[Baz] Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) VOOR RUNEANDREAS!!! wat mines ( wat?? alle mines) Copper Tin Blurite Iron Silver Coal Gold Mithril Adamantite Rune Heel simpel, maar Runescape is ook simpel Baz Bewerkt: 14 mei 2006 door Baztiaan.gta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) hier nog een RA sign was ik effe vergeten.... de ms nog eens greets PS: die rotsen goeie vorm ik maak wel wat rots textuurtjes eerst me 3ds updaten :(:( greets again gybrus Bewerkt: 14 mei 2006 door gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 en moet alles dan echt zuper mooi uitzien ?? dan kunen aleen de echte top modelers mee doen en dat schiet niet echt op he? dus daarom hou ik het bij wat simpele maar tog wel lueke models Ik heb liever een mod met top models die langzaam vordert, dan een mod met slechte models die heel snel is afgerond . - Screens van mijn lot komen binnenkort nog, ik heb het atm erg druk met GTI/MI, School & SA-MP, maar zal zo snel mogelijk proberen het af te ronden - Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 14 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 roy, we gaan al het artwork in een mooi groot museum plaatsen. Vanaf nu mogen ook de niet-leden hier artwork posten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 nog een ra sign. greets Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusader Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 vette sigs gybrus, vooral die 1e 2 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 dat plaatje heb ik niet gemaakt maar het heeft wel een RA sfeer.!! ik heb het een beetje versign laat ik het zo zeggen. trouwes voor die rotsen he die textuur zuigt rest is toppie...runescape sfeer.. die textuur maak ik wel met photo shup. greets gybrs zo wat meer ra signs hoop ik. trouwes mischien een idee om alle artwork en signs avarters in 1 post te plaatsen.....??? kun je ze allemaal chekken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Even een vraagje over die sigs mogen die gewoon gebruikt worden? En ik post waarschijnlijk vanavond screens van lot 14 en 21. Edit:hudige status zonder details en dat oranje is van een kelder. Bewerkt: 15 mei 2006 door gangster28 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 Signs door leden en niet leden bruikbaar iedereen mag ze gebruiken!! mischien iets te groot..... nu naar ouw gebouw ik zou die rare dozen op dat gebouw weg halen ik vindt het er niet echt mooi uit zien enne probeer meer afwisselende gebouwen te maken dat we niet een hele straat vol met schuin dak huisies hebben... greets gybrusje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 Over dat roze dat is een render fout. En er zullen waarschijnlijk nog andere gebouwen bij komen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 gozer.... welk roze bedoel je ik zie geen roze.... dat kelder ding is wel lol maar hou er wel rekening mee dat de bodem nog gewoon er in zit..!! greeets gybrus vraag blaster als die eruit moet.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 Okee misverstandje ik had het verkeerd gelezen. En over die bodem dat overleg ik wel met blaster. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 Zien er mooi uit gangster. Ik ga ervoor zorgen dat het voor leden makkelijker word om wegen aan te leggen en kelders te kunnen maken. Over een paar weekjes zal dat mogelijk zijn, even wachten dus. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 ik heb 3 vragen 1:mag ik lot 1 ?? 2:hoe weet ik dat mijn model op lot 1 past? 3:kan iemand mij ff helpen met het ingame seten van een model? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 1. Ja 2. Omdat je de .max download. Als je al een model hebt merge je die in de scene van Seashore. 3. Zie deze film-tutorial. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts