse Dit is nog een über simpel low poly uitprobeerseltje dus Bewerkt: 8 december 2008 door MartyCeha
Tim Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 ziet er leuk uit. Wat voor GTA MS wel erg belangrijk is is de prelightning. We hebben besloten dat we vaste coordinaten hebben voor een skylight, deze doet vervolgens de lightning van alle gebieden genereren. Hiervoor heb je wel 3ds max nodig
Recommended Posts