DaBeast Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Die is mooi, KUTGW. Aleen nog die poster een beetje UVW'en . Dan is ie perfect . Greetz
Blastov Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Kijk, dat is nou een gebouwtje van kwaliteit. Keep it up.
gybrus Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 VOOR WELK EILAND??? mooi gemoddeld mischien meer detail als het voor seashore is mischien zulke zoneschermen. greets gybrus
Flame^ Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Seashore, zonneschermen vind ik overigens helemaal niks. Ik laat het zo, simpel, maar wel oke.
Tim Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 @Big Smoke: KUTGW, dit is nou echt een gebouw in de mafia stijl die wij in onze gedachte hebben, zeer goed.
gybrus Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) interesant verhaal. lijkt me leuk om dat zo te spelen. ik heb wel een idee voor de intro film en de omkoop doel/missies. intro filmpie. je start in je huis de hele familie is er. je stapt in een limo, langzaam rijd je naar een kerk. (interieur kan ik maken maar dat komt zo aan bod.) in de auto zitten de hoofd personen te praten over wat er is gebeurd. beeld vervaagd. beeld komt terug. de limo stopt voor een mooie kerk. camera change. de camera licht bijna op de grond het kijkt een beetje omhoog. de hoofd personen lopen de kerk binnen. op alle kerk banken zitten in zwart geklede mannen en vrouwen. camera gaat rustig omhoog. 1 van de carakters kijkt in een doods kist die helemaal van voren staat. naast die kist staat een pastoor(ik weet niet hoe je dat schrijft kan ook dat zo'n man anders heet) de eerste hoofd persoon gaat weg en de andere komen ook kijken. in de kist ligt dus het lijk van de vermoorde .... (naam vergeten) de camera kijkt nu door de hele zaal de pastoor begint te praten. beeld vervaagd. de hoofd personen stappen weer in de limo. reiden terug naar dat huis. stappen uit lopen het huis in. Intor klaar missie tje waar je dan die vergadering op het begin ziet en dan moet je dingetjes doen. nou leuk idee??? als je wilt dat de mensen denken die gozers zijn boos omdat die man is vermoord moet je het wel laten zien vindt ik anders gaat het opeens over iets en snap je der nog geen r*et van. greets gybrus die omkoop doel dingen die komen wel later als jullie dit goed vinden... EDIT: nog een idee maar dan ook een snel idee. in het begin zie je een vent die een beetje kletst en zegt dan i gona tell you my storie about what has happened. beeld vervaagt en dat intro filmpie start. Bewerkt: 8 mei 2006 door gybrus
Blastov Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) De nieuwe bespreking van de week is: MS-SA, MS-VC, hoe gaan we het aanpakken ? Mijn mening, We houden het voorlopig op VC. We maken alle 4 de eilanden af deze bestaat uit 5 periodes: 1. Industrial Island 2. Seashore deel 1 3. Capital Island 4. Seashore deel 2 5. Dabeast zijn toekomstige eiland Ook wil ik dat alle eilanden zijn voorzien van peds\cars\boats paths. Ik wil er ongeveer 12 tot 18 missies in hebben. Als laatste wil ik dat alle lege plekjes zijn opgevuld met bomen en dat soort dingen. Ook ben ik van plan om aan het VC:MP team te vragen voor een multi-player mode totdat die van Mc-Kay af is (de maker van de hack). Wanneer dit allemaal af is vind ik dat we het maar moeten laten zoals het is. Kortom geen sa conversion of nieuwe eilanden. Bewerkt: 8 mei 2006 door Blaster27
gybrus Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 hm ik vindt het ok maar 18 missies??? is dat niet wat weinig? ik weet het missies coden is hard maar we kunnen het toch proberen? en wat in die tekst staat over gang fights dat wordt niet zo makkkelijk voor vc denk ik. greets me
Crusader Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 mn lot bijna af (gas bedrijf), alleen nog wat kleine dingen en ff texturen. hope you like it.
