Blastov Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Crusader die wapens zijn in een woord: GRUWELIJK
gangster007 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 1- Wat is je nickname? 2- Heb je GTA Vice City?* 3- Welke functie(s) wil je doen? 4- Kun je models in GTA Vice City zetten?** 5- Met welk tekenprogramma werk je?*** 1. gangster007 2. ja 3. Béta-tester 4. - 5. -
DaBeast Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Aangenomen , welkom in het team! Gelieve me en Blaster27 je MSN te sturen via PB. Veel plezier, enjoy youre stay. Greetz
Blastov Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Wel leuk gebouwtje mickey. Model door: Crusader Texturing door: Blaster Status II:
Jorge_F Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik moet zeggen Blaster, het begint er al op te lijken . Nice gun, echt zeer mooi gemodelt. En ook het Industrial Island (als ik het goed zeg) begint al aardig vol te raken .
gangster007 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) http://images.cjb.net/a4091.bmpals je achter om kijkt wordt ervanzelf een motor Spawnt ik weet niet of het een bug is Bewerkt: 7 mei 2006 door gangster007
DaBeast Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Dat is zo geSCM'ed. Omdat er nog geen auto's rondrijden. Ook als je "c" ingedrukt houd vlieg je, dat is ook geen bug. Greetz
gybrus Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 nice nice ik heb trouwens sins vandaag the godfather ik zou kunnen proberen om zo'n wagen te converteren maar kan moeilijk worden wat denken jullie?? @da beast lol prullenbak in fik.(of iets anders ) @Iedereen die een moddel heeft geshowd. Woot die zien der vreet gaaf uit. die met dat platform is LOOOOL greets gybrus. even aan iedereen in de mod en buiten de mod hou jullie alstublieft aan deze regel. post hier screens van je moddels en geef ze een rate. ga dus niet opeens discuseren over dingen die hier niet thuis horen. dank u.
Flame^ Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 @mickey Ik wou even wat opmerken opje UVW map, hij is zwaar onrealistisch namelijk. Je hebt op de top van je gebouw een soort mini muurtje geplaats, dat hoort dus niet heel erg groot te zijn. Maar als je naar je UVW kijkt zie je dt de ramen ongeveer even groot zij op dat muurtje! Dat kan dus nooit kloppen, probeer er even wat aan te doen .
gybrus Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 wat jij zegt zijn toegevoegde opties voor de leden om makkelijker naar bugs te zoeken die pcj is een tread de c druk vlieg ding is een tread alles gecoded je kunt dit in 1 2 3 er weer uithalen maar voor ons is dit even wat makkelijker. in de p beta wordt dit er natuurlijk uitgehaald. greets gybrus
mickey Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Ik wil me graag ook nog aanmelden als auto converter/aanpasser. Als je werk van me wilt zien, check dan dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=26528 Greets, Mickey Bewerkt: 7 mei 2006 door mickey
Blastov Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Gangster, je post steeds dingen die geen bugs zijn, Let op: texturefoutjes, crashes, niet goed gempate objecten etc.
Recommended Posts