Tim Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 (bewerkt) Ik zoek een coordinator voor de trailer. Als coordinator ga je dus letterlijk bekijken op welke plaats de scene plaats vind. Maar daarentegen moet je ook de camera positie kunnen coordineren, wat wel een beetje inzicht en kennis verijst. Iemand? p.s. Mag dit topic worden verplaatst naar Private sektion , foutje van mij:::: gratz. Tim Bewerkt: 6 februari 2009 door Tim
Tim Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Beste leden, dit is mss het verkeerde topic. Maar ik had mijn TRAILER II topic perongeluk in het gewone forum gedaan. En het zal saai zijn als ik daar mijn plannen uitbreid zal aangeven: Dit had ik dus van TRAILER II in gedachte: GTA: Mafia Stories © TRAILER IIIntro Sessie Zwarte achtergrond met ruis. Daarna verschijnen de volgende dialogen, waarbij de muziek zich langzaam opbouwt. GTAgames.nl & the GTA: MS team presents: A whole new level of quality… This will get you the perfect atmosphere… GRAND THEFT AUTO LOGO: fade in Mafia Stories LOGO (add-on): fade in Sessie1: (opbouw) Muziek Compositie: is nog steeds in opbouw. We maken een regenachtige flyover over Cittá di Corruzione, wat vanaf grondlevel schuin naar boven gaat, en uiteindelijk je een totaal beeld geeft van de stad Citta di Corruzione, Vervolgens krijgen we een flits. (toegevoegt aan beeld, wanneer nodig) We patrouilleren door de straten tussen gebouwen heen, En zien een paar auto’s rijden, We patrouilleren langs de gracht af, waarbij we de gracht schuin van bovenaf zien, Waarbij we niet hoog boven de grond zitten. Vervolgens zoomen we in op een Steegje en horen we dat er word geschoten daarbij zien we een duidelijke flits. Daarna begint de volgende sessie, en word de muziek krachtig. Overige kenmerken: Deze scenes volgen snel opeen, het zijn zegmaar flits scenes, want tussen de scenes in hebben we een tijd een zwart ruizig beeld, en daarna zien we kort de scène. (1sec ofzo) Sessie2: Pre-opbouw Muziek Compositie: We horen duidelijk de muziek. (rustgevend) Het is overdag en we hebben een fly-over bij de kustlijn, we zien mensen lopen op bankjes zitten. We zien de markt. Vervolgens maken we een langzame overgang naar het Park van CDC. Waarbij we ook weer een flyover maken. Daarna maken we een fly-over vanuit het park richting verderop de kustlijn. Vervolgens fade het beeld uit, en gaan we over naar sessie3: Sessie3: Middenpunt/hoogtepunt Muziek Compositie: Hoogtepunt muziek/spanning Het is midden in de nacht, en dit is het moment waarop het ware straatbeeld van CDC naar voren komt. We patrouilleren door een steegje heen, waar veel rotzooi langs de kant licht. Vervolgens raken we verwikkeld in een schietgevecht. Vervolgens zien we dat iemand word doodgeknuppeld in een ander steegje, hierbij zien we onduidelijk degene die hierbij betrokken zijn. Vervolgens zien we dat er iemand word geëxecuteerd met een mes. Waarbij de camera gericht is op het bloed. Dan zien we dat er iemand word doodgeschoten, (headshot), waarbij het bloed op de camera spettert. Overige kenmerken: Deze scenes volgen snel opeen, het zijn zegmaar flits scenes, want tussen de scenes in hebben we een tijd een zwart ruizig beeld, en daarna zien we kort de scène. (1sec ofzo) Sessie 4: afbouw/einde Muziek Compositie: Muziek is zacht. Het is weer overdag, de camera is gericht op de kustlijn, Vervolgens gaat de camera in een flauwe bocht langzaam achteruit, waarbij het beeld ook langzaam wegfade. De volgende tekst verschijnt: Welcome to Cittá di Corruzione. MAFIA STORIES LOGO (add-on): fade out. GRAND THEFT AUTO LOGO: fade out Muziek Compositie: fade out
Tjerk Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Ziet er goed uit, maar gaan wie die trailer maken in GTA IV als dat kan? Of doen we het in Gta SA?
