gybrus Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 Kijk in het Runeandreas topick in dit subforum voor meer info alvast wat screens van RA Greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 Echt gruwelijke shit man. Keep-up-the-good-work Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 Hmmm inderdaad jullie hebben helemaal gelijk maare..... die kerk van mij die mag toch gewoon standaart kerk zijn toch??? kerk geeft licht greets gybrus RA bij MS meer hierover in het RA topick in dit subforuum Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) Ja dat is goed. Oja ik dacht dat ik mooie kerk-ramen-textures-rommel had maar dat is toch niet zo. O helaas heeft flotje het team verlaten, het had te druk met zijn eigen projecten. Door dabeast: Jammer, ik vond die gast best wel goed. Maar geen nood, we hebben nog een nieuwe, een hongaar, meer info: vraag aan roadrunner. Bewerkt: 11 mei 2006 door dabeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) nou nou stukje eiland ingame greets gybrus Door dabeast: IMG tag was fout, heb hem gefixt Bewerkt: 11 mei 2006 door dabeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 Alvast een voorproefje van de remake van lot 24: Voor de duidelijkheid : Hij is nog WIP. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 Sorry, maar ik vind hem eerlijk gezegt niet mooi. Tis gewoon een box met een deur erin en de textures vind ik ook niks. Ik hoop toch nog dat eht wel iets wordt iig.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 1 woord GRUWLIJK LELIJK . Een supergroot gebouw en GEEN ramen ... Btw wapens op dak wel vet Rate 3/10 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) vergeten erbij te zeggen, WIP en render moest snel want ik zit nu, 23:25 in Leiden bij kennisen en ik wou hem snel op internet zetten, meer spijkers komen er zeker, en ik kijk ook of ik die wijnfles nog ff goed texture... EDIT: CHECK NIEUWE FOTO hij is af Bewerkt: 12 mei 2006 door Baztiaan.gta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 mee eens, wat is het, wapends ook een beetje onrealistisch!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2006 ik wil wel SCM voor de Pickups? Health, Save, autos wapens enzo Werk heb ik niet maar ik heb screens in het PPT topic over me pickups dus Baz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 Voor de duidelijkheid : Hij is nog WIP. Het ging mij eigenlijk alleen om de wapens Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 Zeg dat de volgende keer wel bij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mickey Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) Dat staat erbij. EDIT: Ik snap dat je dat over de wapens bedoelt. Dat stond er inderdaad niet bij. Sorry. Bewerkt: 12 mei 2006 door mickey Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2006 ja egt die wapens.. maar btw we hebben al een wapenstore:S Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts