Tim Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2006 met een vliegenmepper kan je toch niemand vermoorden, of ben je nou zo dom Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2006 mischien wel Als je heb breekt en dan gaat steken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2006 ik ben allid nee ik bedoel Verzinnen van een missie. SCRIPTEN KAN IK NIET>>! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 10 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2006 Lionel, er zijn 4 functies in de mod. Geen van de 4 is jouw aanvraag dus het antwoord is nee. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 10 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2006 Het is wel een leuk idee, d.m.v de weapon.dat aan te passen kun je aangeven dat het wapen niet zo sterk is met gevolg dat je kan meppen wat je wil maar dat ze niet dood gaan bijvoorbeeld. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2006 hi ben nog ff wat aan t kloten hij is nog in progress Comment please.. Baz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2006 erg mooi allemaal We proppen alles helemaal vol!! CH ook bijna af + in game KEEP UP DOING THIS GOOD SH*T MEN!!! Baz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 Omg ben ik nu al lid of niet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 mooi? Nog wel texture Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 het was ook maar een voorbeeld. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) Denk even na voordat je dingen post. Je maakt toch lots, dan spreekt het toch voor zich dat je in de mod zit. Je had ook even in het modding-team topic kunnen kijken. Graag verdere reacties via pb of msn lionel... Bewerkt: 11 mei 2006 door Blaster27 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 inderdaad, lionel, beter lezen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 nieuwe : Greetz Baz PS COMENTS ARE WELCOME!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 hahahhaa. die plank is lol maar maak in je render es wat meer licht!! ik lach me dood(plank in mijn kop??) greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 Ziet er best wel gruwelijk uit. Mischien nog wat meer spijkers? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts