gangster28 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) Ik kan hem denk al bugloos ingame zetten zo alleen ik heb de oude planes van de 2 kavels wel vervangen voor een grote. En ik heb de schoorstenen veranderd. Edit: balkon steunen. Bewerkt: 15 mei 2006 door gangster28
Blastov Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Kijk,dat ziet er echt masterlijk uit, ga zo door.
gybrus Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) hmm niet slecht mischien de bovenste face van de schoorsteen selecteren en dan een inset van 0,1 of 0,2 dan de nieuwe middelste face selecteren en extrude hem -1 naar benden let op de -. en op de coma. greets gybrus NEW SIGN Bewerkt: 15 mei 2006 door gybrus
gangster28 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Als ik je goed begrijp. Zo iets? (Zie mijn bijlage?)
Tim Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 (bewerkt) oi, ik heb mijn eerste lot gemaakt voor seashore hier zijn wat screens edit: nu heb ik screens van dichtbij genomen in moomapper Bewerkt: 16 mei 2006 door Tim
Blastov Geplaatst: 15 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Ziet er nice uit Tim, kun je is screens van dichterbij maken hier zie ik niet zo veel.
gybrus Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 @gangster ja zo iets ja ziet er toch wat realisticher uit??? en ik kwam denet ook nog op het idee om er ribbel plastick je weet wel zulk golvend spul met 4 cylindertjes erboven te zetten.. zodat het niet in je huis regend in vc zal dat wel gebeuren maar dat valt te fixen nu ik het erover heb dat moet ik bij mij nog maken.... greets gybrus PS: @ Tim jou beina vergeten ziet er wel leuk uit maar ga nu niet allemaal de zelfde textuur gebruiken..... TIP/HULP Heb je een mooie textuur maar is die te licht stuur hem dan via msn naar mij ik maak hem met behulp van photoshop wat donkerder. VRAAG vraag aan de leiders en aan sommige leden een paar lots op II zijn vreselijk licht/vrolijk lot van wie weet ik niet maar die met die teleportere er naast die is nogal licht ik vraag premissie om deze textuurs te verdonkeren...>< alvast bedankt
gybrus Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) Ok even voor de duidelijkheid idereen die een crash krijgt nadat die update L heeft geinstaleerd. gefeliciteerd jij hoort nu bij de club.... nee geintje. door te haastig werk of andere redenen is er een kleine bug in de install tread(laat ik het maar even zo noemen) nav barton water.......bla bla die installer dus. wat gaat er nou fout? 1:. De crowning.ide wordt niet toegevoegd..... 2:. de crowning col wordt niet toegevoegd..... oplosing voeg dus die regels toe ik heb al een verbeterde installer tread zijk blaat bla bla gemaakt.. en alles werkt bij mij nu crash loos... ga dus niet gelijk uit je dak ''WTF die klote ms doet et niet meer stomme update ''@#$%&!@'' Dus wat wil ik dus hier mee zeggen... W8 met het installeren met de update totdat die gemaakt/gefixt is door blaster.. @blaster Kom vanavond effe op msn ik moet nog meer vergeten dingetjes bespreken.... haast is zo slecht voor mods komen er allemaar bugs van.....(soms) doe dus rustig aan en maak iets moois en werkends werkt het niet probeer achter het probleem te komen zoals ik dus de laatste tijd steeds doe. greets gybrus EDIT nog een klein dingetje weet niet hoe het komt(nog niet) maar deel 6 geloof ik wordt een beetje doorelkaar gehusselt.... kan een col prob zijn kan namelijk rond deel 6 ook op water lopen(WTF) of een dff foutje zal effe kijken of ik het kan fixen... greets gybrus ooh jah in moo mapser wordt dat een beetje verkl**t. EDIT2: gotsie weer een mini bug weg.. ok het was dus een DFF die een beetje raar deed. gefixt.... Hoe?>de LOD dff extrackted renamed naar de gewone dff gewone replaced klaar...< Greets me. Ga nu met premissie van mickey zijn lot texturen verdonkeren. als iemand anders zijn lot ook nogal uhm licht is zeg het effe ik verdark ze. greets again... EDIT3: nah ben ik de enige die zo vroeg thuis is.... ik heb nu ook de 2 nieuwe textuurtjes voor mickey zijn lot zeg even welke er beter uit ziet. mickey heeft in dit geval natuurlijk het meeste te zeggen. Bewerkt: 16 mei 2006 door gybrus
Blastov Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Joh, wat een kansloze actie van mij zeg. Maar heb het gefixt + geupload.
Blastov Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Gybrus, ik vind van niet. Tip: check ff je brightniss in je graphics options volgens mij staat die nogal hoog bij jouw, Zet het op standaard.
DaBeast Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Zeer netjes Tim. Kan je eens een screen geven van overdag? Want nu lijken de textures wat donker, mischien (als ze nog overdag te donker zijn) moet je ze prelighten. KUTGW! Greetz
kees1991 Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 ik weet niet of het de bedoeling is om hier nog te posten maar het is altijd beter dan een nieuw topick te maken ik had dus een idee: ergens op het eiland seashore staan 2 huizen waar je in kan en waar een ondergronds gangetje is ik bedoel zoon klein illegaal gangetje om spullen door te smokkelen zoals: drugs en wapens.
gangster28 Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) @ Tim ik zou voor dat beeld/monument wel een andere texturen gebruiken dat het wat beter opvalt bij die gebouwen. @Gybrus ik zal het zo even proberen en screens posten. Deel 1. Bewerkt: 16 mei 2006 door gangster28
Blastov Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Kees1991, dat is niet de bedoeling, jij bent zelf 3d modeller dus ik snap niet waarom je het zelf nit maakt ? Dit topic is meer bvedoeld voor de niet-leden die iets graag willen zien.
kees1991 Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) ik heb nog 2 vragen: 1:mag ik lot 23 ook heben? 2:heeft er iemant beswaar tegen als ik een tuneltje onder het weg net door leg van lot 2 naar 23?? dit wort een klijn iliegaal sluip roete wegetje voor bf drugs en wapens als iemand dit niet goet vint maart niet uit dan wil ik graag lot 3 Bewerkt: 16 mei 2006 door kees1991
Recommended Posts