Blastov Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 1. Ja 2. Nog een paar weekjes wachten. Maar je kunt het wel maken maar nog niet ingame zetten.
Blastov Geplaatst: 16 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Ik heb zojuist lot 12 van Tim ontvangen, helaas keur ik hem op de volgende punten af: - Soms baggere UVW-Map. - Geen generic objecten geplaatst. - Dat plein is te leeg.
gybrus Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) ik vindt het er netjes uit zien wat je ook kan doen alleen insetten en dan in die nieuwe face je rooster txd en dan daaromheen alleen muur.. trouwes mischien is het wat hoger mooier.... niet op letten verkeerd gekeken zo is die al beautifull ik was ook niet aan het slapen... Runeandreas ISL eiland grootendeels ingame... alleen wizard isl nog. en de textuurs rezizen die ik nu heb hebben niet het goede formaat. naja. screen. ben klaar over een half uur ofzo... daarna effe de LODs maken en mijn gebouwen ingame zetten.... (blergh i hate this..) greeets gybrus EDIT er is niemand..... naja efe editten dan maar.. update voor RA Lod's toegevoegd(das pas veel werk met al 14 eiland delen....) uhm col aangepast voor de lods IPL en IDE aangepast alle land/eiland textuurs toegevoegd....(yawn thats so boring.) en daarvoor 1 nieuwe screen. voordat ik die show ik ben er nu achter hoe het komt dat er zo'n stom vierkantje is in het water bij mij dan.... dat komt door de reflection je kan het fixen maar als het alleen bij mij is laat het dan maar zo... plaatje>|< greets gybrus Bewerkt: 17 mei 2006 door gybrus
gybrus Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 heb je ook de dff C_hill6 gefixt doowmiddel van dff LODill6 ????? greets gybrus
Damos Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Misschien is een strijkijzer een goed idee.
DaBeast Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Ik vind dat er de laatste tijd veel onnodige posts zijn,spam dus. Daarom geld vanaf nu een regel: wie vanaf nu nog onnodig post en/of spamd (ook voor de Leiders en onderleiders) zal de gevolgen onder moeten zien. Dus vanaf nu niet meer onnodig posten zoals "Omgggg dat is een zeeeeeeeer nice model". Greetz
gangster007 Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Wat vinden jullie ervan? Bewerkt: 17 mei 2006 door gangster007
gangster007 Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) 1- Wat is je nickname? 2- Heb je GTA Vice City?* 3- Welke functie(s) wil je doen? 4- Kun je models in GTA Vice City zetten?** 5- Met welk tekenprogramma werk je?*** 1 gangster007 2 - 3 photoshopper 4 - 5 Photoshop en paint Bewerkt: 17 mei 2006 door gangster007
Blastov Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 1. Ja ik weet wie je bent. 2. 3. Is goed. 4. 5. Geen paint shit. Aangenomen
Wazuup Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Leuk idee van zo'n dikke gun in ya face, maar dat mannetje is wel slecht uitgeknipt (teminste, als je hem uitgenknipt hebt natuurlijk).
Blastov Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Hij is juist mooi uiteknipt vind ik. Maar dat poopetje is van een spel dat al een aantal jaren oud is dus wat blokkerig is, daarom lijkt het of tie lelijk is uitgeknipt.
Tim Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Oi, Ik heb voor MS een breekijzer als wapen gebruik, Zelf vind ik een breekijzer goed bij een mafia sfeer passen dus hier een paar screens: render @ ingame
Blastov Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Texture is bagger, model is top.
gybrus Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) same as blaster bagger textuur top moddel. probeer es wat meer naar een metaal textuur te zoeken... RA update... ik heb nu 1 probleem in 5 van mijn 7 gebouwen kan ik niet naar binnen.... -_- en een paar gebouwen hebben nog wat bugs -_- wat ga ik vandaag en de komende dagen doen??? men gebouwen beetje remoddelen %^$!#^%&^^ naja eerst maar naar school greets gybrus Bewerkt: 18 mei 2006 door gybrus
Recommended Posts