gybrus Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 @crusader lol ik dacht even achtbaan jeej. maar toen zag ik dat het buizen waren mooi gedaan mischien een gaspomp?? zoals in sa.(een kapotte mischien?) greets gybrus
Blastov Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Ik vind op zich een storyline niet nodig, dat word toch veel te moeilijk. Gewoon iets van 15 missies achter elkaar.
gybrus Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) weet je wel hoe snel het dan saai wordt... ik vindt dat we goede coders hebben en storie line is gewoon cutscenes op verschillende plaatsen deze storie line komt dan in de full release. niet in de beta als we al de moeite gaan doen om een eiland te converteren waarom is een gewone storie line dan weer te moeilijk. ik had niks gezegd van ingesproken teksten.... voordelen van een storyline 1het is leuker je zult het spel vaker overnieuw spelen. 2je komt de charakters tegen in het verhaal ze zullen een rol spelen in het verhaal het is niet gewoon ja gozertje klaar. 3 de missies zullen veel leuker zijn. nadelen 1de animaties kunnen moeilijk worden maar ik zou eigenlijk gewoon goed naar de vice city cutscenes kijken. daar zie je dan veel informatie. 2het zal wat meer tijd kosten. maar wat maakt dat nou uit vice city is ook niet in een week gemaakt. en dan heb ik dit natuurlijk niet voor niks zitten typen. Enjoy Op verzoek van Tim zal ik alvast een klein begin maken aan de story line. Het begin Intro scene. Old men: Welcome in my house. I’m ……… but you can cal me …..(nog effe geen naam.) I now that you are part of the chilli family. There are many rumours about your family you now.? But let me tel my side of the story. Kerk scene. Kleine uiteg wat gaat gebeuren. Je start in je huis de hele familie is er. Je stapt in een limo, langzaam rijd je naar een kerk. In de auto zitten de hoofd personen te praten over wat er is gebeurd. Lucas Cilli:I’m going to kill the person who killed my brother. Joey Leone: Man relax you don’t even now who did it. Lucas Cilli: You are right.. But I surely going to find that out. Salvatore: Ok guys stop it we are going to discus that later. (in de vergadering.) beeld vervaagd. beeld komt terug. De limo stopt voor een mooie kerk. camera change. De camera ligt bijna op de grond het kijkt een beetje omhoog. De hoofd personen lopen de kerk binnen. Op alle kerk banken zitten in zwart geklede mannen en vrouwen. camera gaat rustig omhoog. 1 van de characters kijkt in een doods kist die helemaal van voren staat. Naast die kist staat een pastoor. (Heeft hier geen grote rol.) De eerste hoofd persoon gaat weg nu komen de andere kijken. In die kist ligt dus die broer. De camera kijkt nu door de hele zaal de pastoor begint te praten. Beeld vervaagd. Beeld komt terug. De hoofd personen stappen weer in de limo. Gaan terug naar het huis. Aangekomen Stappen uit lopen het huis in.(zal waarscheinlijk op seashore zijn….) Einde intro scene. Je krijgt nu de mogelijkheid om rond te lopen. Maar eerst….*Zucht* Hoe sla je dat spel op….. Save icoontje is ergens in dat huis dus daar save je. Filmpje zal wat korter worden gemaakt iedereen weet nu wel hoe je een game saved. Ok nu komt het. ‘’Tring, Tring’’ Mobiel gaat af van de player op dit moment Lucas Cilli. Lucas Cilli: yes hello with who am I speaking? Salvatore: It’s me Salvatore. I have a job fore you. Lucas Cilli: A job? Salvatore: yes, A job. If you want to now who your brother killed you need to do somthing. Lucas Cilli: Ok, Ok Relax. What do I need to do? Salvatore: Ok I found a good hiding place for do secret jobs. Lucas Cilli: Secret jobs? Salvatore: