gangster28 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Mag ik 14 en 21? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 even ter info ik lees net in het seashore topick dat nog niet alles vast staat van plaats en zo.. dus zouden we niet beter w8ten met gens totdat de plaats vast staat???? 300 gens verplaatsen is niet zo fijn... greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 ik heb ook nog wat gemaakt maar nu wel voor de mod aleen de textures zijn nog erg slecht kan iemand mij helpen aan een dakpan texture en een raam texture ?? die heb ik hart nodig maar kan niet vinden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Kzou de UVW Map van je muur even overnieuw doen, die houten planken zien er erg uitgerekt uit.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) ja dat klop maar alle textures zijn nog niet goet ik moet nog niewe mooiere heben en ik moet mijn model opniew doen want ik heb hem prongeluk niet opgeslage :S dus als iemand nog textures voor mij heeft pm mij maar ff Bewerkt: 14 mei 2006 door kees1991 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[Baz] Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 niet echt van dat ik zeg : WAUW!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) Ik hoop dat dit hier hoort. 1. Hoe zien de hidde pakage er uit? 2. kan iemand mij een link geven voor het eiland. 3. Kan iemand van de leiding kijken of ik mijn lots kan krijgen. BVD. Door dabeast: Ping me on MSN Bewerkt: 14 mei 2006 door dabeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Sorry hor Baz, maar jouw modellen zijn ook niet top, en je kraakt wel af, als je dit zegt terwijl je een Pro bent oké. Ik vind net zoals als BS de UWV wat te uitgerekt, voor derest gaat hij wel ja, misschien meerdere Palen erbij, en die wat dunner maken, en wat meer Detail Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Ietjes beter texturen, voor de rest wel oke. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) hier een die ik wat beter vint de textures zijn iets beter maar ik ben er nog niet helemaal tevreden over dus daarom is die nog niet helemaal klaar en moet alles dan echt zuper mooi uitzien ?? dan kunen aleen de echte top modelers mee doen en dat schiet niet echt op he? dus daarom hou ik het bij wat simpele maar tog wel lueke models Bewerkt: 14 mei 2006 door kees1991 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Dat zietr er echt al veel beter uit, goede verbetering, Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 1. Helaas nog hetzelfde, word hopelijk zo snel mogelijk vervangen. 2. Zie downloads topic. 3. Ok. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Ik zou alleen de ramen een andere texture geven. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 hier alvast de 1ste MS sign(zonder mijn naam ) iedereen mag deze sign gebruiken..... greets gybrus PS:er komen nog meer er komen ook runeandreas signs nu RA weer bij ms is:):):) greets gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 Ziet er mooi uit, er zijn nu ook signatures opdrachten in het photospoppers topic. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts