Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Ledenrelease: MSv0.9.1

beste leden eindelijk hebben we weer eens een update die het hoogstwaarschijnlijk wel zal doen. In deze post zal duidelijk de features aangeven en de download link:

features:

-(new)CDC TIM gedeelte

- generics!!

-Wegennet (BUGGIE)

bugs:

- lightning

- collision bugs

- sommige gebouwen niet in juiste verhouding

>>DOWNLOAD<<

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nouja ondanks dat het er goed uitziet zijn er nog een heleboel dingen die nog gefixt moeten worden.

-Er komen meer generics (op de straat)

-Verkeer is een hopeloos gaos :D

-lightning niet overal even goed

De volgende dingen zijn in aanvang:

-verdere gebouwen in de stad ingame zetten

-generics toevoegen

-nog eigen generics maken, zoals marktkraampjes, e.d.

Volgende week zal ik hele mooie screens kunnnen leveren omdat ik mijn computer dan weer terug heb.

Hierop doet SA het goed, en kan ENB worden toegepast. En hierdoor kunnen we dus mooi een trailer maken :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er strak uit jongens! :tu:

Btw blackforce, wil jij nog steeds met je SCM skills, een van de meest mooiste MS trailers ooit maken?. Ik heb de scenes al uitgewerkt. Hierin staat bijvoorbeeld een flyover over de stad, een rijdende auto enz.

greetz :D

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er strak uit jongens! :tu:

Btw blackforce, wil jij nog steeds met je SCM skills, een van de meest mooiste MS trailers ooit maken?. Ik heb de scenes al uitgewerkt. Hierin staat bijvoorbeeld een flyover over de stad, een rijdende auto enz.

greetz :D

Woei, Tim, het ziet er super uit :)..

Ik ben echt aan het wachten op de release van de eerste alpha/beta ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,

Ik heb mijn PC terug!, en dat betekend, zoals ik jullie had beloofd, dat er nu een aantal hele mooie screens aankomen. Nou hier zijn ze ;)

toch zit het probleem hem in de lightning, en in de COLS van de gebouwen. Ook moet ik nog de deuren bij de onderverdiepingen texturen. Dus dit is nog lang niet het eind resultaat :D

msnewhq5.jpg

msnewhq.jpg

msnewhq2.jpg

msnewhq3.jpg

msnewhq4.jpg

greetz. Tim.

@dabeast: Zal jij deze screens in de blog kunnen posten?. Ik kan dat op een of andere rare manier niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Beste mensen,

een tweede gedeelte van CDC heb ik nu met de juiste Day vertex colors/prelightning ingame. Alleen zit ik met een dilemma. De bomen geven MS een speciaal karakter, maar dat karakter geeft mij het gevoel dat het Gostown paradise is, wat vinden jullie?, kan ik mediteriaanse vegetatie gebruiken voor in MS?, of verpest dat het Mafia karakter.

Hier heb ik iig screens, De screen waarbij CJ een hoedje op heeft is nog van het oude Citta di Corruzione, deze screen heb ik iig erbij gedaan om de vegetatie van het vorige CDC te vergelijken met het huidige CDC.

showlot43.jpg

msnewhq9.jpg

msnewhq11.jpg

msnewhq12.jpg

msnewhq13.jpg

msnewhq15.jpg

msnewhq14.jpg

greetz. Tim, please geef comments :)

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...