Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Beste mensen,

Voor wat process te tonen heb ik een eenvoudig filmpje van MS gemaakt, en deze op youtube geplaatst. Je kunt de Teaser hier bekijken

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Beste mensen,

Voor wat process te tonen heb ik een eenvoudig filmpje van MS gemaakt, en deze op youtube geplaatst. Je kunt de Teaser hier bekijken

Het filmpje werkt niet..

Kun je anders de link geven ?

Edit:

Heb het gevonden :D

Bewerkt: door pimios
Link to comment
Delen op andere websites

1- Wat is je nickname?: Royboow, binnenkort Snowleopard

2- Heb je GTA San Andreas: Nee, binnekort ga ik hem kopen

3- Welke functie(s) wil je doen?: 3D Modden

4- Kun je models in GTA SA zetten?: Nee

Ik ben nog net begonnen met sketchup modellen, maar ik doe alles wat ik kan, alleen kan ik geen mooie textures maken

Royboow

Link to comment
Delen op andere websites

Een paar ideen.

Ondergrondse metro.

Een ondergrondse metro met een Splitsing in het midden, zodat je 2 kanten op kan

Ook een mogelijkheid om een geheime savehouse in een stuk te plaatsten, waar je bijvoorbeeld alleen door de metro gang kunt komen.

een ondergrondse metro lijkt me wel vet, ja

maar dat je alleen via een metro in een huis kan komen.... nee, als je zoiets wil doe het dan via de metro en een zijstraatje ofzo

Bewerkt: door Yay__Creec
Link to comment
Delen op andere websites

Thanks marty, je maakt toch het industrial gebied ? Die laatste screens in het private ptt zagen er vet uit.

Yay-creec, Als het originele GTA:SA werkt op je cp, werkt deze ook :)

Mocht het nou blijken dat de mod het op wat oudere pcs het niet doet, dan zullen we een versie maken met mindere graphics.

Link to comment
Delen op andere websites

eey ik kan niet modellen of wat dan ook, maar mischien kan ik op internet auto's of geluiden of wat dan ook zoeken??

Ik heb gta, en mijn nickname is YaY__CreeC.

Ik wil wel dingen zoeken of een trailer maken, dat lijkt me ook wel vet.

Ik weet hoe ik models in GTA SA moet zetten (ik doe dit al 2 jaar, dus ik weet hoe dat allemaal moet ^_^ )

ik kan ook wel overweg met fraps: (youtube filmpje)

http://www.youtube.com/watch?v=UbGeIEjog7o

als je me nodig hebt, weet je me te vinden

Bewerkt: door Yay__Creec
Link to comment
Delen op andere websites

RoyBoow,

Onze voorkeur gaat naar 3Ds Max, sketchup mag maar dan moet de kwaliteit wel goed zijn. Kun je iets laten zien van wat je hebt gemaakt?

Textures 'maak' je trouwens niet , je bedoelt waarschijnlijk dat je niet goed bent in het texturen van models ? (het toepassen van textures op je voorwerp)

Yay_Creec,

Auto's of geluiden hebben we inderdaad nodig, je moet voor auto's wel toestemming vragen aan de auteur, als je dat doet dan mag het en zouden tim en ik dat erg op prijs stellen.

Wat betreft de trailer, er komt waarschijnlijk geen nieuwe voordat een 2de deel van het eiland in het spel staat. Dit word dan suburbs1, mijn deel. Als alles een beetje mee zit is die in de zomervakantie ergens af. Dan gaan we het over een trailer hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zal een paar pics uploaden van een flatje, nog helemaal kaal, maar et balkonnen,deuren en terras

Ik ben pas net begonnen, laat dat duidelijk zijn

Picture2.png

Picture1.png

Bewerkt: door RoyBoow
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...