Tim Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 eerlijk gezegt moeten wij daar nog over nadenken. Het probleem is echter dat er ook mensen zijn die ENB niet kunnen draaien, waarschijnlijk zal de mod er bij inbegrepen worden, in ieder geval heb ik toestemming van boris vorontsov meen ik om deze mod te gebruiken.
Revolution-Designer Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Geplaatst: 21 april 2009 Oke, dan weet ik dat ook weer. maar ik heb nog een klein vraagje, komt er ook nieuwe muziek in MS?
Tim Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Oke, dan weet ik dat ook weer.maar ik heb nog een klein vraagje, komt er ook nieuwe muziek in MS? dat kan ik niet met zekerheid zeggen, misschien in een 2de beta van de publieke release die eraan zit te komen. greetz. TIm
Djmaddox Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Bump... Is een Baksteen aan een ketting geen leuk wapen voor bij GTA: MS?
Tim Geplaatst: 26 april 2009 Rapport Geplaatst: 26 april 2009 leuk idee maar er zijn niet echt wapens in SA beschikbaar die vervangen kunnen worden, door een baksteen of een ketting,
Tim Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 ha mensen, ik heb weer eens wat updates voor jullie. check: greetz. Tim
MegaPilot Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Dat is nice!!! Wanneer komt er een release?
Tim Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Dat durf ik niet te zeggen, de volgende release zal iig nog alleen voor leden zijn. gr. Tim
Timske Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Misschien met de dozer al die troep wegschuiven Ziet er goed uit. KUTGW
Tim Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 nou weetje wat het grappige is, Er zit een verhaal achter waarom er zoveel zwerfafval is in CDC. En dat is omdat het meerendeel van de vuilnisverwerkingsindustrie in handen van de mafia is, en dat deze alleen worden gebruikt voor witwaspractijken. Dit scenario heeft zich ook in het echt plaatsgevonden in italie. greetz. Tim
Flitskikker Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Het ziet er allemaal mooi uit, mijn complimenten! Enkel vind ik de speler en de auto's wat te donker, maar dat kan ook aan mijn beeldscherm liggen. Mvg, Flitskikker
Tim Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Dit probleem kan inderdaad aan jou beeldscherm liggen. Maar waarschijnlijk ligt het aan de collision file, Deze heeft nog geen prelightning. Waardoor CJ, en andere dingen donker overkome. m.v.g. Tim
elyo Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 hey ik heb deze mod nu al zolang als de eerst aankondeging en ik ben een maand of 8 gestopt met kijk dus ik will me graag op geven voor photoshop ja ik heb gta sa ik gebruik adobe photo shop cs3 extended ik ben nog niet lang an texture maar ik well helpen dus ik hoor het well greetz elyo
Basssss Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 leuk idee maar er zijn niet echt wapens in SA beschikbaar die vervangen kunnen worden, door een baksteen of een ketting, Zonder ketting dan? (Satchel Charges)
Tim Geplaatst: 10 mei 2009 Rapport Geplaatst: 10 mei 2009 beste, op dit moment zijn we alleen op zoek naar ervaren modellers. dus helaas we hebben nu geen photoshoppers nodig in ieder geval bedankt voor je aanbod greetz. Tim
Recommended Posts