P.ZAAL Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 wat een geweldig tophic hulde aan de mensen die mods skkings enzovoort zelf maken voor games als gta af en toe een nieuw gebowtje of wapens autos enzo is ook weleens mooi en leuk
pimios Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Bump Alles ziet er echt prachtig uit. Komt er misschien nog ooit een open beta ?
bobotje Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 kunnen jullie de wapens er ook apart op zetten zodat we ze os kunnen downloaden en als ze er al staan waar kan ze niet vinden zijn voor SA toch?
Tim Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 kunnen jullie de wapens er ook apart op zetten zodat we ze os kunnen downloaden en als ze er al staan waar kan ze niet vinden zijn voor SA toch? nee, wapens e.d. worden uitgebracht bij de release
Tim Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) fftjes een updatje: Veel van deze dingen zullne helaas niet mogelijk zijn in de SA engine. Wat wel kan is bewegingen uit Endorphin naar GTA exporteren, maar hierdoor is het niet zoals de RAGE engine van GTA IV. Ik heb daarover een tutorial gevonden op gtaforums.com. Poppetjes vallen iedere keer toch op dezelfde manier. Maar het ziet er leuk uit. Netzoals die nieuwe schietanimatie die Dieter laast had. greetz. Tim. P.s> mijn pc is besteld, hierdoor zal ik vanaf dadelijk gewoon weer veel aan de slag kunnen gaan met GTA MS. Bewerkt: 20 februari 2009 door Tim
Tim Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) dubbelpost. Ik heb de pier van martyceha ingame. Zodadelijk zal ik screens posten, want thuis heb ik heel slecht internet, en op deze pc heb ik geen screens. In ieder geval een mooie update: Bewerkt: 20 februari 2009 door Tim
graafschap.b Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 wat een geweldig tophic hulde aan de mensen die mods skkings enzovoort zelf maken voor games als gta af en toe een nieuw gebowtje of wapens autos enzo is ook weleens mooi en leuk WOW de eerste keer dat IK lees/hoor dat iemand dit mooi vind van het modden op school word ik alleen maar afgekraakt. maar ik hou mijn spreek beurt er over dus ze krijgen nog wat te zien van mij! hahahahah maar leuk dat je zij dat je het wel mooi en leuk vond
Tim Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) ??, graafschap stuur vervolgens een nuttige post BTW: om weer ff ontopic te gaan, ik heb ook updates , en zon klein mini updatje is het ook niet Ik heb mijn stad aangekleed met generics, waardoor MS nu echt de professionele uitstraling heeft, waar het naar toe streeft. P.S. deze screens zijn nog wel beta, de prelightning is niet helemaal goed uitgewerkt, maar dat heeft er deels ook mee te maken dat ik niet hoger dan low quality kon doen greetz. Tim Bewerkt: 24 februari 2009 door Tim
MegaPilot Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Dat ziet er heel mooi uit! Ik heb twee vraagjes: - Kan m'n zwakke videokaart die SA op Low kan spelen deze mod aan? - Wordt er aan een mooie radar gewerkt? Dus niet zo'n radar als Grand Tani Islands, want die is echt bagger...Alleen wat wegen erop aangeduid en al de rest is groen. Succes met de mod, KUTGW!
Tim Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Beste leden, Martyceha heeft mij gevraagt zijn zooi ingame te zetten. Dit heb ik dus vervolgens gedaan. Vandaar dat ik hier jullie 3 screens laat zien. (WIP) greetz. Tim
Tim Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 ja, alleen zal hij erg haperen. Hier heb ik ook veel last van gehad. Op dit moment kan ik helaas niet veel doen aan de prelightning, omdat mijn computer nog steeds niet klaar is. En ik nog steeds op die slome laptop van mij moet werken. Op mijn nieuwe PC heb ik ook de mogelijkheid om vele mooiere screens te maken. En natuurlijk gaan die gepaard met nog meer details (zoals dingen op het dak, en putdeksels)
Recommended Posts