Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...
ziet er leuk uit. Wat voor GTA MS wel erg belangrijk is is de prelightning. We hebben besloten dat we vaste coordinaten hebben voor een skylight, deze doet vervolgens de lightning van alle gebieden genereren. Hiervoor heb je wel 3ds max nodig :)

3ds max heb ik :bier:

Ik zag net dat jullie maar één wapenmodeller hebben. Kan ik ook wel doen. Mijn scene die ik tot nu toe had is trouwens helemaal mislukt :N Ik heb alle textures als .jpeg opgeslagen, wat zou betekenen dat ik alles opnieuw moet texturen. Echt een pokke karwei dus. Nouja, ik begin maar weer overnieuw en dit keer met het industrie gebied en wat wapens want bij de suburbs kwam er geen inspiratie meer uit. Voor de industriële sectie heb ik inspiratie te over.

Hier mijn verneuwkde gebied wat ik tot nu toe had:

post-45043-1229723167.jpeg

Naast die rosten zou een weg naar beneden komen, en dan beneden kwam een woonwijk in New Jersey /Staten Island stijl. Met het industriegebied ben ik iets á la Hells Kitchen of (ook weer) New Jersey van plan.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Hieronder vind je een lijst die aangeeft welke gebieden een lid heeft:

DOWNTOWN1: Tim

INDUSTRIAL: Martceya

DOWNTOWN2: vrij

DOWNTOWN3: vrij

SUBURB1: vrij

SUBURB2:vrij

klik om de 3ds max van de stadsgebieden te downloaden:

DOWNLOAD

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto: Mafia Stories ©

Beste mensen,

Welkom is ons Mafia Stories subforum, op de grootste GTA community van Nederland.

GTA Mafia Stories is een total conversin voor GTA SA en GTA IV. Op dit moment zijn we nog bezig met het klaarmaken van een release voor SA, die ergens in 2009 zal uitkomen.

Later wanneer er genoeg mogelijkheden en tools zijn, willen we GTA MS laten overstappen naar GTA IV. MS IV zal een vele uitgebreidere versie van MS zijn. Misschien dat we binnenkort naar GTAforums.com gaan, maar dit is nog niet zeker.

Voor de GTA IV versie hebben we ook een storyline klaarliggen. Maar we moeten nog even kijken hoe het loopt voordat we ons bezig gaan houden met de storyline.

Cittá di Corruzione ©

MS speelt zich begin jaren 80 af in de stad: Cittá di Corruzione, wat Italiaans is voor: 'stad van corruptie'

De hoofdpersoon is Lucas Cilli. Vanwege persoonlijke problemen heeft Lucas besloten om vanuit Liberty City naar Cittá di Corruzione te vluchten, omdat het hem te heet onder de voeten werd.

Lucas hoopt op een ander leven, maar komt toch weer in de problemen terecht.

En dit maal zijn het zijn contacten die hem eigenlijk om het leven willen brengen.

Cittá di Corruzione ©, is een donkere, akelige stad, die nog verder ten onder is gegaan als criminaliteit dan andere steden in de GTA series. Dit komt vooral doordat hier zelfs de overheid corrupt is.

Op dit moment heeft een Mafioso veel macht in Cittá di Corruzione.

Lucas Cilli is onderdeel van deze familie, maar tot zijn spijt heeft de familie zich tegen hem gekeerd, omdat iemand aan de macht is gekomen die Lucas wil vermoorden.

Setting

De setting van MS is erg duister en angstaanjagend. Heel veel gebouwen zijn oud en versleten.

De hoge moderne wolkenkrabbers staan ironisch tegenover de werkelijkheid. De verschillen tussen arm en rijk zijn enorm. Er is zwarte industrie, en het dodenaantal in de wat mindere gebieden is erg hoog.

Overdag zijn bepaalde gebieden van CDC een trekpleister voor toeristen. Maar namate het nacht word, breekt de hel los; Liquidaties, martelingen, moorden, illigale drugshandel, en criminaliteit zijn aan de orde van de nacht.

Doel

Ons doel is het neerzetten van een zo goed mogelijke donkere, angstaanjagende sfeer. Hierbij maken we gebruik van geavanceerde prelightning, en HQ textures. En natuurlijk veel generics.