don’t act like a baby something like killing people you idiot. Lucas Cilli: Alright sorry. Where is it? Salvatore: It’s on Industrial Island. Look for a car shop named Gybrus and CO cars. Its on the left of that shop. Lucas Cilli: Ok I got it how much does it cost? Salvatore: Don’t worry about that I left a briefcase on the kitchen table inside it is enough money to buy it. Lucas Cilli: Ok I’ll go. Na dit gesprek ga je dus met een wagen naar Industrial Island. Daar aangekomen zie je een sphere voor de deur van dat gebouw staan. Nu nog meer gat . Je stapt erin en er komt een gozer uit de carshop lopen. Hij zal vragen zo dus u hebt interese in dit gebouw? Je zal vragen bent u de eigenaar van dit gebouw? Die man zegt ja inderdaad vanmorgen was er ook al iemand die interese had voor dit gebouw. Jij zegt ooh ok ik will graag dit pand kopen als dat kan. De man zegt natuurlijk komt u maar mee en je gaat het gebouw naar binnen. Die gast zal vertellen dat het vroeger een slagerei was en dergelijke. En jij zal proberen om het gesprek kort te houden en je gaat praten over het contrackt. Einde scene. Je wordt weer gebeld door Salvatore. Salvatore: And did you buy the building already? Lucas Cilli: Yes indeed I did. Salvatore: Wel done. But I have another job for you. As you can see the building is empty go and buy some furniture. I will get a new door. Lucas Cilli: Ok I will do that. Salvatore: I will see you fast I think. Gesprek beeindigd. Nu moet je naar een meubel zaak. Mischien 1 op Seashore maken?? I don’t now. In de meubel zaak zullen ze je vragen of jij Lucas Cilli bent. Jij zegt inderdaad dat ben ik. Ze zeggen ene heer Salvatore heeft hier meubels besteld hij zij dat u ze kwam ophalen. Jij zegt umh dat zal dan wel. Er staat een vrachtwagen met de meubels naast de winkel Meneer Salvatore heeft ook de vrachtwagen gekocht dus u kunt die gewoon mee nemen. Jij pakt de vrachtwagen en rijd naar de schuilplaats. Mission past. Er komen meubels in de schuilplaats en een marker/sphere voor missie 2. To be continued. .:Gemaakt door Gybrus stelen of het overnemen van stukken uit deze tekst zijn verboden.:. .:Vraag eerst toesteming als je delen wilt gebruiken.:. Greets gybrus Bewerkt: 8 mei 2006 door gybrus
Crusader Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 hahah ik d8 serieus zelf ook dat t meer op een achtbaan leek maarja mischine verander ik nog wat k zie wel gaspomp is goed idee tnx
Flame^ Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ik heb eigenlijk 2 opmerkingen op dit moment. Een over een lot, en een over de mod in het algemeen. Ik begin emt het laatste. Ik vind op dit ogenblik dat er eigenlijk maar heel weinig lots zijn met een echt mafia sfeertje. Heel veel dingen zijn oversized, hebben hetzelfde texture gebruik en zijn soms zelfs nogal modern. Dat is denk ik toch echt neit de bedoeling geweest van deze mod, je hoeft niet perse grijze textures te gebruiken om een mafia sfeertje te cree-eren, je kan allerlei textures gebruiken, rode bakstenen zouden ook goed passen bijvoorbeeld. Mijn tweede opmerking gaat over dat van een "lot", volgens mij die van mickey. Ik heb eerr even rondgekeken en ik vond het eerlijk gezegd een beetje teleurstellend. 2 Gebouwen, waaarvan ze nog is vrij oversized zijn ook, het lot is vrij leeg, en ik zie weinig mafia achtige dingen. Om even een screen te geven van een oversized iets: Die garage is echt heel erg oversized, daar passen gewoon 4 autos in ofzo. Ik hoop dat je met deze info iets kan, want ik zou het graag verbeterd willen zien, maar uiteindelijk beslissen hierover de leiders, ik niet.
Recommended Posts