Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dabeast heeft permissie gekregen van Mc-Kay.

Maar we gaan voor VC omdat de meeste modders niet sa hebben of er niet mee overweg kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat, probeer er even wat meer detail in te verwerken, dit is namelijk een beetje vrij simpel. Misschien kan je een apart platform maken waarop een heli kan landen en misschien nog een trappetje voor het deurtje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat het simpel is, ik was ook nog maar net begonnen.

Maar dat van dat aparte heliplatform is wel een goed idee.

Ik ga eraan werken.

EDIT:

Ik ben bezig geweest om het wat beter te maken, en kijk eens aan:

24pa.jpg

Bewerkt: door mickey
Link to comment
Delen op andere websites

k heb een ijzere pijp gemaakt, toen zag ik de ketting staan bij de post van roadrunner :):

ijzerepijp7xf.jpg

EDIT: ff knuppel bij gemaakt.

beetje rare texture mschn, maar dat kan natuurlijk altijd verandert worden :puh::

ijzerepijp33ey.jpg

ijzerepijp20vr.jpg

Bewerkt: door Crusader
Link to comment
Delen op andere websites

Info

In MS VC had Seashore nog 2 eilanden naast elkaar. Nu in MS SA heeft het gewoon één eiland, dat is het rechtereiland. Het linkereiland word geschrapt, de brug gaat tevens nu naar Crowning Hills. Omdat het eiland nog steeds erg groot is heb ik de lot verhuur in 2 delen gesplitst.

Vanwege de MS SA conversion worden de lots op dit eiand alleen nog maar in SA gezet. Als je toch nog lots voor dit eiland wilt maken dien je je opnieuw aan te melden voor MS SA, let er wel even op dat je die dan ook zelf in sa kunt zetten. Ook zijn de ID nummers gewijzigd, let daar even op.

Info

De lots worden vanaf nu gedaan door Tim, zie de post hieronder.

ID nummers

Hier kun je de ID nummers vinden van elke lod op Seashore.

Elke lod heeft 10 ID nummers, dat wil zeggen dat je COL bestanden van ogeveer 3000 poly's kunt maken.

Lot 1: 5050 t\m 5059

Lot 2: 5060 t\m 5069

Lot 3: 5070 t\m 5079

Lot 4: 5080 t\m 5089

Lot 5: 5090 t\m 5099

Lot 6: 6000 t\m 6009

Lot 7: 6010 t\m 6019

Lot 8: 6020 t\m 6029

Lot 9: 6030 t\m 6039

Lot 10: 6040 t\m 6049

Lot 11: 6050 t\m 6059

Lot 12: 6060 t\m 6069

Lot 13: 6070 t\m 6079

Lot 14: 6080 t\m 6089

Lot 15: 6090 t\m 6099

Lot 16: 7000 t\m 7009

Lot 17: 7010 t\m 7019

Lot 18: 7020 t\m 7029

Lot 19: 7030 t\m 7039

Lot 20: 7040 t\m 7049

Lot 21: 7050 t\m 7059

Lot 22: 7060 t\m 7069

Lot 23: 7070 t\m 7079

Lot 24: 7080 t\m 7089

Lot 25: 7090 t\m 7099

Lot 26: 8000 t\m 8009

Lot 27: 8010 t\m 8019

Lot 28: 8020 t\m 8029

Lot 29: 8030 t\m 8039

Voorbeeld:

Ik heb lot 15 en mijn lot bestaat uit 3 dff bestanden, dan gebruik ik: 6090, 6091 en 6092 voor mijn gewone objecten. En ik gebuik: 6093, 6094 en 6095 voor mijn LOD objecten.

Bewerkt: door Blaster27
Link to comment
Delen op andere websites

In dit topic kun je informatie vinden over crowning hills.

total progress: 100%

ingame: 100%

generick en models: 0%

TEST statuss

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...