Aanmelden

Als je ons wilt helpen op het gebied qua modeling, dan heten we je van harte welkom. Wel moeten we eerst eventjes je kwaliteiten goedkeuren aan de hand van voorbeelden. Je kan je aamelden in ons 'aanmeld/afmeld' forum.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dubbelpost :puh:

Progress Industrial:

Dit wordt een grote pier. Ik hoop dat we de trein op de rails kunnen laten rijden. Ook misschien een boot die al in SA zit naast de pier plaatsen. Let niet op het water. Dat is maar om aan te geven hoe het ongeveer wordt :puh:

ms6vy5.jpg

ms5os9.jpg

WIP... Ik ben van plan nog wat oude wagons op de rails te zetten, wat rondslingerende banden overal te plaatsen en nog meer van dat soort generics.

Link to comment
Delen op andere websites

ja een trein kun je heel makkelijk laten rijden op rails in SA, er zijn zelfs daarvoor al tools.

Wat betreft de boot weet ik niet. Waarschijnlijk wel met een beetje slim SCM scripten.

maar het ziet er echt Mafia uit, Dit vind ik echt cool. Nu nog ff het dak beter UVWen, prelightning toevoegen, en wat rotzooiemmers enzo. En het is nog mooier :puh:. Ook zijn bergen met afval op de pier ook supermooi.

Effe een tip. he tis mooi als je de rails zegmaar in een soort greppel laat lopen, met een grinderige ondergrond. Dat straalt meer sfeer uit,

succes:.

p.s. ik ben de laatste tijd inactief omdat mijn videokart is gecrashed. Ik ben op dit moment bezig met de kustlijn van mijn eiland. Ik weet nog niet zeker hoe ik het precies ga doen met het plattenland. in ieder geval word het veel belovend.

greetz. TIm

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

ja een trein kun je heel makkelijk laten rijden op rails in SA, er zijn zelfs daarvoor al tools.

Wat betreft de boot weet ik niet. Waarschijnlijk wel met een beetje slim SCM scripten.

maar het ziet er echt Mafia uit, Dit vind ik echt cool. Nu nog ff het dak beter UVWen, prelightning toevoegen, en wat rotzooiemmers enzo. En het is nog mooier :puh:. Ook zijn bergen met afval op de pier ook supermooi.

Effe een tip. he tis mooi als je de rails zegmaar in een soort greppel laat lopen, met een grinderige ondergrond. Dat straalt meer sfeer uit,

succes:.

p.s. ik ben de laatste tijd inactief omdat mijn videokart is gecrashed. Ik ben op dit moment bezig met de kustlijn van mijn eiland. Ik weet nog niet zeker hoe ik het precies ga doen met het plattenland. in ieder geval word het veel belovend.

greetz. TIm

@MartyCeha, Wow, Dit ziet er echt super uit :D..

Mischien een paar ideetjes.

- Een verhoging maken, ( http://www.bjbruins.nl/Treinstation%20Titisee.JPG )

- Elektrische Palen maken, ( http://www.bjbruins.nl/Treinstation%20Titisee.JPG )

- Neppe Treinen ( models van ingame ) daar zetten die daar aan het repareren zijn.

Mischien kan je hier wat mee :)

@Tim, Mischien datje een soort Van pijplijn, van et platteland de zee in kan laten lopen.

Net als in SA nu, Mischien kan er ook een Functie ana verwant zijn, maar het is leuk als Detail.

Als mijzelf.

Ja ik model nu ook, in Sketchup met VRAY, als renderaar.

In he topic Show min models II Staan ze.

Guys! "Keep Up The Good Work" :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik zat te denken of ik mijn plattenland meteen aan de stad wou laten grensen, of dat ik tussen de stad en het plattenland een rivier, of water wou laten lopen.

Eigenlijk wil ik gewoon dat het plattenland aan de stad grenst, maar dan moet ik eerst heel het plattenland maken, En dat is ook weer veel werk, Want ik wil ook een fatsoenlijke trailer dit jaar nog uitbrengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...