Tim Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Vanaf nu kan kun je zien welke kavels je kunt huren in deze post. Eerst was dat de bovenste. Maar omdat ik seashore heb overgenomen en niet blasters berichten kan edititen, worden in deze post de verhuurde en niet verhuurde lots weergegeven. Dit is voor MS SA, lots worden vrijgemaakt van leden die niet in MS SA zitten. Lots FINAL = Lot is af. BETA = Een (WIP) BETA is uit van de lot. WIP = Lot is nog in de maaktijd. Lot 1 - -Bezet wegens verbindings stuk- Lot 2 - Wazuup- WIP Lot 3 - Wazuup- WIP Lot 4 - *FREE* Lot 5 - Tim- WIP Lot 6 - Tim- WIP Lot 7 - *FREE* Lot 8 - Wazuup - BETA Lot 9 - Big Smoke - WIP Lot 10 - *FREE* Lot 11 - Gybrus - WIP Lot 12 - *FREE* Lot 13 - *FREE* Lot 14 - Gangster28 - WIP Lot 15 - *FREE* Lot 16 - Big Smoke - WIP Lot 17 - *FREE* Lot 18 - Gybrus - WIP Lot 19 - Big-Bear - WIP Lot 20 - *FREE* Lot 21 - Gangster28 - WIP Lot 22 - *FREE* Lot 23 - *FREE* Lot 24 - Gybrus - BETA Lot 25 - *FREE* Lot 26 - Big-Bear - WIP Lot 27 - *FREE* Lot 28 - *FREE* Lot 29 - *FREE* Lot 30 - *FREE* Lot 31 - *FREE* Ik wil nog even een paar regeltjes opstellen die gelden voor lots op SEASHORE: Je gebouw moet groot genoeg zijn zodat het een lot goed in beslag neemt. Gelieve een ondergrond te maken met een steentexture erop, dit doe je door een box te maken die zo groot is als je lot, en dan 0,1 hoog. Natuurlijk, houdt het Mafia stijl. gelieve aardig veel generics op je lot te plaatsen. notitie voor seashore hoef je je niet aan een bepaald thema te houden zoals op Industrial. Wel vinden we het heel erg belangrijk dat je er op let dat je gebouwen in een mafia stijl zijn. Dus daarmee bedoel ik redelijk oude, donkere, textures. P.S. Wanneer je lot af is, gelieve een PM naar mij te sturen, met eventueel de link. Of de bestanden via msn sturen. Lot verhuur Seashore afgeblazen. Mensen mogen hun lot verhuizen naar Citá di corruzione Bewerkt: 16 augustus 2006 door Tim
Blastov Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 niscan, graag één screen laten zien van je model in 3ds max, zie ook even mijn film-tutorial. kees1991, dat ziet er al beter uit, ik neem je aan. Ik vertrouw erop dat je je models ingame kan zetten scheelt mij weer werk...
Crusader Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 ben bezig geweest aan een sniper. dit zijn nog material renders, ik zal later nog ff goed texturen voor in gta. (K) Crusje
Blastov Geplaatst: 13 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Zoals ik al op msn zei vind ik dat echt masterlijk.
[Baz] Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) Just random render : NAAR HET SHOW MODEL TOPIC VERPLAATST DOOR BAZ haha heb zowat 2,5 uur aan dat wiel gewerkt, die plank had ik al eerder gemaakt Baz Bewerkt: 13 mei 2006 door Baztiaan.gta
DaBeast Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Ziet er goed uit, Maar gelieve aleen renders/screens te posten die met deze mod te maken hebben. En probeer ook bv Brazil te gebruiken. Anyways: KUTGW. Greetz
gangster28 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Ehm beter laat dan nooit hè. 1- Wat is je nickname? Gangster28 2- Heb je GTA Vice City? Ja en doet het nu. 3- Welke functie(s) wil je doen? models maken. 4- Kun je models in GTA Vice City zetten? Ja 5- Met welk tekenprogramma werk je? 3ds max Nog screens nodig?
DaBeast Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Aangenomen . Ik weet wat je kan, dus je hoeft geen screens te sturen . Ik hoop dat je nu wel in het team blijft . Greetz
Tim Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) bericht verwijdert Bewerkt: 14 mei 2006 door Tim
Blastov Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) Grand theft Auto: Mafia Stories v0.4 Public BETA: Released Info: GTA: MS v0.4 zal voor het publiek uitkomen. De releasedate is al verschillende keren geschoven. Eerst stond die voor 1 juni gepland, omdat het redelijk opshoot hebben we hem naar 6 mei verschoven. Helaas hebben we dat niet gered omdat we problemen met de missies hebben. Hij staat nu gepland op 31 mei hopelijk blijft dat ook zo. Hij is een stukje naar voren geschoven namelijk 21 mei. Dus nu is hij uit. Wat erin zit: Industrial Island bijna helemaal volgebouwd 3 missies. Veel geplaatste voertuigen, wapens en hidden packages. Nieuwe menu, loading en outro screens. Bijna alle wapens zijn vervangen Wat te verwachten in MSv0.4.1: De 4de missie Minder bugs. Paths voor auto's. Wat te doen voor MSv0.4.1: 4de missie maken. Bugs fixen. Paths voor auto's. Bewerkt: 4 juni 2006 door Blaster27
Blastov Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Niet luisteren naar tim. Met een druk op de knop kun je de lots verplaatsen, dus geen probleem.
gybrus Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 mijn gebouw van seashore sweeft nu somwhere in dah air lol...... maarr kunnnen we de goede plaats nu eens maken kan ik aan de brug beginnnen....-_- greets gybrus
Recommended Posts