Tim Geplaatst: 17 maart 2009 Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 De palm is te lowpoly vergeleken met de scene, zegt ParoXum op GTAforums.com. Dus de bomen gaan we ook upgraden, nouja, in ieder geval de palmen. greetz
Tim Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 (bewerkt) beste leden, Al een hele lange tijd maak ik gebruik van skylights, helaas geven deze niet echt een gegarandeert realistisch licht effect. Vandaar dat ik vanaf heden daylight systems ga toepassen in MS, netzoals is gebruikt in Gostown paradise. Dit daylight systeem kan je instellen naar land, zo kun je bijvoorbeeld van die ene dag het daglicht 'toepassen' op je models van bijvoorbeeld Rome. Ik heb gekeken welk land en datum het mooiste effect geeft. Hierbij heb ik lissabon en wat steden in Italy gebruikt. Natuurlijk is het daar erg zonnig. En uiteindelijk geeft dit toch een wel mooi, maar overlighted effect. Ik heb pas een tutorial gemaakt die de daylight methode uitwerkt. Wat o.a. ook handig is voor andere projecten. In ieder geval heb ik nog niet de juiste instellingen gevonden die voor MS ruim van toepassing zijn. Daarom ben ik hier op zn ParoXums mee bezig maar mijn vraag is dus welk land/stad/datum het beste bij Cittá di Corruzione past, volgens jullie greetz. Tim Bewerkt: 20 maart 2009 door Tim
Traser Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Omg.. Super werk Tim Echt nice.. Als je het in Gta IV krijgt, is het dan nog steeds dezelfde Belichting? Mvg -Traser
Traser Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Een paar ideen. Ondergrondse metro. Een ondergrondse metro met een Splitsing in het midden, zodat je 2 kanten op kan Ook een mogelijkheid om een geheime savehouse in een stuk te plaatsten, waar je bijvoorbeeld alleen door de metro gang kunt komen. Work in progress Zoals je in veel TC`s ziet, is er bijna niks "Fout", Ik bedoel dit, met wegen waar aan gewerkt word. Het zou leuk zijn als er ergens een gebouw/weg, of iets anders is, waar paaltjes omheen staan, en werklui rondlopen, Mischien leuk als reclamebord van het bouwbedrijf "GTAG Working, Only gta shit". Het werken van de mensen zal wel in SCM moeten, maar zal niet al te moeilijk zijn
Timske Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Deze mod word fantastisch!!! Ik weet zeker dat deze mod as warme broodjes gedownload word
Tim Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 (bewerkt) update Mafia Stories, CDC gedeelte II greetz. Tim Bewerkt: 7 april 2009 door Tim
MartyCeha Geplaatst: 7 april 2009 Rapport Geplaatst: 7 april 2009 Nice Tim We zijn bezig en binnenkort heb ik ook updates van m'n industrie/haven gebied Ook zullen er meer generics zijn
Tim Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 (bewerkt) Algemeen: beste mensen, Het is me opgevallen dat vele van jullie het process van Mafia Stories willen inzien, vandaar dat ik dit topic maak. Hierin proberen alle leden voortaan zo goed mogelijk hun process bij te houden, door te vermelden hoe ver ze zijn, en wat ze nog willen doen. (dus niet alleen percentages) Het Team:: Helaas we zijn er niet onderuit gekomen, maar op dit moment beschikt MS alleen over 2 actieve modellers, namelijk ik en Martyceha. Het is jammer dat Dabeast, en Gybrus nog maar weinig aandacht besteden aan het modellen. Op dit moment zijn de photoshoppers ook werkkloos , aangezien er op dit moment niet echt veel vraag is naar reclame borden, maar in ieder geval wil ik wel wat grafisch laten zien als de 2de trailer uitkomt TRAILER II Op dit moment zijn ik en Martyceha hard bezig met het maken van onze gebieden, zodat wij deze kunnen tentoonstellen in de trailer. Dit process is bijna klaar, maar soms zitten we nog wel op de details te gissen. Hoogst waarschijnlijk zal je het meeste te zien krijgen van Citá di Corruzione downtown (het gebied wat ik maak). daarnaast laten we wel wat zien van het industrie gedeelte waar martyceha op dit moment mee bezig. Ikzelf ben nu bezig aan het tweede 'gedeelte' van downtown. Mijn proces Netzoals in gedeelte I moeten we nog generics op de daken mappen, en wellicht wat vuilniszakken en dozen plaatsen. Dit tweede is echter wel een twijfel geval, want dit gebied moet toeristisch zijn. Ook moet de kustlijn nog verandert worden zodat het op rotsen staat. Dit had ik eerder wel gemaakt, maar ben daarna al die shit kwijtgeraakt. In ieder geval hoeft de stad nog niet helemaal op rotsen te staan voor de 2de trailer, die er vrij waarschijnlijk aan zit te komen. Over het algemene process (gedeelte I en II) is gedeelte II vrijwel klaar. (inc prelightning), dit geld overigings ook voor gedeelte I. Maar op gedeelte I moeten nog wel alle benedenverdieping ramen getextured worden. Voor screens check Official PPT greetz. Tim Bewerkt: 11 april 2009 door Tim
MartyCeha Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Mijn Proces Ik ben bezig met het haven/industriegebied van CDC, op dit moment ben ik bezig met het maken van de map. Het eerste deel staat ingame, de grootste uitdaging nu is om de map vol te krijgen, voor mij is dat een gebied van ±500 × 400 meter, waarvan ik nu zo ongeveer op een derde zit. Het is nu een kwestie van pakhuizen, fabriekspanden en fabrieksterrein maken.
Tim Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 onze martyceha is nog steeds niet uitgekeken op het industrial gebied. En heeft daardoor al grote vooruitgang geboekt. Hier wat screens van zijn fabriek
Wazuup Geplaatst: 12 april 2009 Rapport Geplaatst: 12 april 2009 Ik kan het van die screens niet echt goed beoordelen, maar denk dat het er wel aardig uit ziet.
pimios Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Nice kan niet wachten tot hij uitkomt.
Revolution-Designer Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 Zal ENB series standaard bij de download zitten of gebruiken jullie de mod om de screens en trailers mooier te laten lijken? Grtz RD
Tim Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 (bewerkt) Wapens, peds, voertuigen by Roberto Beste mensen, op gtaforums.com zijn er ook wat leden van ons actief, een lid die actief is voor Mafia Stories is Roberto. Eerst dacht ik dat roberto ook de moed had opgegeven, maar hij was schijnbaar bezig met een heel pakket van wapens, peds, en voertuigen voor Mafia Stories. In de volgende release zal dit pakketen in MS zelf inbegrepen zijn, Maar ik kan nog neit zeggen wanneer we die tweede release zien. in ieder geval hier een screen: greetz. Tim Bewerkt: 21 april 2009 door Tim
Flashingdemon666 Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Ik heb net even in het 'Mafia Stories ©: Algemeen process' topic gekeken maar die voertuigen zien er enorm vet uit! Het heeft ook zo'n perfecte Mafia sfeer! Die roberto kan echt goed moddelen.
Recommended Posts